Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zal wel niet, anders zet je gewoon ff paar goeide chemistry bronzen erin voor de match en dan Ronaldo, kaka ofzo erin zetten :p
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Daarom.. je kan beter andersom doet.. als tegenstander ziet dat je kut chemistry hebt en slechte aanval oid... dan durven ze tenminste, ik wordt vooral weggeklikt door engelsen echt lafaards.. als ze zien dat bijv. 86 82 82 heb ofzo dan peren ze 'm.
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als hun met een team van max 75 ofzo komen, dan snap ik het eigenlijk wel hoor :p
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    je kan helaas niet voor de wedstrijd wisselen :mad:
     
  5. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    En je counters waren niet eens allemaal uitgespeeld, die 2de volgens mij wel, maar die eerste gebeurt natuurlijk nooit he :p ik zet Keita van de bal, wil de bal wegtrappen, maar de speler doet dat niet en keita veroverd gelijk weer de bal en scoort. die vond ik echt super nep :eek:

    en verder had ik ook een aantal kansen die er in moesten.voorin een aantal keren je verdeding er aardig uit getikt maar ging (zoals jij al zei) veelal over de flanken. maar ik had toch wel 1 of 2 kansen voor goal meer moeten scoren. die er gewoon in hadden moeten gaan.

    maargoed jij hebt gewonnen, twas wel een vermakkelijk potje,maar mijn taktiek werkte wel aardig moet ik eerlijk zeggen ;) maar voorin kwam het er vooral de 2de heflt niet meer uit :confused:
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, zorg dat je een grote sterke 'zwarte' (hoeft niet) man achterin zet.
    Ik speel daarom ook liever met spelers die ik in het echt vet vind, en niet hoe hoog hun punten zijn. Ik speel met Douglas bijvoorbeeld, ipv. Heitinga.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    WTF?!?!?!?!

    Benzema in 5 wedstrijden al 4x geblesseerd!!!???
    Moet steeds die blessure kaartjes fixen... hoe kan dat nou weer?
    Hij heeft er wel al 18 in zitten ofzo maar ik moet m steeds healen :confused:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, dit heb ik ook gehad! Ik had Benzema als basisspeler, maar hij raakte keer op keer geblesseerd! Had hem toen weer verkocht voor 15.000 (gekocht voor 20.000, maar maakte me niet echt uit).
    Misschien iets in zijn stats wat er voor zorgt dat hij gevoelig is? Heeft dat misschien iets met Stamina te maken ofzo? :) Of misschien als ze erg moe zijn, dat ze sneller geblesseerd raken. Klinkt logisch.
     
  9. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Wát een aanvulling zeg! Vorig jaar niet gespeeld, maar dit vind ik top!
    Helaas vind ik het jammer, wanneer ik met een volledig brons team van 2 sterren tegen een ander ga ook met 2 sterren en dan blijkt dat ie een superspits in de gelederen heeft. Is toch spijtig, dat je alleen verliest doordat hij 1 topspeler heeft, doordat ie een poep sneller is dan mijn verdedigers. Laatst wel in de 120e minuut gwonnen van een 4sterren team :). En nee, ik counter niet, was gwoon de betere bij vlagen ;)

    Straks maar weer pakjes kopen, vind ik toch iets leuker dan spelers van marketplace kopen. Brengt het gevoel van de panini-pakjes een beetje trug ;)
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij is wéér geblesseerd =(
    Echt klote nu het net een beetje loopt ben ik steeds 600 gold kwijt ofzo voor een heal kaartje...
    Hij heeft in 6 wedstrijden iets van 24 goals gemaakt, dat is 4 gemiddeld per wedstrijd.. Samen met Anelka in de spits is het echt een dodelijk duo. Ik kijk het nog eventjes aan en als zo door blijft gaan gaat hij ook de verkoop in.
     
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook weer een wedstrijdje 2-0 voor (2 kansen) tegen iemand met 85+ spelers, hij was de hele wedstrijd aan het aanvallen en ik maar counteren.

    Leaved hij hahahahahahaha

    stuur ik hem een ms dat hij een loser is, stuurt hij terug dat ik het niet verdiende...:confused:


    Ik heb toch allebei mijn kansen gemaakt O-)

    Gaan ze me nu echt haten omdat ik ultradefensive 5-3-2 speel ? O-)
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Veel mensen haten het wel, maar het is wel een goede tactiek. Ik snap wel dat mensen het 'antivoetbal' noemen, maar de tactiek werkt wel!

    Die tactiek met sterke, brede mannen achterin, goede passers op het middenveld en een snel duo voorin, kan niet beter haha. 100% winst.
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    We weten nou wel dat je trots bent op je counter spel.
     
  14. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach man, laat hem;) Het is zeker een lekkere tacktiek, alleen het probleem bij mij is dat ik dan TE aanvallend gaat voetballen, niet mijn tacktiek dus/.
     
  15. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel 4-2-2-2;

    --------------Mandanda---------------
    Grygera----Pepe----Gamberini----Taiwo
    --------Felipe Melo----Touré----------
    ----Diego----------------Seedorf------
    --------Podolski------Gomez-----------

    Pepe wil ik graag vervangen door Chielini of door die Nigeriaanse CB, Touré vervangen voor de Rossi en Mandanda voor een betere keep (denk aan Cech, Frey, Buffon) voor de rest vind ik hem wel aardig compleet.

    Stats van een team zeggen inderdaad niets over hoe goed iemand is.
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogal irritant als hij heel de tijd gaat pochen met zijn fantastische tactiek...
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vaak is het zelfs zo dat de 'geweldige' teams slechts bespeeld worden.
    Vaak zijn de zilvere teams of de middelmatige gouden teams beter dan de 'geweldige' teams.

    Haha, snap 't.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    waarom kunnen er geen pakjes meer gekocht worden van gamerpoints? mis ik iets?
     
  19. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    omdat EA eerst de bug van de gratis gouden pakjes wil fixen en blijkbaar lukt die bug alleen met gamerpoints..
    jammer dat mensen die geen misbruik ervan maken nu hieronder moeten leiden..
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Door de glitchers die elke keer twee pakjes voor de prijs van een konden kopen.
    Ze zijn nu het store-systeem aan het fixen.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina