[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Niet, alles is offline gehaald vanwege de drukte!

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het aan mij of is het noob gehalte ook echt weer dramatisch hoog atm?
    Alleen maar mensen die alleen maar sniper zijn, campen of andere rare fratsen uithalen..
    Irriteerde me net echt dood zeg damn..

En hebben jullie gezien wie er nu skill lvl 201 is?
    Een gast van rank 8, die 400 death en 430 kills heeft ofzo en een score p/m heeft van rond de 100:emo:
    klopt dus ook geen zak van...
    't is dat de gameplay zo vet is anders had ik 'm mooi links laten liggen..

3. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaa, ik heb die game vandaag gekocht, en eerst kon die zelfs niet eens verbinden met EA-servers, nu lagt ie alleen maar als een gek, loop je vooruit,,sta je 3 seconden later weer op dezelde alswaar je begon... hopelijk lossen ze het snel op

4. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik lees hier wel veel negatieve dingen zeg. maargoed ik ga dit toch vragen: Ik ben op zoek naar een vette online shooter MW2 of BBC2? (Ik heb in het verleden wel gedonder gehad met die ea servers)

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou absoluut voor BC2 gaan. Deze server problemen zijn ze hard mee bezig en zal binnen een paar dagen opgelost zijn als je het mij vraagt(ik heb vandaag zonder enig probleem kunnen spelen btw).
    Hoor hier en daar dat MW2 nog steeds met server problemen kampt en dat terwijl het spel al ff uit is.

6. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja hopelijk regelen ze dat snel. Het ding is een beetje dat MW2 in mijn ogen niks nieuws doet, maar ik vraag me af of BBC2 niet te veel chaos is online door de kapot te maken omgevingen en het gebruik van voertuigen, is er ruimte voor teamwork zoals BF2 met zones en dergelijke destijds?

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Het enige dat 'negatief' is is het ge-k van EA met z'n servers. Voor de rest is BFBC2 gaaf, ook al barst het van de n00bs.

Kijk, HET verschil is dat je je bij MW2 ergert aan de tegenstander, terwijl je je bij BFBC2 kan ergeren aan je n00b teammates.

Ik erger me nooit aan de tegenstander. Hoe meer die gasten snipen, hoe liever het me is, maar n00bs in jou team, tsja dat kan irri zijn:)

Een eigen squad kan dan al veel helpen.

De gameplay van BFBC2 is moddervet, daarbij vergeleken is MW2 toch echt een kleuterspelletje (ook al heb ik ook die game 3 maanden gespeeld:))

Edit: Over de single player hebben we het dan verder niet. Ben je daar wel voornamelijk in geinteresseerd dan zou MW2 wel eens beter kunnen zijn.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Daar gaat het toch om... Al die cijfertjes en skills, boeien me echt niet. Skill lvl 201, daar kijk ik echt niet naar. Het lijkt er sterk op dat je zelf nog niet af bent van je MW2 statistiekjesfobie;)

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk eens goed naar mijn GT, en als je toch bezig bent een beetje naar m'n post geschiedenis hier.
    Als er iemand geen MW2 fan is, dan ben ik het wel:+

Skill lvl boeit me ook geen zak alleen ik vind dat als je iets in een game doet dat je het dan wel goed moet doen!

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is nu inderdaad wel heel erg droevig, ben er maar mee gestopt voor vanavond. Mja, op de een of andere manier heb ik toch altijd de pech om in die kut potjes terecht te komen. :+ Zitten er van de 12 spelers 10 achter een rots te snipen. Of je schiet 15 kogels in iemand z'n barst en gaat zelf dood door één schot van een handgun.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    uhu. Heb ook in zo'n potje gezeten.. Maar die noobs zaten echt met 3 naast elkaar(allemaal mijn squad) alleen wel redelijk dichtbij de crates dus spawnde ik maar bij hun. Precies op dat moment mortar strike op m'n dak. Meteen dood..

12. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
    ok thx. Het gaat mij inderdaad vooral om de multiplayer. ik neem aan dat het aantal noobs snel zal verdwijnen aangezien het spel nog maar net uit is;)
    Ik hoop dan voor de rest dat ze die statistiekjes ook in orde maken want stiekem vond ik dat toch wel leuk om te zien in cod waw.
    Dan heb ik nog één vraagje: hoe is de balans qua wapens? zijn er 2 sets die iedereen kiest of is het net zoals in cod dat je in principe met elk wapen goed kan worden?

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Noobs zullen over maandje of 2/3 wel overgestapt zijn naar eeen nieuwe game.
    En wat de balans betreft: Wil je winnen zul je in je team van elke kit wat in je team hebben.

14. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    wapen balans is niet zo goed als in mw2 volgens mij.
    In de recon set is de laatste unlock (M95) maar goed voor 1 ding, en dat is choppers proberen neer te schieten... je kan er wel goed mee zijn maar de reloadspeed is zo slecht (reload tussen schoten door that is) en het is nog steeds 2 schoten in de chest om iemand neer te schieten (net als alle andere bolt action sniper rifles).

15. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je maar Headshots maken of mensen op wie je squad al geschoten heeft. Zorgt juist alleen maar meer voor de balans en samenspel. Met zulke grote maps zou iedereen dan sniper willen zijn als het toch 1 hit 1 kill is.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Denk juist dat ze met een 1 hit kill voor body shots de balans uit het spel zouden halen. Zoals het nu is vind ik het in principe prima. Van de bolt action rifles richt de M95 de meeste schade aan, is de GOL het meest accuraat, en zit de M24 een beetje tussen die twee in.

17. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    ik klaag ook niet over 2 shots in chest voor een kill (vind ik juist goed vooral in bc2 waar alles hectisch is zodat je als infantry nog een overlevingskans hebt), maar zo is de m95 eigenlijk nutteloos als je puur voor de kills gaat.

blabla m95 meer penetratie, en er is ook iets dat ie minder bullet drop zou hebben (google it)... lekker boeiend.
    Door die superlange reloadtijd is de GOL veel beter.
    Juist omdat het 2 shots is in de chest omdat je zo sneller je followup schot hebt.
    Die reloadtijd is echt niet te pruimen, ook al heb je ALTIJD headshots dan zou de GOL nog beter zijn als je meer dan 1 vijand ziet.

En net als in mw2 vind ik het een beetje knagen qua realisme. 2x .50 caliber in je chest en je ligt in 2en.
    Maarja het is maar een spel.. toch wel een beetje een mood ruiner :mad:

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als snipen je niet zo aanspreekt met deze guns kies je toch een andere class?

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe lastiger het Snipen ook mag zijn, het geeft zo'n "kick" als je je tegenstander echt een paar keer achter elkaar neerschiet.

Zit momenteel met de COL te kloten. Lekker geweertje hoor.

20. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De uzi van de engineer vind ik een erg sterk wapen, ik heb het nog niet unlocked, maar ik had em opgepakt en schoot heerlijk. ( er zat ook een silencer op ) wat natuurlijk onmisbaar is.

Edit: Lag=problemen bij mij helemaal weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina