[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heerlijke film, kan niet wachten op deel 2. Vind dat iron man muziekje ook echt episch, ben totaal niet van de rock/metal maar het klinkt gewoon lekker.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Nieuwe Iron Man 2 trailer is baas. _O_ Hoop alleen niet dat ze te veel willen doen in de film, maar kan niet wachten. :cool:

    Oh shit, zie die reacties boven me nu pas. :+
    Oh en Scarlett Johansson met dat haar. <3
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vooral enthousiast door alle comichelden die er in zitten. Langzaam maar zeker word het 1 universum, en daar geniet ik van :D.
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt he, ik heb zo'n hekel aan dit soort trailers. Een beetje spoiler zit er altijd in een trailer, dit is gewoon een samenvatting.=(
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje erg veel footage idd. Wel vet dat Sam Rockwell erin speelt. Vind 't altijd wel een koning.
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Het geluid van THL is zeker wel goed! Ik heb hem op Blu-ray gezien en vooral de explosies zijn in 5.1 en op een degelijk setje erg goed. Kan me herinneren dat er een slomoscene in de film zit van een explosie. Het geluid bij deze scene is naar mijn mening super goed. Ook tijdens andere (openlucht) scene's hoor je helikopters overvliegen en geweerschoten uit verschillende richtingen komen. Ik vind het terecht dat THL gewonnen heeft.

    Geluid van Avatar was ook goed, maar van THL vond ik het beter ;)
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Net 2012 gezien. Natuurlijk wist ik zelf ook wel enigszins wat ik kon verwachten, maar God, wat een draak van een film. 8) Het is allemaal heel mooi gemaakt en zo, en 't eerste uur was het op zich nog wel te doen, maar daarna leek het elke vijf minuten niet meer slechter te kunnen terwijl dat telkens wel gebeurde. Op een gegeven moment werd het lachwekkend en op het eind was het echt om te huilen. Als je van films houdt met alle Hollywoodclichés erin, en dan ook nog het liefst drie keer (hoeveel aftelklokjes zaten er wel niet in zeg 8)), vooral kijken.

    [1/5] Voor de special-effects.
     
  8. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Sabbath is ook gewoon baas :cool:
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.704
    Leuk Bevonden:
    17.922
    Scarlett is zoiezo al echt insane geil.
    Verder vind ik de trailer wel meevallen, maar deel 1 was echt insane bruut idd.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Gisteravond Percy Jackson and The Lightning Thief gekeken..
    Op zich best geinige film maar echt heel eenvoudig. Begin gaat erg snel qua verhaal. Erg simpele film maar leuk om naar te kijken.

    7/10
     
  11. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Alice in Wonderland schijnt toch redelijk tegen te vallen. Voorlopig een 7.3 op IMDB. Ben benieuwd hoe hij hier in Nederland wordt ontvangen.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond hem wel aardig maar zeker niet de beste Burton. 3d effect voegt 0,0 toe aan de film en op het laatst vliegt de film uit de bocht. Wel leuke verwijzingen naar het origineel en de cast is subliem, vooral Alice is perfect gecast.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Taken
    Op aanraden van iemand hier gezien. Vond em erg goed, beter dan ik verwacht had. Erg sterke rol van Liam Neeson, lekker tempo in de film, wordt nooit saai. Liam Neeson's dochter wordt ontvoerd in Parijs, en hij gaat erachteraan als ex commando/opruimer, en ondertussen ligt het mortuarium vol door hem ;)
    8,6/10
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde zorgde er voor dat het niet meer dan een, wel redelijk goede hollywood film is. Mijn mening althans ;)
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de 3D versie vandaag ook gezien in de bioscoop met personeel! Ik vond het zelf een compleet nieuwe film ervaring! Ik kon zo de zelfde film een tweede keer weer zien! Moet bekennen het was wel mijn eerste 3D film :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat een geweldige film toch. :cool:

    [yt]JjNxVmyoLIo[/yt]
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Helemaal mee eens! Te lang geleden dat ik hem gezien heb.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ach ja als ie op die toer gaat is bijna alles redelijk. Voor puur vermaak is ie prima, geen hoogstaand iets, maar best leuk voor 1,5 uur en ja hij is erg voorspelbaar. Maar dat is 95% van de films tegenwoordig ;)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Invictus

    Boeiende film zeker in het begin. Het zwakt wel wat af op het einde als de focus teveel imo op het Rugby ligt. Kan het wel begrijpen dat ze het gedaan hebben, maar van mij hoefde het niet zoveel. Goeie rol van Freeman en een degelijke rol van Damon. Moet zeggen dat het Rugby en publiek super is gemaakt en er zat goeie muziek in. Maar het had een betere film kunnen zijn vind ik.

    7.8/10
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb ook Alice in Wonderland 3d gezien. Zag er weer mooi uit.... Sowieso is het een leuk verhaal, en ze hebben het echt mooi verfilmd. 8/10
    Van mij mag elke film wel in 3D, zag ook een trailer van Tron in 3D. Nietszeggende trailer qua verhaal, maar die neon-shit is wel mooi in 3d, en er zat een deathrow-achtige sport in (deathrow is toch een van mijn favoriete spellen op de originele xbox).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina