Goed, heb gister net het spel ontvangen, alleen nu blijkt dus dat het spel alleen in de Engelse taal te spelen is. Ik zie liever een multi-taal version. Zodoende verkoop ik het spel weer. Het spel is dus splinter-nieuw! Omdat het een Special Edition betreft, zitten er op het doosje "echte" regendruppels, erg vet! Deze Special Edition is, zover ik weet, zeer beperkt leverbaar in NL. Vaak ook nog eens tegen prijzen van rond de 70 euro (dimensionplus bijvoorbeeld). Mark
@Tival: Dat bedrag vindt ik te laag. @Jan_Tran: Kom maar met een beter bod dan Tival @Platina: Ik wil het spel alleen verkopen. Daarnaast heb ik MW2 al.
Ik heb hem al, maar hele toffe foto heb je daar gemaakt! Komen de regedruppels echt tot hun recht. Succes met de verkoop!
Oké, laat hem dan even aan me voorbij gaan. Elk bod dat ik anders zou maken zou puur voor de verpakking zijn, wat mijn geweten niet toestaat
Heb gister even bij de Media Markt gekeken, daar was de SE 74 euro!! zelf zit ik te denken aan rond de 55, dan kan ik direct de normale versie terugkopen!