Wat vinden jullie de beste plasmids?! En wat werkt het beste tegen een Big Sister?! Ik heb daar soms ene keer veel mazzel en andere keer gaat er wel iets mis en blaas ik mij en haar op ofzo Zit nu rond de 16 uur en ben bij de 5/6e map
Ik gebruikte eigenlijk non stop die ijs plasmid, en dan met mijn volledige geupgrade boor had ik iedereen zo neer. Ook een Big Sister/Daddy.
Trials hebben veel geholpen, anders duurde het nog wel even voor 40 . Als er geen problemen waren met de MP, zou ik de dlc waarschijnlijk gelijk downloaden, alleen hoe leuk de multiplayer ook is, ik vond de freezes en connection losses erg vervelend en wacht dus nog even.
eerst wat security bots er op af, als ik nog een turret heb een turret. Dan met Hypnotize 2 wat splicers er op en ondertussen met mijn ontploffende spears een beetje knallen.....
Zorg dat je die ene plasmid hebt waarmee je turrets kan healen. Echt handig, had er non stop twee bij me. Als ze eventueel ontploft waren ging ik gewoon iets hacken en er voor zorgen dat ik het fout deed zodat ik ze weer achter me aan kreeg. Snel die automaat goed hacken, dan die turrets hacken, dan healen en je hebt er weer twee.
Mwja bots kan ik oproepen met mijn security plasmid. Dat Hypnotize vind ik zelf niet zo...die splicers zijn zo dood bij de Big Sister. Verder die ontploffende spears doen inderdaad wonderen Ik word niet heel veel wijzer van het verhaal maar ik kan wel dingen gaan gokken en ik weet bijna wel zeker dat iets wat ik gok het ook is. Verder valt het op dat wanneer je met bioshock 1 vertrok het onheil weer opnieuw begon rond die tijd. Dus ik weet niet of er een verband is
vandaag game binnegehad en het is weer als vanouds hoor gelijk op hard gezet en zonder vital chambers. Behoorlijk pittig maarja als big daddy schijt ik niet zo in me broek
Je bent wel een Alpha Big Daddy he. Dus tegen een normale Big Daddy zou je het normaal gesproken gezien afleggen.
eerste big daddy maakte ik heel simpel af wel 3 health kits erdoorgejaagd maar dat maakt niet uit. ook die big sister stelt weinig voor, gewoon vol op knallen en weg was ze . Online is trouwens echt geweldig, mits je geen bevroren beeld heb (3x in een uur gister). Ben nu level 12 en wordt alleen maar beter. Weet iemand goeie combi's om te gebruiken? ik heb bv nu een loadout met machine gun -shotgun- incinerate en winterblast (winterblast met machine gun is echt geweldig) en een loadout met pistol en crossbow, werkt ook wel lekker moet ik zeggen.
Gebruik meestal de Nailgun en Elephant gun, beide met damage increase en de incinerate en electrobolt plasmids. Voor tonics gebruik ik de 'resurrection'-tonic, ontplof tonic en de extra damage tegen big daddy's tonic. Ik moest wel wennen om met de nailgun te spelen (moet eerst worden 'opgeladen'). Daarnaast nog loadouts met de machinegun, rocketlauncher en crossbow en andere plasmids dan incinerate en electrobolt, ter afwisseling.
moguh! He heeft iemand het al eens gehad dat je van je arsenaal alleen maar de hack tool, drill en camera kan kiezen en de rest van je wapens niet?
Dan heb je een tonic geselecteerd waardoor je drill heel krachtig is en alle plasmids enzo heel goedkoop. Het enige nadeel eraan is dat je he wapens niet meer kan gebruiken.
Hebben jullie m al binnen? Ik nog niet namelijk :{! Had/heb vanmiddag vrij en had gedacht nu lkkr ermee aan de slag te kunnen, maar dat zit er dus helaas niet in...
Hier nog niets. Zal m'n post even updaten als ik thuis kom. Verwacht nog meer games, dus ach, d'r zal vast iets in de bus zitten. Edit ; nopes.
Goede reden om de game dus helemaal maar niet meer te kopen. Ik zat vanmorgen nog even te twijfelen bij de aanbieding van gamehubs, maar als je dit soort dingen leest, dan is die beslissing snel gemaakt.