[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dus ook een beginner met deze game maar wil graag leren om beter te worden.
    Maar als je dan in een party zit waar je ook de kans niet krijgt omdat je steeds te horen krijgt dat je er geen reet van kan , tja dan is de aardigheid er snel af terwijl ik wel graag sirieus beter wil worden.

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Niks van die 'Pros' aantrekken en gewoon zelf lekker spelen. Duurt uren voordat je een beetje op peil raakt in deze game. Zeg 10 uur.

Of ga gewoon eerst niet teveel in een party, maar semi-solo om aan de gameplay te wennen en wat zooi te unlocken/testen.

Wel fun blijven houden in deze game he, daar gaat het om! En NIET om zgn het 'beste' te worden. (als je serieus speelt wordt je vanzelf wel 'beter')

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren zo'n goed potje gehad! Nog niet eerder meegemaakt aangezien ik altijd in de middenklasse zit. Ik ging met ruim 2000 punten aan kop, werd eerste en ik kreeg achteraf ook nog eens voor 2500 punten aan pins. Kassa! \o/

Persoonlijk als ik zo de berichten eens doorlees overal vind ik wel dat veel mensen zich druk maken om niets zeg. Het is maar een spelletje. Vooral de fun erin blijven houden, dat doe ik ook. Je kan fanatiek zijn, maar er zijn wel grenzen. Iedereen moet het leren en om mensen nou af te schrijven omdat ze niet zo uber elite zijn als jezelf denkt dat je bent vind ik onzin. Je kan rank 30 zijn en iemand van rank 2 tegenover je hebben. Als rank 2 net wat beter richt blijf je nog nergens.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  4. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Had gister echt paar kut potjes en kon niet in party chats. Werd hele tijd in me rug neergeschoten. Squad DM is niks voor mij denk ik.

5. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SDM is geweldig.. Ik ben dan ook alleen maar een (T)DM spelers en niks anders.. Mogen wel wat meer maps komen in de toekomst.. Voor de rest zijn de servers weer top na gisteren.. Speel alleen engineer en assault de rest heb ik nog niet aangeraakt.. De AN94 is echt een uber wapen met reddot en grip..

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SDM is wel redelijk vet ja :)

Heb het eigenlijk alleen ff gespeeld voor de achievement maar het is zeker leuk.
    Vooral omdat je niet tegen 1 team speelt maar tegen 3 andere , dat maakt het toch net wat leuker allemaal :)

Edit: wat ik wel vaag vind online is dat als ik punten haal (met een mine bijv) terwijl ik dood ben deze wel onder in beeld verschijnen maar
    niet bij de totale score worden bijgeteld..
    Wel balen want daardoor heb ik gister in 1 potjes al wel 800 punten verloren :mad:

7. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft zelf het perfecte voorbeeld van Balans

RL zou een .50 1 hit kill zijn maar om balans redenen is het in BC2 2 hit :)

@ Gamersea
    Wat was er met jou xbox aan de hand, je kon niet eens in onze party 8)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    weapon balance in MW2 :D is dat grappig bedoeld?

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hahha inderdaad, al rennend met een dubbele shotgun van 200+ meter neerschieten. Perfecte balans!

Gisteren eindelijk een lekker wapen unlocked bij Assault, diegene die je na de AUG unlocked. Schiet echt heerlijk en gecontroleerd.

10. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Goeie vraag had hem zelfs aan en uit gezet en telkens zei die weer can't connect. Vet irrritant want kon ook niks horen of zeggen waar mensen zaten. En dat potje op die hele groene map werd ik er hopeloos van telkens in me rug ging ik dood:'-(

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als je met de m24 of m95 niet iemand met 1 hit kunt neerknallen mik je gewoon niet goed. Dat heeft niks met wapen balance te maken. Alles vanaf en boven het hart betekent in 1x dood. Ik maak meer 1 shot kills dan 2 shots. Het is of helemaal mis of goed raak bij mij. :lol:

Bovendien kost het herladen van een sniper nu eenmaal tijd. Dat het in MW2 maar 2 seconden duurt wil niet zeggen dat het daarmee gebalanceerd is. Dat is gewoon arcade.

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb een skill level van 190. Is dat goed ? :+

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel toch? :+

Wat wel mooi is bij de sniper is als die ventjes echt een paar meter weg vliegen , net alsof ze exploderen8)

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ach is normaal, ik zit nu op 196, volgens mij loopt hij tot 200. Maar zo goed ben ik nog niet, dus die TS zegt echt geen ene reet!

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    in ben in een dag tijd van 104 naar 187 gegaan dus volgens mij klopt er inderdaad nog niet veel van :+ (vooral omdat ik nog heel vaak dood ga als assault , dat zou toch in mijn nadeel moeten wegen zou je denken)

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja inderdaad! :D

Lijkt een beetje op de sniper scenes uit Rambo 4 :+

[yt]ihiLXuqzV0M[/yt]

Ik las trouwens dat een patch voor de PS3 versie bij Sony ligt, dus met een beetje geluk kunnen we dadelijk in de in-game store komen. :)

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha precies ja :)

Wel een hoop gedoe zeg de laatste tijd bij sony :mad:
    Al is de x360 versie ook nog niet helemaal 100.

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna alleen maar hardcoremode en daar is wel 1 snipershot meteen kill.
    Jammer genoeg bak ik er niet veel van:D

19. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oorzaak gevonden...........
    Het is zo dat ik bij heraaldelijk snel triggeren de trigger niet helemaal laat terugkomen daardoor weigerd hij soms te schieten...\o/

Edit : C4 Explosives - Assault DTN-4 (Plastic Explosives). It can be attached to most surfaces for easy rigging and setup, then remotely detonated. Assault kits gain access to C4 Explosives when using a primary weapon which does not have a grenade launcher (ie. Shotguns)

Ik zie zelf bij mij geen c4 explosive staan ondanks dat ik geen grenadelauncher heb geselecteerd....

20. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem assault class > neem als wapen een shotgun / G3 / Mk14 enz en je hebt C4 ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina