[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Als ik van die stats had, dan zou ik het ook overal durven plaatsen =(

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Kill / Death ratio is ook een drama, maar oefening baart kunst! Ik heb er ook nog niet zoveel uurtjes ingestoken, maar merk wel dat het beter gaat.

Sta altijd wel in de bovenste regionen, omdat ik toch wel veel teamwerk verricht wat bij dit spel gelukkig beloond wordt!

Hopelijk gaat het niveau van andere spelers ook omhoog, soms ben ik de enige die bijvoorbeeld enemies spot en aanvalt. Daarnaast hoop ik vurig dat mensen de recon class nog onder de knie krijgen, want het heet niet voor niets RECON.

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Misschien een domme vraag, maar waar kun je inloggen? :+

4. JoKeR)_

JoKeR)_ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die servers zijn wel slecht joh. Ik heb het spel online maar 3 of 4 keer gespeeld omdat rest van de keren ik er niet op kan vanwege servers. Zoals net krijg ik Failed to connect with server. Ben nu al in staat om hem te verkopen :mad:

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gelukkig erger me ik niet zo aan mijn K/D als bij andere shooters, op het moment schommel ik tussen negatief en positief (+- 20 kills meer op het moment). Bij dit spel is het voor mij een kwestie van de hoogste score halen, samen met mijn squad, een goede k/d is een leuke extra :D

@ Hierboven:

Je timing zal wel erg slecht zijn als je alleen nog maar slechte servers hebt meegemaakt :9

6. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kd maakt ook geen hol uit in BC2 , als je defender bent mag je 1000x doodgaan als je maar zorgt dat de attackers de Mcoms niet kapotmaken.

En alleen maar slechte servers is ook wat overdreven8)

7. JoKeR)_

JoKeR)_ Member

Leuk Bevonden:
    0
    :) dat heb ik zeker haha. Het was trouwens Failed to connect with EA online. Ben ik de enigste die daar last van heb?

8. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, waarschijnlijk iedereen, maar dat komt omdat ze nu aan het resetten zijn (en dat duurt weer langer dan geplant)

9. JoKeR)_

JoKeR)_ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lieg het niet hoor, anders zou ik het niet posten:D Ik speel het niet zovaak maar als ik het wil spelen doet ie het niet.

10. JoKeR)_

JoKeR)_ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ik was al bang haha. hopen dat ie het snel doet dan

11. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net het spel gekocht, de besturing vind ik alsnog gewoon kut en bagger, maar je went er wel aan (wel een van de grootste minpunten van de game)
    Vind wel jammer dat ik niet online kan spelen, als net nu de servers offline zijn :+

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat is er kut aan dan? Is toch gewoon een kwestie van wennen?

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kwestie van gewenning inderdaad, ik vond de demo ook klote aanvoelen maar na een paar uur de retail gespeeld te hebben merk ik er niks meer van!

14. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet zo precies en 'reagerend' als andere shooters. Na een tijdje spelen let je er niet meer op, maar het blijft er wel.

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik snap wat je bedoeld, maar dit is juist realistisch. Deze besturing wordt ook gebruikt in Killzone 2. Dan lijkt het tenminste of je een zwaar wapen in je handen hebt ipv. een dart pijltje.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb het idee dat de hit-detection t.o.v. de demo er ook op vooruit is gegaan. Het is in ieder geval gefinetuned zo lijkt het. Het is i.t.t. MW2 veel realistischer allemaal. Het voelt natuurlijker aan, het schieten het lopen e.d.

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Spel net gekocht en besturing direct al beoordelen als kut en bagger, hoe kortzichtig wil je het hebben ? Zoals je zelf al aangeeft is het misschien voor jouw wennen, zelf heb ik er totaal geen moeite meeā€¦

Vraag mij af hoe slecht de servers zijn, als ik zie dat PhalanX al meer dan 24 uur in oorlogsgebied heeft doorgebracht. Of is dit op de PC ?

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb in totaal nu ook al iets van 20 uur gespeeld denk ik.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Precies en het spel is nog geen week uit. Het is natuurlijk hinderlijk als je er lekker voor gaat zitten en het werkt niet, maar echt zo slecht als sommige willen doen voorkomen zijn de servers ook weer niet. Met MW2 kon ik in het begin 24 uur niet online, das pas bagger ;)

20. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb in de demo er al 12 uur opzitten, dus weet wel hoe het speelt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina