Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wow, dat ziet er heel erg goed uit! Krijgen we nou volgend weekend nog meer info te lezen/horen/zien?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zal wel van een intro- of trailerfilmpje zijn, maar desalniettemin ziet het er goed uit. Hoop dat het in-game ook zo is. Dit is denk ik niet in-game en meestal heb je ook niet zoveel aan dit soort beelden. Verder zal het spel zelf waarschijnlijk wel iets minder mooi zijn. ;)

3. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Codemasters ziet het er echt zo goed uit.
    ben best wel onder de indruk.
    ben wel beniewd hoe de framerate zich zal houden met 24 auto's op de baan als je ziet dat forza maar 8 auto's heeft.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, het is allemaal INGAME:

http://community.codemasters.com/forum/6079140-post80.html

Dus geen bullshots.. dan ziet dit er echt heeeel bijzonder uit.
    En weinig blur zo te zien, en niet die bruine laag over het scherm zoals GRID en DIRT wel steeds hadden.. ik ben erg benieuwd naar gameplay en meer features.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wil niet Mr Negatief zijn. Maar als iemand dat zegt op het officieel forum ben ik juist meer argwanend. Heb geleerd van BIA and nog wat andere games. Begrijp me niet verkeerd ik wil ook dat het er mooi uitziet. :)

Zullen wel alleen de rechten van 2009 hebben gekocht en/of de rechten van 2010 zijn nog niet vrij. :)
    FIA is een pita als het daar op aankomt. :)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  6. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze niet maken joh... helios staat los van CM en is geen PR kerel die voor CM de games in de hemel prijst en liegt om de game te hypen/beter voor te doen komen.

We zien het wel weer.. natuurlijk gebruikt CM wel eens bullshots en viel paar keer door de mand met hun titels (flashpoint 2 is wel het hoogtepunt) maar ik heb niks tegen het team dat DIRT en GRID heeft gemaakt en nu met F1 bezig zijn... wat mij betreft zetten zij altijd hoogwaardige titels neer die er goed uitzien, en doen wat het moet doen (even los van het arcade/sim verhaal van DIRT en GRID).

Een evenement op de 17e waar mensen de game mogen testen van het CM forum.. en online info deze week of volgende week... ik ben blij in ieder geval ;)

7. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat ze alle auto's nog niet gemodelled hebben[zeiden ze op het CM forum].
    Ik geloof dat codemasters tot 2012 de rechten heeft:).

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    September, pffffffffffff.

En als ik het zo lees wordt de multiplayer niet zoals ik hem wenste, wat echt een megagrote teleurstelling zou zijn. Maar goed, eerst eens wat meer info af wachten.

10. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Pardon my french, maar goddamn, hier krijg ik echt een strakke plasser van!!
    Kan echt niet wachten tot deze uitkomt...

11. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    September klinkt wel heel enthousiast. Het zou me niet verbazen dat ie opnieuw wordt uitgesteld, naar begin 2011 oid.

13. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn ze er ook alweer aan begonnen? ergens begin 2009 toch? op zich wel goed mogelijk dat hij september komt met 100 man in hun team.

Eeeenn.. ze hebben een contract tot 2012, deze willen ze wel op tijd de deur uit zodat ze daarna nog 2 sequels kunnen maken voordat het contract afloopt.
    Anders loopt CM veel geld mis.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En veel goede scores misschien. Ben vooral benieuwd naar de eerste echte in-game gameplaybeelden. :9

15. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit had het eerlijk gezegd niet zo mooi verwacht :)

16. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ziet er idd erg mooi uit. Ben erg benieuwd naar gameplay beelden. Als het allemaal klopt inclusief uitgebreid schademodel hebben ze er een potentiele koper bij :)

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al zou het helemaal niks zijn dan koop ik hem alsnog :9
    Ik MOET deze gewoon hebben :)

18. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je zou hem ook nog kopen als het uiteindelijk een 2d 16 bit spelletje word met de naam F 2010:9?
    OT: Ik hoop alleen wel dat die niet te arcade word. Is er trouwens al wat bekend over hoeveel man er in de Multiplayer tegelijk kan spelen?

19. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt dikke kans een must buy voor mij.

De screens beloven veel goeds qua grafische pracht. Maar dat zit altijd wel snor bij codemasters race spellen.

Alleen nu inderdaad niet te arcade maar zoiets als GP2 destijds \o/.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach arcade boeit me ook niet zo , als het maar lekker rijdt en een leuke carreermode heeft dan ben ik al blij :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina