Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het gister gehad, hoge chemistry, maar nog lukte het niet. vandaag een aantal spelers verkocht en gekocht. en toen liep het wel weer. volgens mij is er iets mis met dat chemistry systeem :confused:

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Chemistry maakt echt geen hol uit volgens mij. Lijkt wel alsof in UT de luckfactor een nog grotere rol speelt. Sta nu op 30-1-1. Die verloren wedstrijd was omdat het 2-2 stond in de 87ste minuut en ik in de aanval was, maar de bal kwam tegen de scheids, hij countert, doelpunt....:emo:

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lol, omdat je enigste wedstrijd die je verliest wat knullig verliest is er een luckfactor in UT. Dan heb jij vast een hoge luckfactor met 30-1-1 ;)

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gooi je cache eens leeg? Download updates opnieuw. Kijk of dat helpt.

Dat hangen is irritant. Jammer genoeg krijg je een LOSS erbij als je tegenstander in finales of wedstrijden weggaat. Soms win je, maar zakt je DNF modifier ... gezellig :+

5. Mijn ultimate team is wel compleet:

4-2-2-2; 100% chemistry

ST: Adebayor
    ST: Agbonlahor
    CAM: Van Persie
    CAM: Fabregas
    LB: Glichy
    CB: Gallas
    CB: Yobo
    RB: Bosingwa
    GK: Cech

En heb nog 250.000 aan cash. Lang leven de koop en verkoop van C. Ronaldo _O_

6. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat mensen die die glitch hebben gebruikt van buy one get one free compleet van de ea-servers zijn gegooid zo'n berichtje kreeg ik tenminste vanmiddag van een vriend uit mijn lijst.
    Als je die glitch hebt gebruikt ja dan weet ik het niet maar is de kans groot..

7. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen glitches gebruikt :) wist nog ineens dat die er was.
    maar als je van ea server gegooid ben kan je niet inloggen :)
    ik kan alles spelers verkopen en kopen enzo maar kan niet een wedstrijd spelen
    zodra ik een wedstrijd speel krijg je toch de arena vooraf. en dan blijft hij hangen

8. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ik heb het ook maar aangeschaft leek me wel leuk, maar ik zit nu met het probleem, erg weinig geld, niet genoeg spelers om te spelen, mede door blessures en contracten die verlopen. Lijkt wel of al het geld naar contracten en blessures gaat?

Any tips? :p

9. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz raar, ligt het aan UT of kun je gewoon online zonder UT wel je wedstrijdjes gewoon spelen?
    Anders ff een TEST XBOX LIVE CONNECTION doen dat je PAL verbinding niet helemaal goed staat?
    Ik zou het anders echt niet weten.
    gr.

10. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je je met dat geld nog 2 middenvelders aanschaffen zodat je ook met 11 kunt spelen... ;)

11. Ohja

CDM: Essien
    CDM: Ballack

Je zou ze bijna vergeten in de haast

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat heb ik ook. Met gewoon FIFA win ik meer dan dat ik verlies. Maar met UT bak ik er helemaal niets van, word ook vaak helemaal weggespeeld. Ik snap ook niet waar dat aan ligt, want mijn chemistry is ook superhoog. Altijd als mijn tegenstander op doel schiet zit die er altijd in. Ik vind dat UT heel random. Ik speel met een Argentijns team, allemaal op de goede plek. Bijna allemaal het goede systeem. Coach heeft het goede systeem, allemaal groene lijnen. Maar het speelt inderdaad voor geen meter. Ik ben bijna op het punt beland dat ik UT laat zitten. Alleen vanmiddag online tournament gedaan waarmee je met een zilver team moet spelen. Dat is wat leuker dan met een goud team. Dat lijkt wat meer op echt voetbal.

13. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @fifa,
    bij fifa doet alles het gewoon zowel team play als clubs als normale ranked.
    alleen ultimate team doet vreemd.
    heb ea al gemaild

14. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    al geprobeerd om UT te verwijderen en opnieuw te installen?

15. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere oplossing, ff je team weggooien? :lol:|:-:thumbs:

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kan ook aan je formatie liggen. Heb daar zelf heel veel last van. Als ik niet in een juiste formatie speel raak ik geen pepernoot. Probeer dus is wat anders, misschien gaat het dan wat beter!

17. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon scheit hebben aan die chemistry, ik let er niet meer op en het gaat fantastisch tot nu toe. Gewoon spelers halen die je leuk vindt, geen gestress met die lijntjes.

18. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    alsof dit niet gebackup staat op de EA servers?

want waarom zou je anders verbonden moeten zijn met internet om UT uberhaubt te kunnen spelen

geeft niet je leert het nog wel :):

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  19. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Was jij het anders niet die heletijd beweerde zijn team had weggegooid met Drogba, je denkt toch niet dat als je je team verwijderd je hem dan terugkrijgt? :confused:
    Ik hoop dat jij het nog nooit leert |:-

20. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Voor hoeveel koop je Ronaldo en in voor hoeveel verkoop je m weer dan?

Ik heb Messi vandaag voor 140.000 ingekocht en voor 180.000 weer verkocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina