Die Destruction Derby mode? Aangezien we die geen enkele keer hadden gedaan ging ik er vanuit dat het niet mogelijk was met een party Ik zag dat ik 50e van de wereld was.
Dat lijkt vooral in Tokyo het ergste te zijn. Hele tijd eerste totdat je richting de finish gaat. Lijkt alsof opeens iedereen de Shock powerup oppakt, want er is geen doorkomen aan. 1 iemand had me daarna ook nog al vliegend ingehaald. Van 1 naar 4. Oh, die. Die lijkt met die snelheden ook wel op Destruction Derby.
Aah dat einde was echt lelijk man, 100m voor de finish word je nog door 3 man ingehaald . Zo frustrerend maar ooh zo geniaal. Echt heerlijk dat alles kan gebeuren.
Morgen eens op mijn gemakje de filmpjes bekijken. Altijd leuk om de races terug te zien. Hopelijk kom ik mezelf tegen. (is die Tokyo baan trouwens je favoriet? alle 3 de filmpjes zijn daar opgenomen ) edit: Oeps, de 1e was in Barcelona. Slecht geheugen blijkbaar.
Morgen moeten we private doen, allemaal die A klasse barbatrucks kiezen en op die LA shipment map racen.
Pakte er gewoon 3 random uit. Zal straks nog wel een paar filmpjes uploaden. Genoeg materiaal beschikbaar. Ja, erg zuur inderdaad, maar kon er wel om lachen.