[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een account aangemaakt maar die heb ik verwijderd en wil nu op mijn oude account op live maar dan zegt die this windows live id is associated with a diferent gamertag enter another windows live id and password dus dat betekend dat die mijn mail en password al kent en dat kan dus kloppen omdat ik mijn mail en password al heb gebruikt voor die account die ik nu heb verwijderd maar hoe maak ik dan een nieuwe mail en password moet ik dat via mijn pc doen snap er niks van :emo:
     
  2. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah :D

    nou kijk je maakt een nieuwe e-mail account en die voer je in in plaats van die van je huidige (zo ver ik het begrijp heb je die al ingevoerd bij die ander account)
    en dan is er geen probleem.
    alle komen de nieuwsbrieven enz. op die ander e-mail maar moet je die dus ook af en toe cheken
     
  3. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is gelukt heb een nieuwe e-mail aangemaakt en die heb ik nu op mijn oude profiel gekoppeld bedankt :thumbs:
     
  4. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    fijn dat ik je kon helpen\o/
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds zaterdag problemen met LIVE: Het is onmogelijk Battlefield BC2 online te spelen. Continue wordt ik gedisconnect met de EA servers of wordt aan het begin van de game er uit gegooid. Connection was lost with EA......

    Met andere games zoals MW2 en Fifa 10 heb ik geen problemen, ook de demo van BBC2 was geen prob.

    In 3.5 jaar nooit een probleem gehad en nu dus wel.....weet iemand wat dit kan zijn?

    Ik heb een Zyxel prestige 2000 modemr en Linksys wireless Bridge.

    Alvast bedankt! :)
     
  6. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je heleaas niet helpen, alleen maar zeggen dat ik ook niet kan connecten met de EA-servers. Ik weet niet of de servers down liggen? Maar de demo kon ik ook al niet spelen
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die problemen hebben nog meer mensen, volgens de officiële BF:BC2 twitter zou er een server reset zijn om deze op te lossen.

     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik heb een zyxel modem/router met daarachter een NETGEAR WNDR3700 hangen (router dus). Als ik de Zyxel in bridging mode zet functioneert de NETGEAR perfect, echter doet mijn telefoon het niet meer (die dus via de zyxel wordt geregeld).

    Hoe kan ik de Zyxel in 'bridging' mode zetten maar mijn telefoon behouden? Wellicht DHCP uitschakelen?
     
  9. Vertigo

    Vertigo Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo leden van Xboxworld,

    Ik heb een probleempje met mijn Xbox Live dat ik gister had ontdekt. Als ik probeer in te loggen op Xbox Live krijg ik gewoon dat icoontje te zien van dat hij aan het inloggen is, maar het probleem is, hij blijft dit voor een hele lang tijd doen en als ik B of de grote Xbox knop indruk, loopt de Xbox vast voor een tijdje.

    Het is erg vervelend en nu kan ik dus niet meer inloggen op Live. Kent iemand dit probleem en is er een oplossing?

    Ik heb even snel een video gemaakt met mijn iPod :p. Maar hij is nog niet helemaal klaar met uploaden: http://www.youtube.com/watch?v=ZhQg73ti7AE (kwaliteit wordt nog beter).

    Met vriendelijke groet,

    Vertigo
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat voor melding krijg je als je de xbox live test doet? meer info graag (zie start post :))
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hoi, ik had een vraagje. Als ik op Xbox live ga, doe ik die ethernet kabel in mijn Xbox, en de andere kant in mijn WanaDoo live box. Maar die heeft maar 2... openingen noem ik het maar even. Eentje wordt gebruikt voor het internet van deze computer, en de andere voor mijn zus. Dus als ik op Xbox live wil, moet ik er 1 uit doen. Dan ligt die kabel dus gewoon midden in het huis en dat vind iedereen irritant. En het is echt zo'n slechte kabel! Als ik er zachtjes tegenaan tik, ben ik disconnected. Ik zat er aan te denken om zo'n network adapter van Microsoft voor 40 euro 2e hands te kopen, tenzij er een andere goedkopere oplossing is. Iemand idee?
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dan moet je natuurlijk wel opletten dat je xbox 360 een sterk genoeg wireless signaal heeft, ik weet niet of hij heel ver van je Wanadoo staat? Een andere draadloze oplossing zou kunnen zijn om gebruik te maken van homeplugs (zie startpost onderaan bij wireless alternatieven) maar als de prijs toch wel belangrijk is voor je gaan deze niet goedkoper uitvallen dan een (2de hands) wireless xbox 360 adapter..
     
  13. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook...

    Een hub/switch aanschaffen (10,-/20,-).(let wel op of het een internet hub is, dus geen USB )
    http://www.beslist.nl/computers/d0000574121/Eminent_EM4410_(_EM4410_)_Switch.html
    Vervolgens doe je de internet kabel van je zus er uit.
    Je sluit de hub aan de WanaDoo (met een internet kabel bijv. die je bij je XBOX had gekregen), en dan steek je de internet kabel van je zus en je eigen XBOX kabel in de hub en klaar ben jij :D

    +
    Voor die los zittende kabel Zou ik gewoon een tape je gebruiken (goedkoopste manier :D)
    en camoufleer je hem zo goed mogelijk :D
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom steeds verder met me probleem:

    In het gehele huis 2x pc en 1x Live heeft problemen: Live geeft MTU probs (maar kan wel inloggen op LIVE en op de pc's is internet super traag..... Er is niets veranderd in router of bridge door personen.....

    Provider is Tiscali-Telfort, werkte altijd goed, nooit storingen gehad.....

    Waar zou dit enigzins aan kunnen liggen?



    Alvast bedankt :)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  15. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien zit je provider een beetje te klote
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Restart je modem + router even, en kijk of dat helpt.
     
  17. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas geen resultaat :mad:

    Waar kan ik nu naar kijken om te kijken waar het probleem zit?
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is het probleem nog steeds dat je een MTU error krijgt (soms)? And if so, heb je deze reeds proberen te verhogen op je routerinstellingspagina?
     
  19. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    In de router (zyxel) kan ik geen MTU vinden....kan dit ook een andere naam hebben?
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hm op internet staat inderdaad niets van een setting in de instellingspagina lijkt het. Maar je kan deze toch wel aanpassen blijkbaar m.b.v. een telnet client op je PC.

    Probeer het volgende anders eens.

    Telnet naar de router; bv. 192.168.0.1 (Telnet client of run > cmd > telnet 192.168.0.1). Daar ga je naar menu 24.8 (24 > Enter > 8 > Enter). Als je dan een command line krijgt typ ip adj wanif0 1400.

    De minimum nodige MTU setting voor xbox live is 1364.

    Hopelijk werkt bovenstaande voor alle Zyxel routers..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina