[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb nu op me sniper bij SPEC2 de abbility SPOT. Maar wat doet dit. Ik zie geen verschil, moet je ergens op drukken om hem aan te zetten tijdens het spelen?

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hardcore is echt zoooo frustrerend. Alleen maar snipers en spawnkillers. Zooo irritant. Spel is wel leuk maar soms....

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een drama.. Ik ben met een paar vrienden aan het spelen, verlies ik opeens de connectie met een game.. Zit ik hier al een halfuur te wachten, en nog steeds kan ik geen games joinen.. Helemaal niks, niet via join maar ook niet via de quick play functie.. Niks werkt, frustrerend zeg :mad:

4. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nu ook werkelijk niks joinen....

Met mw2 soms vette lag in potjes, in bc2 niks.
    Met mw2 waren altijd servers beschikbaar, met bc2 momenteel helemaal niks.

Weet niet wat erger is|:-

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dit is het eerste weekend dat deze game officieel gereleased is, je kunt het niet vergelijken met de problemen van MW2 :eek:.

Ik zeg niet dat het goed is, maar EA is blijkbaar te achterlijk om te begrijpen dat er meer dan 10000 mensen op hun servers komen bij een release :). Als er over 2 weken nog zulke problemen zijn, ga ik er anders over denken :+

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Valt toch nog mee allemaal, bij MW2 kon ik bij de release 24 uur lang niet joinen.

Liever snipers in je team, dan medics |:- Ligt wel aan het type snipers, zat in een squad, waarvan alleen ik als engineer fungeerde en de rest als sniper. Alle drie zaten ze continu op circa 80 meter van het objective vandaan, dan snap je het dus niet... :'-(

Dat soort mensen moeten snel weer terug richting MW2, meer statistiekengeil, dan liefhebbers van de gameplay...

Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  7. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit spel echt zo vet! Ik heb de demo al meer dan één dag gespeeld... En dat was maar één mode met één map :)

8. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij spot hij alleen van kleine afstanden, want grote afstanden moet ik zelf nog spotten

Toch vindt ik Port Valdez nog een van de leukste maps. :)

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het juist de minst leuke map.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Maar ik zie geen verschil. Wat moet je zien op lange afstand? Roept hij dan iets? Of worden vijanden aangewezen? Wat doet het nou precies :).

11. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat spotten is super handig zodat je team genoten zien waar de vijanden zich bevinden. Wanneer je ze spot (back/knop) komt er een rood puntje boven de vijand te staan, dit duurt ook niet langer dan 5 seconden wanneer je maar ingezoomd op hem blijft. Wanneer die vijand dan wordt gedood krijg jij "spot points".

Doen de servers het trouwens weer?

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij spot ie dan automatisch vijanden in m'n gezichtsveld zodra ik door het vizier kijk. Door sommige obstakels gaat dat niet altijd even goed, maar dan spot ik gewoon even handmatig. :)

13. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mw2 heeft niet eens servers :emo:

14. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Daar zit je gewoon met P2P toch? Wat imo helemaal crap is:)

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zoiets dus, en dan kan er wel gezegd worden dat ze 'spotten' maar ik weet ook wel dat rond objective een stuk of 5 gasten rondzwermen, als ik dan die spot driehoekjes zie wordt ik alleen nog maar meer moedeloos.

Die gasten moeten die M24 lekker laten liggen een een assault oid pakken en 'spawn on teammate' vlakbij objective en dan dat f*****g objective innemen.

Snipers???? ga dan SquadDeathMatch, daar gaat het om de kills, en dan heb ik echt geen probs met snipers, ook niet als ze in mij team zitten.

(nogmaals, als je lekker je eigen friends squad hebt valt het nog wel mee, maar ga eens alleen, zonder friends, in een random RUSH match en je kan gillend gek worden van die lui )

Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  16. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Hee,

Ik word laatste tijd een beetje gek van MW2 en wil weer eens iets nieuws proberen en dacht aan BFBC2 maar hoe zit het eigelijk met Weapon Customation en als je niet veel friends op de 360 hebt? want meeste vrienden hebben een ps3 maar is het dan nog wel leuk om alleen het spel te spelen?

Ook had ik nog een vraagje is het juist realistischer dan MW2? of heb je meer schoten nodig om iemand te killen?

Greeetz

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het kan zijn dat ik er totaal over heen kijk maar kan ik ergens zien hoeveel potjes in online heb gespeeld (of mijn win/loss)?

18. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bfbc2 is veel realistischer dan mw2. De wapen customation is niet zo uitgebreid als mw2, maar het werkt allemaal goed. Eigenlijk hoor je battlefield bad company 2 met vrienden te spelen. Maar je kan natuurlijk ook mensen toevoegen van dit forum. :)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daarnaas kun je ook als je een match joined ervoor kiezen om in een squad geplaatst te worden :)

20. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Okee bedankt voor jullie snelle reacties\o/ Ik had nog 1 vraagje over de Customation van de wapens is het zo dat je bijvoorbeeld verschillende scopes kan vrij spelen op een assault rifle? Of is het meer dat je maar 1 attachment per wapen kan vrijspelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina