[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    |:-

    Bedoel het dan ook qua creaties, want wat hij hier laat zien heb ik niemand anders hier zien nadoen.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Natuurlijk is het wel promoten van zijn eigen handel. Hoeveel potentiële klanten denk je dat hier rondlopen...
    Hij doet verder niet eens moeite om ook maar een plaatje te posten. Gewoon een linkje neerkwakken en klaar.

    Dus als hij wat meer aandacht aan zijn posts besteedt en misschien wat meer "how to" info met ons deelt is het al een stuk acceptabeler.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zijn er mooie met Assassins Creed?
     
  6. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik ben hier al jaren lid, heb jarenlang overal gepost. Ben ook jarenlang (wat, bijna 6 jaar?) een bekend trader. Op den duur ben ik mijn interesse verloren in de andere topics.

    Waarom zou ik over dingen discussiëren als ik er geen interesse in heb?

    Ik zal je sterker vertellen; hier haal ik geen klanten vandaan. Overgroot deel van mijn klanten komt uit Amerika en Groot Brittannië. En daarbij; wat valt er te vertellen over een 'how to?' ik neem aan dat iedereen een kwast kan beethouden.

    Verder kom ik hier om mijn werk te laten zien - en ik kan me herinneren dat ik dit eerder heb gezegd - en meer niet. Als kunstenaar show ik graag mijn werk. Wat daaruit voortvloeit is meegenomen, meer niet.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    \o/ Torx T8 TP schroevendraaier is binnen :D waarschijnlijk hier binnenkort het resultaat.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat ben je van plan dan?
     
  9. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    mn controller(s) spuiten. Eerst een een solide kleur en dan zie ik wel hoeveel verder ik ga/durf.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ben ik niet met je eens hoor Gerjan. Het is wel promoten van zijn eigen werk, maar ik geloof niet dat hij met dat doel post. Nou kan je er over gaan zeuren, maar ik weet 100% zeker dat er meer mensen zijn die genieten van zijn posts als mensen die er zich aan ergeren omdat het heel officieel als "spam" geclassificeerd kan worden. Ik vind het een beetje jammer om een goede artiest zo van het forum weg te jagen.

    Ik zie hem ook graag posten hier, altijd geweldige paintjobs! :)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk wel dat Ricepuppet post om zijn werk te promoten (ik bedoel maar, 66 posts in dit topic en zijn totaal is ook 66), maar ik vind het zelf geen probleem en ik ervaar het ook niet spam.
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij laat gewoon graag zijn casemods zien, ik zie het probleem niet. Hij zegt niet "kijk, hier is mijn website, kopen kopen!".

    Dus mond houden, en casemods posten! Want normaal kijk ik hier alleen en post ik niet eens.
     
  13. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Lees mijn vorige post. Maar om het topic niet verder te vervuilen - lees mijn vorige post - en om antwoord te geven op je argument; ik post al jaren in het Xbazar gedeelte (hoe lang ben ik al lid?) maar die worden niet meegeteld.

    In totaal heb ik dus 1000+ posts gemaakt, waarvan 900+ off the record.
     
  14. vinay

    vinay Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    XCM Core Cooler v2 en Nexilux Smart Led Storm

    Hoi allemaal ik heb paar dagen geleden enkele spullen voor me xbox360 aangeschaft. Zoals een transparante ghost case waarbij je ledjes mee kreeg van nexilux. Nexilux smart led storm heten ze.

    Plus extra fans van xcm core cooler v2, deze fans zijn blauw verlicht met ledjes erop en plus extra ledjes die je aan de zeikant van je xbox360 kan plakken.

    Goed nu stuit ik op de volgende problemen.
    Ten eerste kan ik niet alles samen aansluiten omdat hier de mogelijk niet voor is.

    Als ik enkel de xcm core cooler aansluit zoals de beschrijving op hun site ook zegt,dan werken de fans wel en de ledjes zijn mooi blauw aan,maar mijn dvd gaat dan niet meer open.

    Nu snap ik niet wat ik fout doe,want ik doe alles volgens de beschrijving.
    Sluit ik alles weer origineel aan dan werkt mijn dvd drive dus wel.

    Zelf denk ik gewoon dat het komt omdat de dvd drive aangesloten met extra fans en ledjes gewoon te weinig stroom krijgt,maar goed bij anderen werkt het dus wel.

    Ik hoor van anderen dat je het eventueel op een andere manier kan aansluiten,dus de extra fans en ledjes direct op de moederbord solderen,zodat je de dvd drive toevoer niet extra belast,maar dan is de vraag hoe doe je dit?

    Liefst zou ik gewoon alles werkend zien,dus de nexilux smart led en de xcm core cooler samen met zijn ledjes.

    Ik heb tevens ook al aan mail gestuurd naar consolepro,zaak waar ik dit alles besteld had,maar nog geen antwoord op.

    Ik hoop dat ze mij kunnen helpen en anders iemand hier.
    Andere optie is met xbox naar een ombouw winkel te gaan en daar dit alles te laten doen,maar goed als ik het zelf zou kunnen dan is het makkelijker.

    Groetjes,
    Vinay
     
  15. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien een Nederlandse webshop waar ik faceplates voor m'n controller kan bestellen en ledjes voor de knopjes? En eventueel nog een xbox 360 case?
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar zou ik een dvd speler die in de xbox360 zit kunnen kopen? Gezien ik hier een xbox360 heb staan waarvan hij zegt dat de games het niet doen en ik dus geen garantie er meer op heb.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ebay, maar dan moet je wel de key van de ene drive overzetten naar de andere en daar mogen we je hier niet mee helpen. :)
     
  18. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dat je hem daar best mee mag helpen toch? Je kopieert alleen je key, je flasht hem niet zo dat hij gebrande spellen kan spelen. Maar helaas heb ik daar niet genoeg verstand van om je te kunnen helpen.

    Wat ook kan inplaats van de key (software) overzetten, dat je gewoon het systeem bordje (hardware) overzet.
     
  19. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Modders,

    Ik heb onlangs een nieuwe casing besteld bij Ziezotec waarna deze dinsdag is verstuurd. Ik zou verwachten dat die, TNT kennende, de volgende dag wel binnen zou zijn bij mij maar tot op heden is dat nog niet gebeurd. Iemand die misschien kan vertellen hoe dit komt?
     
  20. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    reactie van Ziezotec:

    yeah right -.-
     

Deel Deze Pagina