[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Het boek is ook een geweldig medium, een vertekend beeld van boeken en lezen door stokoude literatuur op de middelbare school is echt zonde!

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    En dan te bedenken dat het eerste boek zo goed als het zelfde verhaal vertelt als seizoen 1, dat je dus al kende! Vanaf boek twee wordt alleen maar nog leuker dus ;)! Maar ik heb geen idee wanneer t tweede boek in t Nederlands uit komt, maar je kunt wellicht ff de uitgever bellen?

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb het meerdere keren geprobeerd, The Da Vinci Code ligt hier nog ergens half gelezen.
    Meestal ben ik halverwege een boek simpelweg mijn interesse helemaal verloren.
    In tegenstelling bij die boek, wellicht eens kijken wat er in de buurt komt qua verhalen. :)

Zal van het weekend eens even langs de boekwinkel lopen, die zullen dat vast wel kunnen zien. :)

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Had een 2 weken geleden, samen met nog een paar andere boeken, die Engelstalige Dexter omnibus bij m'n plaatselijke boekhandel besteld. Ondertussen zijn die andere wel al aangekomen dus ik informeer gelijk eens naar die Dexter boeken.. Een of ander verhaal dat het nog enkele (tot 9!?!) weken kon duren. Ondertussen staat hij op Bol.com ook als 'niet leverbaar'.

Bij Amazon is hij zogezegd nog wel te krijgen. Het is dat ik nog genoeg ander leesvoer heb, maar dat vind ik toch wel heel erg lang wachten.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb hier bij de Bruna vorig jaar in november geloof ik gewoon het eerste deel in pocket vorm laten bestellen, weekje later was ie binnen. Nu wil ik alleen de rest wel van diezelfde pocket-serie zeg maar, dus allemaal dezelfde soort kaft :+

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben sinds dit weekend, nadat ik The Shield Season 7 af had, bezig met Dexter Season 4.
    Beetje onwennig dat Dexter nu een huisvader is, al weet hij zich vast goed aan te passen.

Ben ondertussen bij aflevering 4 beland.

Laatst bewerkt: 25 feb 2010
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Na de eerste 2 afleveringen was ik niet erg onder de indruk. Een vriendin bleef echter aangeven dat het een vette serie is, waardoor ik verder ben gaan kijken. Ben inmiddels in seizoen 2 beland. Hoop dat hij die freaky bitch snel dumpt. Beetje haar eigen huis torchen. :emo: Ze zal vast nog wel meer vage shit doen. Ben wel benieuwd naar wat er met Dokes gaat gebeuren.

Post boven me een dikke spoiler maarja jammer dan. Dat krijg je als je achterloopt bij een serie en in de desbetreffende thread kijkt.

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, kleine spoiler maar. ;)
    In Season 2 zit nog genoeg leuks, je gaat je nog goed vermaken. :)
    Lyla is inderdaad een vreemd geval. Had van 't begin al door dat er iets niet helemaal juist was met die griet.

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, en dat was Season 4.

Gsiteravond de laatste 3 afleveringen gezien.
    Moordenaar van Lundy is bekend. Niet bepaald verrassend.
    Waar ik meer van stond te kijken, was dat ze de dochter van Arthur was.
    Deb komt erachter dat Brian Moser, de Ice Truck Killer, de broer van Dexter was.

Maar wat een season finish zeg. Godver. Hier stond ik echt even van te kijken.
    Vorige 3 seizoenen hadden allemaal een soort van Happy End. Maar deze toch echt niet...
    Harrison in een grote plas bloed, net zoals Dexter werd gevonden.
    Ironic, much? Rita dood. Poe. Toch een laatste 'kadootje' van Arthur. Mooi gedaan.
    Vraag em nu al af, hoe Dexter dit op gaat lossen met Cody, Astor & Harrison.
    En of hij eventueel zelf als verdachte gezien gaat worden...

We zullen het allemaal wel zien in September 2010. Dan zou Season 5 op TV moeten zijn in de USA.

Op naar de volgende serie!

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vet seizoen was t he?!

En wat een einde :eek:!!!!

Wat ik nog had willen posten, maar een beetje vergeten was, fans van Rita moeten eigenlijk ff Desperate Housewives gaan kijken (ik heb een vriendin, dus vandaar :cool:)!
    Waarom? Omdat Julie Benz (Rita) daar nu een gastrol in speelt! En wat voor een! Ze speelt Robin, een stripper ;)! En ze ziet er dus zo ontzettend veel beter uit, ipv van de huisvrouw die ze in Dexter speelt! Seizoen 6, vanaf aflevering 14! Vooral in aflevering 16 zit een leuke scene, waarin ze een van de andere huisvrouwen soort van verleid ;)!

[yt]IM4BisKl1UA[/yt]
    Vanaf 1:58

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Oke heb het topic niet doorgelezen omdat ik de serie nog kijk. Het eerste seizoen vond ik wel top, 2e ook ( Lila (L) _O_ ) Maar nu ben ik bij seizoen 3 aflevering 8 .. maar ik vind dit seizoen echt niks aan.
    Dexter doet z'n ding amper meer en is nu ineens dikke homies met die vent :{

ligt het aan mij dat ik seizoen 3 niet echt top vind, of is het gewoon minder?

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Vond seizoen 3 ook vies tegenvallen. Seizoen 4 is daarentegen heel erg goed. Kan nog net niet tippen aan 1 imo maar werk jezelf even door 3 en begin met 4. Zonde om de serie te laten schieten door 1 minder seizoen :)

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zet maar vast in de agenda jongens!
    season 5 start in september

Dexter
    5-01 26/Sep/10 Season 5, Episode 1

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hell yes:D

15. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh zin in! :D Heb de eerste 4 seizoen in 2 weken gekeken, wat een heerlijke serie.

Nu maar begonnen aan Six Feet Under, toch weer Michael C. Hall \o/

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen vriendin maar vind DH wel leuk :9
    maar die Rita daar ..w00000000t :D 8)
    in dexter heeft ze altijd van die truttige jurkjes aan, nu tenminste strakke jurkes met push-up bh's *) en d'r haar zit ook stukken beter :)

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind die truttige jurkjes juist fantastisch \o/

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zijn fetish.

Lara is fantastisch, of hoe ze heette. Love the british accent. <3

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee bah, wat een irritante grafhoer met d'r tandvlees en overdreven kutaccent. Weinig lekkers aan ook. Doe mij Rita maar, tien keer liever zelfs. L(a)ila heet ze trouwens.

20. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis dexter topic hoor, zal ff dexter vragen of ie al die desperate housewives wilt omleggen! kak serie:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina