[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die had ik in 5 seconde dood....was idd erg makkelijk.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je later in de game veel SP? Momenteel zijn er al wat skills die ik graag wil maxen, maar ik heb niet zoveel SP. Ik heb al wel Faerie Heal aangezien die mij erg handig lijkt. Al mijn chars zijn nu level 21 of 20. Best goed, vind ik zelf.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had altijd voldoende. Kon altijd alle skills meteen maxen voor iedereen als ze een nieuwe kregen.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister mijn party op 100+ gekregen. Toch 80k per battle in Palace of Creation en dus 20lvls gedaan in 2 uurtjes :) Dadelijk weer terug naar de 7SD als mijn bonusboard weer vol is.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ziek net 1M xp in een battle :) Nu van 100 naar 150 in minder als een uur ^^

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Als je level 255 bent telt de exp gewoon door. Als ik nu bij Sarah kijk heeft ze het prachtige aantal van 537.932.572.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Net iets meer dan 3M xp in een battle gehaald. Ging op 188 gewoon nog 5 lvls in 1x omhoog :)

Op lvl 150 had ik de team #1 verslagen ^^ Heb nu de Star Dipper en moet nog even de stars collecten en dan gaat Gabriel eraan :) Party is nu 200+. Ben in een uurtje of 3/4 100 lvls omhoog gegaan. Gaat lekker snel zo. Denk dat als ik de WD uitgespeeld heb even met een andere game begin.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    50 levels in een uur? Hoe? Dat lukte mij zelfs niet met een vol bonus board.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sythen ;)

Hier is wat je nodig hebt per persoon:
    10 Curry Rice
    10 Crap wapens met 4 open slots
    20 Aquaberries
    10 Sacreficial Dolls

Wat moet je doen:
    Synth een doll 2x met Aquaberries. Je hebt dan een doll met 2x +30% poison resisitance. Dit heraal je 10x.
    Synth deze dolls op een crap wapen waar 4 open slots op zitten.
    Daarna Synth je 4 van deze dolls op je goede wapen (lieft 1 die redelijke damage doet en die ook 4 lege slots heeft). Daarnaast synth je nog eens 3 dolls op een amulet en 3 op een armband.

Resultaat:
    +80% xp op je wapens, +45% xp op je amulet en armband. Totaal +170% xp per char. Voor 4 chars is dit +680% xp. Doe daar nog eens +140% van je bonusboard bij en dan ga je hard ^^

Zo kreeg ik in B6 van de 7SD soms meer dan 3 miljoen xp per battle en dat was ook nog eens zonder ambush. Metal Scumbags leveren maximaal veel xp en daarnaast leveren de krabben ook nog eens 75% van die xp. Ging soms echt 4/5 lvl in 1 battle omhoog en toen was ik al lvl180 :)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Wat doe je dan ook alweer met die curry rice?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh sorry iets vergeten. De doll die je met 2 aquaberries hebt gesynth, synth je daarna met de curry rice. Je krijgt dan een doll met +2x 30% poison resistance en +15% xp. Dit moet je doen zodat de +1 attack van de curry rice afgaat aangezien je maar 4 slots op je wapen hebt.

Synth je deze doll dan met een wapen krijg je +20% xp (wapens zijn +20 de rest +15%) en de +2x 30% poison resistance vervalt aangezien die alleen op de andere items kan en niet op wapens.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister:

[​IMG] en [​IMG]

gehaald. Moet zeggen dat met mijn setup Gabriel best moeilijk was. Ik had Bacchus, Sarah, Edge en Aramut. Aangezien Gabriel 'No Guard' heeft had ik beter voor 2 healers en 2 ranged kunnen gaan. Sarah, Myuria, Reime, Bacchus / Lymle zou beter geweest zijn.

Eergister ook nog eens:

[​IMG], [​IMG] en [​IMG]

gehaald. Ga nu aan de WD beginnen en als ik genoeg items heb alle IC's en Q's afmaken. Of ik ga eerst iedereen righting lvl200 brengen en zorgn dat iedereen 200% BT's heeft. Heb er nu 3 over 50% en 1 bijna 50%. De rest zit pas rond de 10%...

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Hoe synth je dan de accessoires met 3x +15% exp? Met die sacrificial dolls gooit ie alleen die poison troep over en geen xp. :'-(

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je die doll 2x met de Aquaberries hebt gesynth moet je hem synthen met de curry rice. Dus eerst die doll kiezen en dan de berries/curry rice. Als die die hebt moet je de dolls op een crap wapen sythen. Omdat de +30% poison resistance nooit op een wapen kan komen, komt die te vervallen. Dan hou je dus alleen een wapen over waar +20% xp op zit. Synth je die op een ander wapen blijft het 20% en op de rest wordt het 15%.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Had het zelf inderdaad al uitgevonden. Nog voor Sarah en Reimi doen en ik heb een zooi aan experience. Ook gelijk een Laser Suit voor iedereen gemaakt via IC. _O_

Daarnaast heeft Sarah nu standaard een anti-silence amulet. Must-have voor een healer, natuurlijk.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister 4 man op 255 gezet en de rest op 200. Toen nog 2 chars op 50%+ BT's. Totaal nu 6 chars op 50%+ BT's.

Beste is om te levelen in 7SD B6. De Metal Scumbags geven de meeste XP en daarnaast kun je ze one-shotten met Blackhole Sphere + Scumbag Slayer :) Tevens kun je dan nog wat BT's voo Bachus halen (Robot kills + -ology drops).

Vandaag de anderen naar 50%+ BT's zetten en dan wat mats farmen in WD zodat ik de uber wapens kan gaan maken. Zit nu bijna 100uur in de game. Denk dat ik met 100 uur de WD wel uitgespeeld heb en iedereen boven de 50% BT's heb staan. Geen idee hoelang ik nog voor de rest nodig denk te hebben.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Nice. Had gisteren m'n eerste try voor de Colosseum #1 gedaan. Was helaas afgelopen in een dode party. Het ging behoorlijk goed, totdat die kutSarah opeens niet meer m'n party members ging reviven, terwijl ik Ashlay aan het afleiden was. Uiteindelijk killde hij toen opeens Sarah, waardoor ik niemand meer kon reviven. :'-(

Maar hoeveel health heeft die gast wel niet? Ik denk dat ik wel 4 miljoen damage heb gedaan...

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dacht 5 miljoen. Ik had Curative setup gekozen waardoor je Fresh Sage krijgt. Die gebruik ik om Sarah eventueel te reviven. Ik deed er lang over omdat mijn setup verkeerd was. Edge is waardeloos in dit gevecht. Ik bestuurd zelf Arumat en spamde Dragon Roar totdat hij in Rush mode ging. Toen bleef ik rennen tot Rush voorbij was en herhaalde ik het. Ondertussen werd Edge constant verkracht en was mij healer alleen maar bezig met hem te rezzen. Later had ik een setup waar ik Reimi controlde en toen was het een eitje. Teimi was zelfs pas lvl100 maar Ashlay had geen schijn van kans. Beste is denk ik 2 healer en 2 ranged aangezien hij no guard heeft en je melee gewoon sloopt.

19. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb het eerste poppetje op 100 bt's. Edge is de gelukkige, en ik heb de meest tijdrovende van de negen nu gelijk maar gehad.
    De story continues....

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan je dit spel offline co-oppen?

Deel Deze Pagina