[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dus ook een beginner met deze game maar wil graag leren om beter te worden.
    Maar als je dan in een party zit waar je ook de kans niet krijgt omdat je steeds te horen krijgt dat je er geen reet van kan , tja dan is de aardigheid er snel af terwijl ik wel graag sirieus beter wil worden.

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Niks van die 'Pros' aantrekken en gewoon zelf lekker spelen. Duurt uren voordat je een beetje op peil raakt in deze game. Zeg 10 uur.

Of ga gewoon eerst niet teveel in een party, maar semi-solo om aan de gameplay te wennen en wat zooi te unlocken/testen.

Wel fun blijven houden in deze game he, daar gaat het om! En NIET om zgn het 'beste' te worden. (als je serieus speelt wordt je vanzelf wel 'beter')

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren zo'n goed potje gehad! Nog niet eerder meegemaakt aangezien ik altijd in de middenklasse zit. Ik ging met ruim 2000 punten aan kop, werd eerste en ik kreeg achteraf ook nog eens voor 2500 punten aan pins. Kassa! \o/

Persoonlijk als ik zo de berichten eens doorlees overal vind ik wel dat veel mensen zich druk maken om niets zeg. Het is maar een spelletje. Vooral de fun erin blijven houden, dat doe ik ook. Je kan fanatiek zijn, maar er zijn wel grenzen. Iedereen moet het leren en om mensen nou af te schrijven omdat ze niet zo uber elite zijn als jezelf denkt dat je bent vind ik onzin. Je kan rank 30 zijn en iemand van rank 2 tegenover je hebben. Als rank 2 net wat beter richt blijf je nog nergens.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  4. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Had gister echt paar kut potjes en kon niet in party chats. Werd hele tijd in me rug neergeschoten. Squad DM is niks voor mij denk ik.

5. MonkeyBrainsNL