Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ondanks dat sommige reviews niet erg te spreken zijn over deze game weet ik gewoon dat hij niet slecht is, misschien niet zo goed als zijn voorgangers maar doet zeker niet onder voor de rest in zijn genre(RPG's algemeen) Die hele sfeer en dat het minder open wereld is ligt mij gewoon want ik heb het absoluut niet op games zoals Oblivion en Fallout 3, zelfs GTA4 heb ik moeite mee. Ik ben ook enigzins een fan van anime(wel erg selectief hierin) dus ik weet gewoon zeker dat ik mij hiermee uren opeen ga vermaken.

Zoniet dan heb ik weer wat geleerd dat ik niet teveel op screens en trailers moet vertrouwen maar meer op reviews...:+

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb je geen 'true-hd'-lenzen?! 8)

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, kan ik niet betalen :'-(, ik moet het doen met hd ready lenzen :)

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dus ik moet hem maar halen voor de PS3 dan denk ik. Bij zo'n JRPG als FFXIII is Blu-ray etc. toch wel in het voordeel denk ik.

(Ook al voeg ik hem liever aan m'n 360 gamertag toe :+)

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben net bij de FRS op station Eindhoven geweest en verkoper deelde mee dat hij vanaf morgen 11.00 uur wordt verkocht. Hij vertelde er wel bij dat dit alleen in Eindhoven het geval was. Heb mijn twijfels dat het alleen voor Eindhoven geldt ,maar ja bij deze.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zelfde hier hoor.
    Voor mij hoort FF gewoon bij Playstation. Beetje gevoel, dunno. :)

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gelukkig denkt Square-Enix daar anders over :p Snap het gevoel wel een beetje maar ben ook wel blij dat "Exclusive' in gamesland niet veel meer betekent. Blijft zonde als gamers niet alle consoles hebben en dus niet alle topgames kunnen spelen.

Meeste reviews die negatief zijn noemen het "lineare" gedeelte juist als een negatiefs iets, terwijl als ik andere reviews weer lees het ook wel logisch is gezien het verhaal. Zal hier de uitleg niet spoilen maar in die context kan ik het wel begrijpen. Buiten dat is de 2de helft van de game wel "open". Ik ben iig toch weer erg benieuwd en weet zeker dat dit voor mij wel 1 van de games van 2010 gaat worden.

Hoop dat rest van Nederland de game morgen ook in de verkoop gooit en anders maar treintje na Eindhoven pakken. Is toch weer een mooi begin vant weekend :thumbs:

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb vandaag 30 mailtjes (letterlijk!) van FRS gehad dat vandaag mijn FF XIII SE ingepakt wordt. _O_

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    TheHutt heeft mijn exemplaar ook verstuurd.... Dagje of 5 wachten nog en dan zal ik ook eens kijken ...

11. theo777

theo777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook 45 mailtjes gehad van FRS dat ie ingepakt wordt, had liever 1 mailtje gehad dat ie verstuurd was :)

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Lokale FRS, Dixons, Bart Smit, Intertoys en Music Store aan de lijn gehad.
    Geen van hen verkoopt de game op dit moment.

Wel grappig dat ze bijna allemaal me een pre-order wilde aansmeren. :)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb ook de mail gehad dat de FRS vandaag de bestellingen al inpakt vanwege de enorm grote hoeveelheid bestellingen die ze hebben gehad. Alleen mogen ze het embargo niet verbreken, dus dan krijg je hem alsnog pas dinsdag. Maar goed, dinsdag is natuurlijk al heeeeeel dichtbij. Kan niet wachten, want ben al dagen klaar met Heavy Rain en ben weer toe aan iets nieuws.

Edit: Btw, stond dat in je mail van de SE, of niet? Bij mij stond er niets over, terwijl ik hem 7 februari had besteld. En het heeft er daarna nog weken opgestaan dat je bij een bestelling van de normale versie de SE kreeg.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Had je er ook 30 ofzo? :D

Bij mij stond er ook niks over een SE. Ik gok dat de 360 versie gewoon genoeg SE's had voor de preorders, aangezien meer mensen voor de PS3 versie gaan. Hoe dan ook, als ik de normale krijg, stuur ik hem mooi terug.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee, ik kreeg gewoon 1 mail.
    Ik heb de PS3 versie besteld, maar ik zou het niet terugsturen. Want daarvoor wil ik het spel te graag spelen. Maar ik zou wel teleurgesteld zijn, want de SE ziet er goed uit.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik ben blijkbaar de enige met de 360 versie?

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Veel mensen hebben denk beide consoles, zoals ik.
    En als je moet kiezen, gaan denk veel mensen voor de PS3 versie vanwege de BluRay.
    En omdat de PS3 in eerste instantie het hoofdplatform was, ga je ervan uit dat die versie het best is afgewerkt. Ook omdat in Japan alleen de PS3 versie uitkwam. Het is meer een gevoelskwestie, want de 360 is net zo goed. Op een paar kleine dingen na. Disc swappen is natuurlijk ook geen ramp. En dat grafische verschil is ook nihil.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik hem ga halen, ga ik voor de 360. Ik moet het maandag nog even zien.

19. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt zelf ook de ps3 een betere keuze,omdat op dit platform het spel is ontwikkeld.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina