[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Was al gepost...gisteren;)
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Weet je.. opzich zou ik het best leuk vinden als zo'n (onmogelijk, komt er toch niet, etc) zombie survivalding komt van COD5. We hebben dan wel SPEC-ops maar dat begint stiekem ook wel een beetje te vervelen :9
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vraag me iets af.

    Ik ben nu level70 en kan bijna prestigen. Alvorens ik dat doe wil ik even de titel halen van de M16A4 (Mastery, alle attachments). Ik zit nu op 25/40 dus ik red het waarschijnlijk niet voordat ik daadwerkelijk kan prestigen.

    Met de Raffica (300), de Spas (500) en de Magnum (1000) heb ik ook bijna de laatste kill challenge gehaald. Ik zat er daarom aan te denken om deze te halen voordat ik ging prestigen, maar ik twijfel of ik dan wel de titel krijg. Dus kunnen jullie dat even voor mij bevestigen? :+ Dan verspil ik mijn tijd niet, en moet ik het maar opnieuw doen na het prestigen.
     
  4. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    je zou wel een emblem krijgen ofzo, maar was gewoon gaan prestigen als je dat wilt :) kan je het later alsnog wel halen
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit spel lekker laten voor wat het is. Heb eventjes gespeeld maar na BC2 valt het me smerig op dat je alleen maar eigenheimers hebt. Verschrikkelijk.

    Campen in BC2 > Campen in MW2

    Maargoed, ik heb MW2 genoeg gespeeld. Jammer genoeg is voor mij de fun-factor snel verdwenen dankzij de vele glitches en het slechte online gebeuren.

    Hoop dat Map Pack 1 wat van de COD4 magie terugbrengt.
     
  6. Agaroth NL

    Agaroth NL Oldskool NL

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Map Pack komt 30 maart:

     
  7. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer een geniaal potje gehad, wordt eerst flink uitgescholden doordat ik voor Ajax ben door een gast met 10de prestige. Ik dacht naja ik pak hem wel en ja hoor ik speel het potje 26 op 3 in Favela met me Famas, terwijl ik normaal in dat level echt super slecht ben. Ik lachte me natuurlijk helemaal stuk en hij begon van ja je zat te campen, ik zat daar ergens in zo'n huisje en ze bleven maar naar me toe komen en ik schoot ze achter elkaar af met me shotgun hahaha
     
  8. thanick

    thanick Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    30 Maart dus mappack...relaxed!!!
    Nog nooit eerder zoiets aangeschaft, dus vroeg me eigenlijk af hoe duur het ongeveer zal zijn? Bv in het verleden of andere spellen...

    hoop dat iemand een richtlijn kan geven!
     
  9. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe werkt zo'n mappack eigenlijk?
    want als je online speelt heeft lang niet iedereen die mappack gekocht, maar wanneer speel je hem dan?
     
  10. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Als hij voorbij komt, en niemand hem skipt :)
    Bij CoD: Waw was er ook een tabje waarbij je kom kiezen uit Core/Hardcore/mappack, weet niet hoe ze het bij MW2 gaan doen.

    @Thanick: Meestal 700ms

    Ik wordt echt zo gek van al die kut kampers, heb gewoon zin om dat *...* spel het raam uit te gooien :mad:|:- Hebben die mensen geen leven ofzo, even lekker wachten om een hoekje en dan iemand neer knallen, kom op! Te triest voor woorden:'-(
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Meestal kosten ze 800 Microsoft Points. Als je ze hebt aangeschaft kom je ook alleen in een lobby terecht met mensen die ze ook hebben. Dat was bij COD4 tenminste zo.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Ik dacht dat je gewoon gekicked werd als je die map pack niet had in CoD4? Dat was mij toen best wel vaak overkomen dacht ik.
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Gister weer een heerlijk dagje gehad. Killstreak record opgehoogd naar 35 met een potje 35-0. Hopelijk gaat het vandaag weer zo goed :)
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat is als je een vriend joined die wel de maps heeft.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En bij CoD5.
    Enige minpuntje bij WaW (oh, en juggernaut) :mad:
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij WaW was het fucking irritant, lette je ff niet op werd je gekicked en kwam er meteen zo'n venster waar je de mappacks kon kopen. Belachelijk.

    Denk wel dat ik de mappacks van MW2 koop, is de enige game die ik maar blijf spelen.
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel maps dan? Komen er nog oldschool maps terug?
     
  18. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
  20. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou na lang te hebben getwijfeld toch maar begonnen met prestige. Hoop dat hierdoor ook de spel vreugde meer terug komt. (vind het toch altijd leuk als er groot in beeld komt te staan challenge complete)

    Hebben jullie er soms ook last van dat je cold-blooded aan hebt en dat je toch elke keer dood gaat door een chopper of predator... soms wordt mijn poppetje nog rood gemarkeerd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina