Ga er anders eerst opzitten met die grappling hook en daarna pas erop schieten, dan heb je alle tijd (van de demo) .
Echt heerlijk om het hoofd van een standbeeld vast te maken aan de auto en dan vol gas geven. Dat hoofd rolt daarna nog lekker door achter je auto.
Gisteren die stunt geprobeerd die Fiasco had gepost in een filmpje (springen uit die heli en er dan achter aan gaan). Het lukte me vrij simpel maar toen ik eenmaal weer in die heli zat bleef het ding maar rondjes draaien, schijnbaar hoort dat dus niet bij de mogelijkheden Ik hoop trouwens wel dat de andere gebieden wat meer afwisseling bevatten, die woestijn heb ik nu wel een beetje gezien en voelt zo nu en dan enorm eenzaam en saai. Denk dat ik deze game toch maar ga aanschaffen, de demo start ik namelijk toch elke keer weer op * Zet 360 aan *
Qua afwisseling heb je nog : Verschillende steden groot en klein Sneeuw landschap Jungle Woestijn Verschillende wateren Savanne enz. Zelf kan ik eigenlijk niet wachten tot ik de sneeuw heb ontdekt
Wat kun je eigenlijk met die vehicle en weapon parts? Je bent idd altijd online met de Just Cause 2 demo als ik mijn xbox aan zet
Je hebt 3 eilanden. Snow, desert en tropical. Kunnen onderverdeeld zijn in farming, industrial, resort. Met de weaponparts kun je de granaat/guns upgraden. D-pad -> down -> wapensgast bellen -> upgraden/bestellen. Vehicle parts zal dan voor de auto's zijn lijkt me.
Landschap mag dan miss afwisselend zijn, de game zelf lijkt mij vrij eentonig... (kan ook aan mij liggen)
Het ligt eraan of de missies eentonig zijn, want met de grapplehook en parachute kun je oneindig dingen bedenken om te doen.
Spel is ook vooral veel van hetzelfde, was ook het nadeel van deel 1. Maar als je het leuk vindt zoals o.a. ik heb je niets te klagen
Mja, ik heb de demo ondertussen wel 6-8 keer gespeeld. Gamehubs misschien. Enige leuke aan de L.E. is de map die er bij zit. Maar om daar nou 10-20 euro meer voor te betalen...
Facking genius! Ging zo'n standbeeld kapot maken met mijn helikopter. Trok zo een heel stuk mee de lucht in, had het hele middengedeelte vast en vloog er mee rond. Jammer dat mijn tuktuk een water toren niet om kreeg.
Vandaag de demo gespeeld en het is erg tof hoor Vooral de mensen achter voertuigen aan laten slingeren haha, prachtig! Ik moet de standbeelden nog even proberen! Heb wel al 2x de demo tijd weten te verlengen waarvan 1x door middel van 10 verschillende voertuigen te gebruiken! Ga deze nog wel uit de budgetbak vissen tzt. Eerst nog wat andere games uitspelen.
Aangenaam verrast door de demo. Toch even wachten totdat deze in de 30 Euro reeks terecht gaat komen.
Oh ja er zat een evade knop in. ^_^ Nog nooit gebruikt in 6 demoplay's of zo. Geen idee hoe lastig het nog wordt en met dat oplopende chaos gedoe maar tot nu toe kun je overal rondlopen alles kapot knallen en af en toe ff Grapling hook gebruiken en keertje health pakken. http://www.gamehubs.com/XBOX360/just-cause-2_1.html
Hahaha fantastisch! Net een tank gevonden, man man man wat een firepower zit daar in, schitterend!!! Alles kan kapot ermee haha, die grote hijskranen in het midden vh level, allemaal kapot, het geluid is ook echt heerlijk erbij! Erg tof!