[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Hier een aantal reacties. Denk niet dat je beter zult vinden gezien die (afgezien van een paar obscure internationale festivals) haast nergens nog gedraait heeft. In April wordt die DTV uitgebracht.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.002
    Leuk Bevonden:
    3.334
    jaa thanx zag hem al staan :)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bizar acteerwerk idd! _O_
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd goede film. Had hem al een paar keer gezien. Maar verkoos hem toch boven American Gangster op RTL 5. Daarna nog even Ghost Dog gekeken. Laatst ook nog gezien en ook vet. :)
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.002
    Leuk Bevonden:
    3.334
    [yt]v7dkfZO5aZY[/yt]
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vind het jammer dat de 'echte' Freddy weg is. Die kop en gekke humor vind ik toffer dan wat ik in de trailer zie. Verder, vet. Ik wil het zien!
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    inderdaad, vind freddie nogal zwak.
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen 1 Nightmare en Elm street gezien 8) Was vroeger altijd te bang :lol: Maar ik snapte het verhaal ook niet echt? Zat die er uberhaupt wel in :+
     
  9. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Komt dat niet gewoon omdat je er geen gezien hebt? 8)
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    vast niet joh
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    You think :+

    Ah kut ja ik wou er neer zetten ik snapte het idee erachter niet :+ In de zin van ik keek de trailers wel maar ik was altijd nieuwsgierig van hoe hij was ontstaan enz maar was altijd te bang om het te kijken. Daar doelde ik op...
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Law Abiding Citizen
    wow dat was best een vette film.
    Gerard Butler *)

    8+ .. aanrader!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net de Japanse film Okuribito gezien.

    [​IMG]

    Erg mooie film! Het gaat over een cellist die vanuit Tokyo verhuist naar zijn geboortedorp waar hij 'de doden op hun laatste reis helpt'. De dood is een zwaar thema dat de gehele film met je meegaat. De makers van de film hebben het echter fenomenaal aangepakt, want de film is nooit té zwaar, grimmig of depressief. Hij is hier en daar humoristisch, hij vertelt over de rituelen en symboliek, de manier waarop een overledene gekleed wordt vertelt zoveel over zijn familie. De film laat je zoveel zien dat je als kijker heel weinig het zware van de dood ervaart.
    Daarnaast is de film gevuld met mooie klassieke muziek, waar regelmatig de cello domineert. Dit zorgt voor prachtige momenten. De film is niet exceptioneel bijzonder, maar vooral vredig. Ik denk dat de film iets van Japan laat zien dat wij Europeanen veel minder goed kennen.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik rolde gisteravond bij gebrek aan leukere evenementen in het volgende filmpje:

    Transsiberian (Brad Anderson, 2008)

    [​IMG]

    Een echtpaar stapt op de Transsiberische trein voor een rit door Rusland en komt in aanraking met een ander stel dat ze enorm in de problemen brengt. Van moord tot smokkelwaar; zo'n beetje alle denkbare obstakels die je enkele jaren van je leven kunnen kosten passeren het oog van de kijker. Opzich best een vermakelijke film, alleen een wel erg standaard van kwaad tot erger plotje. Typisch tussendoortje dat de gemiddelde filmkijker waarschijnlijk heel snel weer vergeet.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    12 Rounds

    [​IMG]

    Gewoon een leuk actiefilmpje voor de zaterdagavond. Geen topper en geen slechte film, maar gewoon een vermakelijke rollercoaster ride.

    7.5-8/10
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Vanmiddag Book of Eli in de bios gezien. Heeft een vrij slap verhaal met wel een enigszins verrassend einde. Er zitten wat leuke actie scenes en de post apocalyptische setting is tof. Zelf vind ik Denzal Washington altijd wel een goede acteur en ook hier speelt hij zijn rol gewoon goed.Verder is het sowieso nooit erg om naar Mila Kunis te kijken:9

    7/10
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Alice in Wonderland

    Tim Burton he? Typisch zijn film. Erg mooi en indrukwekkend gemaakt! Gaat over de terug keer van Alice in wonderland nadat the red queen heerst! Zit wel een volwassen tintje Dus voor alle leeftijden weet ik niet zeker...maar vanaf 12 is het wel te doen!

    Verder Johny Depp, zijn rol is op het lijf geschreven! Super! En de kat met Big Smile is super!

    Film is een aanrader voor Jong(12+) en oud!

    Dikke 8! Jammer dat ik met personeel voorstelling de 2D zag en niet 3D
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Jaaaaa, Christoph Waltz heeft een Oscar! _O_

    Held!
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kindermoordenaar word verbrand door een buurtwacht.
    Kerel gaat dood, maar komt terug in de dromen van de buurtkinderen om nog meer onrust te stoken.
    Hoe meer de kinderen geloven in Freddy, hoe echter hij word.

    Ongeveer. :)
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    ... en dit zijn de overige winnaars :+

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina