[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst nog leren voordat ik weer BC2 kan leren:mad:,

    Vraag!: 2 dagen geleden stotterde mijn xbox voor 10 seconden, sindsdien is het geluid van mijn M8 anders (als ik schiet klinkt het een beetje alsof het echo't) iemand enig idee? Ik heb al van alles geprobeerd, aan mn geluid, etc.
     
  2. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een Red Dot sign en een Scope vrijspelen, voor de sniper is het een 4x en een 12x Scope. Je hebt ook nog een upgrade waardoor je accurater schiet.

    Is het niet gewoon je verbeelding? :+ Of je boxjes zijn een beetje kapot gegaan door dat stotteren ofzo.
     
  3. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Sennheiser koptelefoon van 120 euro, lijkt me niet8)

    Ik zou ze straks even op mn Bose boxen aansluiten even horen.

    (het is ook alleen de M8 waar er iets aan het geluid aan mekeert).
     
  4. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Is het ook mogelijk om een silencer op je Sniper Rifle te doen en toch 1 shot dood? of is er helemaal geen silencer voor Snipers?
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zulke dingen kunnen absoluut niet, wapens zijn zoals ze zijn. Je kan niks toevoegen aan wapens. Wel heb je verbeteringen voor je wapens, maar dit geeft eigenlijk alleen maar meer accuracy/damage/etc.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan op de sniper wel een aantal scopes monteren, zoals een 12x scope. ACOG valt er ook nog op te zetten, en reflex sight ook.
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets meer bekend over meerdere maps op squad TDM..? Nu is het wel een beetje karig..
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ja meer maps, moet makkelijk kunnen.

    Vind SDM trouwens best te pruimen:)
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou onderhand wel eens als attacker willen spelen.... Elke keer kom ik als defender in een potje terecht. Wachten tot de volgende ronde is er ook niet bij want voor die tijd word je weer terug naar het menu geschopt.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Op de xbox gelukkig geen last van :)
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.308
    Leuk Bevonden:
    369
    Waarom zou je een silencer nodig hebben dan ?

    Op de PS3 gelukkig ook niet...
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen hoor, ik dacht gelezen te hebben dat Arjan hem op de pc speelde, vandaar mijn opmerking.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben wel benieuwd waar hij hem op speelt want ik heb vandaag op de xbox ook nog nergens last van gehad.

    Behalve dan dat de xp die ik gister verdiend heb wel op de leaderboard staat maar niet in mn stats:+ Ben benieuwd wat er gebeurd wanneer ik mezelf inhaal
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb 'm inderdaad ook op de PC, maar daar ben ik voorlopig mee gestopt omdat ie telkens vastloopt. De beta liep echter uitstekend. 8) Op de PS3 loopt ie verder prima, vind het alleen raar dat ik elke keer als defender moet spelen. :eek:

    Ik kwam in Arica Harbor weer een aantal plekjes tegen waar het lijkt alsof er een onzichtbaar object staat. Dan schiet je op iemand die bovenop een berg of op het dak van een huisje staat, maar dan raak je als het ware een onzichtbare muur. Je ziet wel gewoon de kogel inslaan ter hoogte van z'n hoofd (stof ipv bloed). Een aantal van deze plekjes waren ook al in de PS3 Beta aanwezig.
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Nouw om ervoor te zorgen dat de tegenstander je niet meteen door heeft als je 1 schot afvuurd.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.308
    Leuk Bevonden:
    369
    Aangevallen voelen ? Ik gaf alleen mijn bevindingen en hieruit ga jij conclusies trekken. Ik zou in ieder geval geen reden kunnen noemen waarom ik me aangevallen zou moeten voelen.

    Tja, ik weet niet of dat handig is. Mensen krijgen dan toch meer kans om te gaan campen, komt naar mijn mening de gameplay niet ten goede. Was één van de dingen waaraan in mij heel erg kon irriteren in MW2. Met zo'n silencer stimuleer je dat alleen maar...
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  17. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha okee ja ik heb het spel nog niet maar wilde even wat dingen weten over de weapon customation. Is het spel heel erg tactisch? Zoals Flashpoint 2? of tussen MW2 en Flashpoint in? Want Flashpoint vond ik veel te weinig actie bevatten duurde veel te lang voordat je uiteindelijk iemand zag.
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok mijn excuses, zo kwam het wel over bij mij |:-
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tussen flashpoint en MW2 in. Dus grotere omgevingen, realistischer schieten maar wel met xn en unlocks zoals MW2.

    En over een gebrek aan actie hoef je je absoluut geen zorgen te maken :+
     
  20. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou net zeggen, de kogels vliegen je om de oren :D ( en rockets)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina