[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Jailbait is 1 van de beste montages ever;) en de eerste van Katha, she looked 16 is ook zeeeeer goed. Jailbait is een vervolg. Maar die gozer maakt ze omdat een vriend een jailbait heeft gen***kt en daarvoor een celstraf gekregen. Jailbait is een meisje die op 16 lijkt maar veel jonger is. Daarom maakt die gozer die movies best nice.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Cool story bro'.:+ Ik snap alleen niet wat die maat van je ermee opschiet in jail als je een beetje montages gaat maken en ze jailbait noemt :confused:.

    En ik weet best wat jailbait is :9.
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik vond de FAMAS altijd een rukgeweer, maar met een acog erop is het best te doen eigenlijk :eek:
     
  4. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    *Diepe Zucht*
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Wat nou weer :+
     
  6. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ik vond de FAMAS altijd een rukgeweer, maar met een acog erop is het best te doen eigenlijk :eek:
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik vind het gewoon een kutgeweer :+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind m juist fantastisch met een red dot, zo enorm accuraat op lange afstand daar kan bijna niks tegen op
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gisteren ook BFBC2 en heb wat SP en MP zitten spelen maar het is toch niet helemaal mijn spel. Op zich vind ik het juist wel leuk als een spel wat minder arcade is zoals BFBC2, maar de vergelijking met MW2 blijft zich opdringen en dat valt op vrijwel alle vlakken in het nadeel van BF uit.

    De besturing voelt wat "lomp" aan, en zelfs met de sensitivity op 100% blijft het naar mijn mening te traag.

    Grpahics ogen, ook bij de SP op mijn 46" HD LCD nogal rafelig en pixelig als je begrijpt wat ik bedoel. Kleuren zijn in de MP erg flets, zeker in vergelijking met MW2 bijvoorbeeld.

    Geluid vind ik ook erg matig. Heb een goede 5.1 DD Surround Set en de makers hebben weinig tijd en moeite in een mooi passend geluid gestoken.

    Uiteraard is er het nodige aan te merken op MW2, de vele glitches en de trage oplossingen hiervoor van IW zijn zeker irritant te noemen. Maar al met al hebben ze bij IW naar mijn mening een beter product afgeleverd.

    Maar dat is slechts mijn mening.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geluid matig? Dan moet je echt even in de audio options wat andere settings proberen. Home Cinema of War tapes zijn de beste settings als je een goede surround set hebt
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle mogelijke instellingen geprobeerd en gewoon Home Cinema klinkt bij mij het beste. Heb een best setje van Loewe staan, dus daar ligt het niet aan lijkt me.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, rukgeweer en een a cog (cock) :+. Dat is best grappig :9.
    Ben ik naar het verkeerde topic gewarpt?
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    *drumroll* 8)
     
  14. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    An error occured, please try again later.

    Kan ook aan mij liggen, maar ben te lui om m'n verbinding te herstellen.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ligt aan jou :+ Hier doet hij het wel
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Matige trailer :{. Irritant effecten en muziek...

    Ik heb vandaag de challenge Airborne gehaald *), deed even een jumpshot collateral met de Barret op Afghan :cool:.
     
  18. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk zijn eerste montage was voor die gozer zeg maar, en noemde hem she looked 16, en tweede heet dan jailbait. Achja boeiend hij is wel 1 van de beste kwa editing van game montages.

    Ooohja en die trailer van madmike is geen trailer is meer een mini montage..... en je moet wel goede shots in je montages doen niet zoals een gemiste no scope ofzo of je moet daarna een collab schieten ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  19. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Collaterals hoeft helemaal niet... het gaat er gewoon om dat je een vloeiende overloop hebt en mooie kills/quickscopes.

    Ik bedoel... daarvoor kijk je toch montages ofniet, zeg eerlijk.
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als ik eerlijk moet zijn heb ik nog geen enkel filmpje gezien van MW2 die echt goed is. Misschien komt dat ook omdat MW2 gewoon niet op hoog niveau wordt gespeeld op de PC. Dat was met CoD 2 en 4 wel anders, en sommige filmpjes zijn daar echt verschrikkelijk ziek
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina