[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik had eerst zoiets van, hoezo dat dan? (het reviven)

Net een potje, ik wou van class wisselen, 5 keer gerevived gewoon. Uiteindelijk maar Suicide gedaan, anders kwam die andere class er nooit :eek:

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Wordt wel wat duidelijker nu ja... Maar volgens mij kan je ook gewoon om ammo vragen bij je squad members, probleem is dan ook opgelost. Je kan ook het wapen oppaken van degene die je hebt neergeschoten. Desnoods pak je een voertuig met een wapen of ga je gebruik maken van een statisch wapen. Er zijn tal van oplossingen, meestal maak ik zelf gebruik van mijn squad of andere teamleden, hierdoor nog geen één keer zonder ammo gezeten.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoor van mensen op de Gametrailers forum dat ze strontziek van snipers worden, is dit echt zo erg online dan? Hoe zijn de bevindingen van jullie op Live trouwens met deze game? Toffe maps? Hoeveel maps in totaal?

4. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    4 Maps in rush mode. Voor de andere game modes weet ik het niet, maar ik vond dit op het moment meer dan genoeg. Sniper heb ik niet overdreven last van. Omdat

A. als het meerendeel van de tegenstander sniper is de potjes zo zijn afgelopen.
    B. de snipers niet overpowerd zijn.

5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer menzen last van misselijkheid bij het spelen van dit spel?
    Bij modern warefare 2 totaal geen last, weet niet wat het is.....

Kan daardoor niet uren achtereen spelen wat ik jammer vind, want vind deze game momenteel leuker dan mw2...

6. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ja, daar had ik dus ook last van.

Wat bij mij hielp was verder van het beeldscherm gaan zitten. Dus niet dat je alleen het beeldscherm ziet en de rest er omheen wazig (als het ware) maar zo dat je het beeldscherm meer als onderdeel van de omgeving ziet. Beetje vage uitleg maar het helpt bij mij wel.

Voor de rest prima spel! Enorm beter dan MW2

7. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Recon class in BC2 is echt heerlijk om mee te spelen! :D

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien toch handig om je dokter te adviseren, want het is toch wel gevaarlijk om hier mee rond te blijven lopen.

Maar wat is het spel fantastisch, ik vind het tientallen keer beter dan MW2 (mening). Als je in een Squad zit en je probeert een tactisch plan te bedenken, en door dat plan win je. Nice8)

9. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    @ Sloober, Gisteren hadden we 12 man in 1 party, toch moeten we iets verzinnen om met die 12 man in 1 game kunnen dus 3 squads. Heeft iemand een idee hiervoor. Kunnen we misschien iets van een clanmatch aanmaken?

Shoot!!

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    private match :+

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Met welke item/class kan je een auto/vliegtuig/boot locken?!

12. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook gewoon in een tank gaan zitten:+

13. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb elk potje lag:mad::eek:

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als er zoveel enemies zijn zal er echt wel een kit van iemand op de grond liggen, ook heb je ook nog een handgun. Je krijgt straks ook een perk waarbij je meer ammo mee kan nemen, dus ik ga je gewoon reviven als je dood voor me ligt hoor.

15. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een van de beste fps die ik heb gespeelt. Het is echt realistisch. Alles is gebalanceerd. Geen een voertuig overpowerd. Ik erger me niet meer aan campers en als ik dood ga op een kut manier. Deze game geeft je echt plezier. In tegenstelling tot modernwarfare2.

Mensen die call of duty spelen, willen in bfc2 veelst te snel. Je moet met teamwork winnen. Rustig aan doen. Goed gebruik maken van voertuigen en de kits.

Mensen die twijfelen. kopen:)

16. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat zou erg tof zijn. Maar ik zou haast niet weten hoe dat zou moeten, omdat er bijna nooit zoveel plaatsen vrij zijn in een server.

Dat was neit echt een succes, de hardcore match was binnen 10 minuten voorbij geloof ik. Smoke (L)

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee idd dat lijkt me niet mogelijk, maar we kunnen toch gewoon 4 erbij nemen volgende keer en dan 8x8 spelen in een private match? Of 4x4x4x4 in Squad Rush lijkt me ook tof.

18. Bulletino0031

Bulletino0031 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien en gekke vraag maar: Hoe kun je die machine geweer vrij spelen die op de UAV zit? heb nu alleen nog maar raketten tot mijn beschikking:|

Bedankt alvast \o/

19. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door de gadget, Alternate Fire vrij te spelen;). ( laatste unlock/gadget bij de voertuigen gadgets)

20. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer mensen die problemen hebben met inloggen op de Ea servers??

Gisteravond lekker kunnen spelen en nu alleen maar: Connection with EA servers are lost.

Met andere games heb ik geen probs......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina