Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    dinsdag de nieuwe carpack. Zitten echt wel vette bakken tussen. ik ga denk ik de volgende auto's wel aanschaffen

    Mazda Furai
    Aston Martin Rapide
    BMW Z4
    Audi TT RS
    Aston Martin V12 Vantage
    Bugatti EB110SS

    verder zijn er overigens nog deze auto's:
    2010 Honda Civic Type R Mugen
    2009 #40 Robertson Racing Ford GT
    2010 #33 RSR Jaguar XKR
    2010 Porsche 911 Sport Classic
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    waren er niet meer auto's?

    dit was toch dat pack van die autosite(weet naam neit meer)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja er waren meer auto's maar die komen dus verspreid over 2 carpacks.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Die wagen van 11 miljoen, krijg je die of moet je die kopen? Zou wel nice zijn als je hem kreeg.

    De prijzen in Forza 3 zijn echt ziek. Krijg dat geld nooit bij elkaar zo. Mijn eigen design stelt geen ruk voor om te handelen. Ben er helemaal niet goed in. :'-(
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die van 11 miljoen krijg je maar je hebt er niets aan. Als je hem wilt verkopen krijg je er maar 100credits voor. :mad:
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    en terecht, anders wordt de hele economie in Forza om zeep geholpen. Vele auto's die gewoon gegeven worden of die je krijgt bij een bepaald level heb geen enkele waarde meer (denk aan Veron).
    Dat Turn 10 auto's weggeeft waar leuke paints op zitten en ook nieuwe auto's geeft aan VIP members vind ik prima, maar dat ze nu ook gewoon standaard auto's weggeven zoals die Ferrari en nu weer de Zonda vind ik nergens op slaan.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit sinds gisteren Forza 3 te spelen en het is echt een te gek spel \o/
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat maakt mij persoonlijk niet uit, ik vind het zo'n vette bak he :D
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat een kut carpack deze maand, zit niks bijzonders in. Ik zit te wachten op meer normale auto's zoals een BMW 530 of een A4 3.2.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe zet ik in cockpit view de camera wat meer naar achter ? Heb het spel pas net.

    EDIT: Heb het al.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    of de nieuwe Z4. of wat te denken van de AM Vantage. die Audi TT is ook gruwelijk vet. Over vet gesproken, die Mazda Furai is wel een van de gruwelijkste auto's die ik ooit heb gezien.

    Om maar weer even terug te komen op de Aston Martin V12 Vantage waar ik zojuist Fuijimi Kaido mee heb gedaan. Schitterend, schitterend, schitterend. Beste en mooiste auto ooit. :)
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De nieuwe TT-RS en de z4 zijn inderdaad wel leuke auto's maar de rest vindt ik zo 13 in een dozijn.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat heb ik nou ook, enigste reden voor mij om de DLC aan te schaffen is die epic Bugatti en de Mazda Furai.

    Al die Aston Martin's zijn 13 in een dozijn, en na de DBS en de One-777 heb ik het ook wel gezien. V12 Vantage is wel een klein, fel gifkikkertje. :)
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die komen niet in Forza.
     
  16. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar weer even de game opgepakt vanwege de DLC. Heb alleen het online racen afgezworen op de playground na. Maar #%%#& wat is die Bugatti gaaf vind vooral het geluid erg vet. Had ook al gelezen dat je daar de veyron motor in kan gooien 1001 PK op de achterwielen :D. En die Aston Martin is ook wle een leuke auto :) En die Ford GT en de Jaguar de auto's waarvan ik niet veel verwachten vond ik juist het leukst om mee te rijden. Vooral die Ford. Denk dat die jaguar ook wel een goede concurrent kan worden van de Ferrari FXX in de R3 klasse. En natuurlijk de FURAI! geweldige R2 klasse auto met handeling van een R1 klasse auto :D. Die Porsche kon me niet echt veel boeien zelfde geld voor die TT en de Z4. Vind dat allebei van die net niet auto's. En die Civic vind ik ook wel gaaf maar die had er niet ingehoeven aangezien we de Type R al hadden. Al met al een leuke Car Pack.
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die Bugatti die erin zit is wel ziekelijk snel. Je kan ovigens ook nog de aandrijving veranderen om het vermogen op alle 4 de wielen lost te laten. Het koppel is geloof ik meer dan 1400Nm!
    Topsnelheid van zo'n 423 km/h mag er best wezen en hij bereikt dat veel eerder dan de Veyron, die kan je eigenlijk wel weer wegdoen ;) ohja acceleratie van 0-97 gaat in 2.1 sec en van 0-160 in 4.5 sec.
    Leuk bakkie, maar niet voor alle circuits geschikt. Le Mans en Road America, dat soort banen doe ik ermee.
    Die Audi TT is ook echt om te smullen, wat is ie vet en wat rijdt ie lekker. De V12 Vantage is nu trouwens definitief m'n favoriete auto geworden :)
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik krijg steeds deze melding als ik naar de storefront wil:

    Maar die parental settings staan bij mij uit ? Hopelijk kan iemand mij helpen.
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hier had iemand hetzelfde probleem:
    http://www.gamespot.com/xbox360/driving/forzamotorsport3/show_msgs.php?topic_id=m-1-52742833&pid=948030

    Q: When trying to access the Storefront or Auction House I get the following error message “This feature is blocked per your Xbox LIVE parental control settings.” What do I do?
    A: If you parent or guardian has set parental restrictions on your account then you will not be able to access user generated content (UGC) on the storefront or auction house. Occasionally your account will have these settings applied, and if your account does not have parental controls enabled then you can get around this issue using the following steps:
    1- Navigate to the “My Xbox” portion of the Xbox 360 dashboard and hit “A” on the avatar blade.
    2- Select “Profile” and select “Edit Profile” in the next menu.
    3- Scroll down to “Privacy Settings” and Hit “A”.
    4- Scroll down to “Member Content” and hit “A”.
    5- Select “Everyone” to display content from everyone on Xbox LIVE.

    Het lijkt dus alsof de xbox soms vanzelf die parentel controls aanzet. Het is het checken waard, maar je had al aangegeven dat bij jouw geen parental control was...
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Thanks man. Member Content stond bij mij op 'Friends Only'. Heb em op everyone gezet en nu doet ie het.

    Nogmaals bedankt :)

    EDIT: Mijn eerste foto.

    [​IMG]

    Hoe krijgen jullie ze zo scherp ? Ik heb van alles geprobeerd maar hij blijft zo wazig.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina