Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb FF bij futurezone besteld, weet iemand of hun je een mailtje sturen als je verzending verzonden is of komt het ''gewoon''aaan?

2. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem gisteren bij bol.com besteld en vanochtend om 10 uur was ie al binnen.moet wel strax gaan werken dus het wordt pas vanavond spelen.fs

3. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook pas morgen beginnen,ahja ga er liever voor zitten,dan allemaal snel spelen :D.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik niet en ik heb een hd ready dus het optimale heb ik nooit gehad :cool:

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je ziet de postbode dichterbij je huis komen, je hoort alle post op de grond vallen... Alles ligt op de grond, behalve FF13 |:-

Gelijk de eerste en laatste keer dat ik online bij FRS heb gekocht.

6. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag hem van me overkopen, want ik vind het maar een kutspel:+
    Tis wel een promo copy, stuur maar een PM als je interesse hebt.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar baseer je het op dat je dat verschil alleen dan ziet en hoort?

8. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in chapter 5 met +- 10 uur op de teller. Ben zeer over deze final fantasy te spreken, bevalt uitstekend:thumbs:.

Net mijn 2de summon Odin gehaald

Summons rocken echt in dit deel!

9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Hmm aan je avatar te zien ben je zo'n grote van van FFVIII als ik ben. in dat geval is dit dus toch wel een goede he? Toch maar voor mn verjaardag vragen aan mn lieve vriendin die elke keer al roept dat ik teveel games heb :+

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel net besteld bij BartSmit.com met 7,50 euro korting.
    Dit wordt mijn eerste Final Fantasy spel. Ik ben benieuwd.
    Hebben jullie misschien wat tips voor mij? En is het spel écht zo lineair als men zegt? Zal toch wel meevallen? De sfeer is in ieder geval adembenemend als ik die filmpjes check.

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    van futurezone gehoord dat ze gister mijn FF +guide verstuurd hadden
    zat vandaag jammergenoeg nog niet bij de post
    nja heb ik em morgen! kan niet wachten!

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nooit verwacht dat het zo druk in dit topic zou worden.

13. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het spel nu een uur gespeeld...omdat ik ff niet langer kon spelen omdat ik wegmoest.

maar ik vind het tot nu toe wel echt tegenvallen en heel saai, eindeloze gangen naar een cutscene toe met helemaal geen afwisseling (ja ik ben pas een uurtje bezig dus het word vast wel beter)

maar kan iemand mij vertellen of het nog wel wat afwisselender word dan dit?

(heb btw alle final fantasys uitgespeeld tot aan 12)

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hoop mensen die nog nooit een ff game hebben gespeeld zullen hem alsnog proberen om allerlei verschillende redenen plus een hoop mensen hebben juist wel veel of bijna alles ff games gespeeld.

Ik heb hem liggen maar ben nog bezig met wat andere games maar kan niet wachten!

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Het wordt zeker afwisselender pas in Chapter 3 begint het battlesysteem zich een beetje te ontplooien

16. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus.

Ook ik vond het extreem irritant dat je de eerste 2 uur gewoon alleen maar Attack kan en nog één extra aanval (met Snow Handgrenade, met Lightning Blitz). Maar als je daar eenmaal doorheen bent wordt het ineens een stuk leuker.

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Vond FFVIII erg goed, maar ben meer een fan van FFVII en FFIX. Deel XIII moet je zien als een nieuwe verfrissende start in de FF reeks.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Alle dingen waar ik me aan stoor bij RPG's zitten niet in FF 13. Ben nu 4 uur onderweg, en ik geniet met volle teugen. Had ook een mail van FRS gehad dat ik de strategy guide voor de helft van de prijs kon bestellen omdat ik hem bij FRS had gekocht (online). In plaats van 20 euro, kostte die nu maar 10 euro. Gelijk maar besteld, voor die prijs vind ik het gewoon leuk om te hebben. Ik kan de minpunten van sommige mensen wel begrijpen, maar het zijn voor mij allemaal pluspunten. Veel cutscenes, mooie graphics, leuk verhaal, rechtlijnigheid etc. Ook het vechten gaat zeer snel, lekker snel in en uit een battle. Paradigm systeem is tof. Tot nu toe alleen maar lof.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat plus de characters gaan hun eigen weg na een tijdje en bij iedereen komt uiteraard een nieuwe verhaallijn kijken. Idd geen open wereld, maar zeker voldoende afwisseling wat mij betreft. Zowel in combat als in characters.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vandaag binnen gekregen voor de PS3.. heb hem nog niet gespeeld. Ben haast bang dat hij tegen gaat vallen, gezien er geen overworld, side-quests of extra verstopte bazen in zitten =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina