verkoop hey iedereen ik verkoop op FUT raul van real m en jankulovski van ac milan iemand interesen voor deze twee ?????
Wil helemaal overnieuw beginnen, dus ik doe twee hele teams weg: Franse Elftal: GK Frey LWB Abidal CB Mexes CB Gallas CB Silvestre RWB Sagna CM Nasri LM Ribery CF Gourcuff ST Benzema ST Anelka Argentijnse Elftal: GK Abbondanzieri LWB Shaffer CB Milito CB Garay CB Samuel RWB Zanetti CM Gonzalez RM Rodriguez CF Aguero ST Lisandro Lopez ST Higuain (88, niet 85) Coins only.
Zou iemand mij kunnen helpen met het vasthouden van 3 spelers? Mijn ultimate team blijft namelijk crashen en wil daarom maar opnieuw beginnen met deze 3 spelers. Je zou me enorm helpen. Als je een beloning wilt kan ik je maxwell en helton geven...
Mijn belgisch team: Bailly Vanden Borre, Kompany, Vermaelen, Van Damme Fellaini, Vertonghen Hazard, Defour Dembele De Sutter
Dan kom ik in de buurt met wat mijn plan was, dat is deze (dikgedrukt heb ik, andere zoek ik nog) Bailly Van den Borre - Van Mols (Vermaelen) - De Fauw (Kompany)- Van Damme Defour - Vertonghen (Fellaini) - Witsel Dembele De Sutter (Hazard) - Mpenza
P.s Big boss werkt het als je opnieuw begint ? P.s even met EA aan het praten want wil wel 70 euro aan msp terug die ik gespendeert heb aan de gouden pakjes
jongens, jullie moeten ff naar Wielaert van Ajax zoeken en kijken naar de foto van hem, het is gewoon freeking Daley Blind #lol
Witsel weiger ik te kopen en Mpenza is zeer zeldzaam, net zoals de meeste zilveren kaarten eigenlijk.