[gb]Disgaea 3: Absence of Justice[/gb] Ontwikkelaar: NIS America Uitgever: KOEI Genre: Strategic Role Playing Game Platform(s): Playstation 3 Spelers: 1 Opties: Heel veel! Releasedatum: Reeds verschenen Officiƫle Website: Klik! [gb]Informatie/gb] [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [gt] 35044 [/gt] [gt] 39195 [/gt] [gt] 39180 [/gt] [gt] 30548 [/gt] [gb]Reviews/Previews/Artikelen/gb] The History of Disgaea Gamer Limit Review [gb]Verder/gb] Ik wil met dit topic proberen Disgaea een beetje bekender hier te maken. Er bestaat denk ik best wel een vooroordeel over Disgaea. Mensen vandaag de dag gaan nogal snel af op hoe het eruit ziet en dan haak je bij Disgaea al snel af. Maar Disgaea is zo goed en zo uniek dat dat gewoon heel erg jammer is. Als je door de slechte graphics heen kunt kijken heb je een waar meesterwerk in handen! Ik heb er ook een stukje Disgaea historie bijgevoegd. Als mensen nog vragen hebben, stel ze gerust!
is hier ook een demo van? Altijd geinteresseerd naar dit spel zitten kijken maar tactical rpg's zijn doorgaans niks voor mij.
Nee er is geen demo van helaas.... Welke Tactical RPG's heb je gespeeld, want Disgaea onderscheidt zich wel enorm van de standaard
Woohoo, heb hem gekocht op Marktplaats en hij is vandaag verzonden! Dus dat wordt in het weekend weer ouderwets Disgaea doen... Heerlijk!
Kun je deze vergelijken met de delen die op de DS/PSP zijn uitgekomen?? Die vond ik best leuk namelijk
Een paar maanden gelden uitgespeeld. Erg leuke game! En behoorlijk uitgebried qua features, dus met Disgaea III ben je zeker een tijdje zoet.
Hij is binnen! Hij is nu aan het updaten (zoals gewoonlijk fucking sloom). En daarna.... EDIT: inmiddels een uurtje gespeeld ofzo. En het is gewoon nog beter dan Disgaea 1 & 2 en die waren al fenomenaal. Kopen!
Hoe weet ik nou wat jij leuk vind? Het is een tbs spel, met heel veel fantasy elementen. Grafisch moet je er niet veel van verwachten, maar het qua spelopties is Disgaea extreem diep. Check de reviews zou ik zeggen.
Heb er nu inmiddels 18 uur opzitten en het is echt nog genialer dan ik had gedacht. Dit is echt de overtreffende trap van Disgaea 1 & 2 Je moet dit echt spelen om te snappen wat er zo kix en goed aan is. Zonder twijfel de beste SPRG tot nu toe en misschien wel de beste RPG!
Ik heb de Disgaea 1,2 en Afternoon of Darkness (PSP) gespeeld. En is essentie is er niets veranderd, er is alleen gefinetuned. Het speelt nog steeds hetzelfde, alleen zitten er nieuwe functies en speelt het net iets soepeler. Ook leuk dat je characters uit de eerdere games kunt vrijspelen (Axel, Flonne, Etna, Laharl en nog een paar). Ook kun je er een heel aantal downloaden uit de store. Maar Disgaea 3 vat het beste van alle delen samen in een ongelofelijk grappig en episch avontuur
Hmm, oke dan! Ik denk dat ik het voorlopig toch nog eventjes Disgaea DS ga spelen eerst... Zijn al zo veel goede spellen voor de PS3 momenteel...