Just Cause 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Volgens mij zat er nog een sterker verhaal in Mercenaries 2 dan hier, heb echt geen verhaal kunnen ontdekken. (oke miss beetje overdreven, maar echt duidelijk was het niet)

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik vindt die hoofdrol speler ook een beetje erg cheap met ze spaanse accent..

maar kan aan mij liggen :lol:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, wannabee Antonio Banderias 8). Maar goed, Just Cause 1 was qua verhaal en missies ook kutjes en dat verwacht ik nu ook. JC koop ik niet voor het verhaal.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ben het met je eens. Vond de demo ook wel aardig, maar ga deze game zeker niet pre-orderen! Vooral ook vanwege het feit dat ik deel 1 nooit heb uitgespeeld omdat ik er na een tijdje geen zak meer aan vond :eek:! Dus ik zie t wel met deze game, mocht ie ooit nieuw voor 15 a 20 euro te koop zijn, dan denk ik er nog eens over na, maar voorlopig heb ik geen interesse in deze game O-)!

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    QFT

Je speelt JC niet voor het verhaal, maar voor de awesome shit die je kan doen en totale chaos die in die game zit, fuck yeah :cool:

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het vrij gaaf wat je allemaal kan doen. Vermaak me wel.

Dit soort vermaak zouden ze moeten combineren met grafics en verhaal van GTA dan zouden ze pas een topper hebben :+

Van mij had het wel drukker gemogen in de stadjes en wegen. Af en toe is er geen hond op de weg en dan ineens een hele stoet.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik dacht precies hetzelfde!!

Kwam op een gegeven moment een dorpje in, echt zo'n mexicaans western muziekje. Vervolgens een shoot-out met veel sprongen en rollen, het had zo Desperado / Once Upon a Time in Mexico kunnen zijn! 8)

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de graphics in dit spel er beter uit zien dan in gta 4.

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik zo net nog niet...

Vindt dat just cause 2 van echt super mooi vaak ineens terug valt op niet zo mooi. Vooral de grond uit de lucht is prachtig \o/

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nou ik kan veel slechte dingen bedenken voor GTA4 maar Graphics moet ik ze na geven is erg goed in de game. En JC2 heeft geen betere.

Granted Just Cause heeft een vibrantere omgeving waardoor het beter oogt. GTA4 is gewoon een stad en grimmig zonder veel groen.

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    De draw distance in GTA is gewoon prut, je kan nog geen gebouw op 100 meter scherp zien.

Alleen s'nachts is het goed te doen.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Voor de mensen die ongeveer willen weten waar het verhaal over gaat zet ik het even in een spoiler.:)
    Je moet je oude FBI/CIA gast terug vinden, die oude dikke gast uit het vorige deel:+.
    Want hij is gevlucht naar de vijand met allerlei topgeheimen, en jij moet dit stoppen voor je regering, en ondertussen de dictatuur omver werpen.

Die dame die er ook altijd bij was in deel 1 is ook van de partij en je zult deze keer ook 3 verschillende faracties hebben waarvan de Reapers er 1 zijn.:)
    Zoiets was het.

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Lol enige wat ik ging doen in die demo was bergjes beklimmen en parachuteren...
    Heeft veel weg van far cry 2, hier en daar wat basisjes etc. niks voor mij.

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Maar hier zijn niet overal guardposts:+

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Nee, hier heb je af en toe helemaal niets8)

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik kan niet zeggen dat het in de demo mij ook maar enigszins duidelijk is wat de bedoeling nou eigenlijk is. Redelijk vaag is het wel. En ik moet zeggen dat Rico wel minder cool is geworden. Dat accent in die cutscene. :'-(

17. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb je gta4 nog niet op de PC gespeeld ;)

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Shit opblazen met zo'n logootje erop zodat je chaos (of hoe heet dat ook alweer) krijgt. En als je dan genoeg chaos heb krijg je een missie en een race side missie unlocked (en ook sticky explosives op black market, geniaal die dingen _O_).

Anyway als je bij het begin van dat platform jumpt die je zo'n basis een eind verder op met iets van een raket installatie. Als je in die raket installatie naar beneden jumpt kan je de boel daar opblazen voor 7000 chaos en dan schiet het aardig op met je missie unlock ;)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    In plaats van dat ze dat ff uitleggen :+

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh dat deden ze hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.