Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    maarja, iedereen loopt hier te pochen om hun opstelling/taktiek/spelers of aantal coins :p en tja, als iedereen dan altijd loopt te zeggen dat je anti-voetbal speelt, kan ik me voorstelling dat als je succes hebt, je het iedereen wil inwrijven.

    over inwrijven gesproken, heb net in zo'n toernooi potje gedaan tegen triple, de wedstrijd werd 6-0 voor mij O-) ik heb me toch lopen lachen. 4 goals uit een kopbal }:]
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Davies in-form in de spits? Die gekke gozer heeft 99 voor heading. LOL
     
  3. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    nee :p ik heb voorin Niang en Carew }:] Carew heeft ook 90 heading, en is harstikke lang. en Niang is niet eens zo groot maar kan ook mooi koppen \o/
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Net of EA Forums gepost:
    Alle squads worden gereset. Het geld (MSPoints) wat je erin hebt gestopt krijg je terug in coins.

    Stond op EA forums, weet niet of het klopt. Meerdere mensen zeiden van wel.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb je een bron/officiële aankondiging?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Net aangepast.
    Het is niet zeker of het waar is, maar ze zeggen van wel.

    Staat op ElectronicArts forums.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Een link?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze zeggen alweer dat het niet waar is. Sorry wat ik zonet zei.
    Ik zal wel uitkijken voor een officiele aankondiging van een EA moderator.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daarom vroeg ik er ook maar even naar, voordat er weer een hele discussie losbarst. Zulke zaken worden echt niet zomaar gereset, helemaal niet als het dergelijke aankopen betreft. De kans lijkt mij nihil dat EA zulke stappen zou ondernemen.
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand tips om een beetje lekker van start te gaan als je echt een beginner bent met UT? Gaat niet zo lekker bij mij.
     
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, moet jij zeggen :mad: Ten 1e poch jij meer dan ik, het begon met de stats invasie, elke clown showde hier zijn stats, waaronder jij ! Ik heb na een aantal post van sommige geageerd tegen het feit dat countervoetbal niet lonend kan zijn,dat kan dus wel mits je dat goed uitvoerd. ik zit ook niet te wachten op jouw verslagen, zet die maar lekker in dat mastubeerwaardige weblog van je ! Iedereen mag begrijpen dat ik pissed ben over het feit dat als ik post over mijn taktiek, een paar clowns beginnen te steigeren, terwijl iedereen hier zijn tactiek post en anders lees je het toch niet ?
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  12. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder heeft zijn eigen manier van spelen. ik erger me er echt aan als mensen klagen (heb het niet over hier op de forum) maar gewoon op de xbox :),
    Ik speel in de eerste 10 min altijd 4-1-4-1, en daarna bepaal ik of ik overstap op 4-1-5.
    heb het over gewoon fifa dus geen UT.
    Wel jammer dat je niet zelf een opstelling kan maken met ultimate team :eek:
    Is het bekend of alle spelers van de eredivisie te krijgen zijn in pakjes ? of zijn er maar een bepaald aantal spelers per team ?
     
  13. Mollie

    Mollie Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan bij ultimate team geen pakjes meer kopen met microsoft points. Als ik een pakje wil kopen, is de enige mogelijkheid om een pakje te kopen met coins. Hoe kan dit? Kan iemand hier mij mee helpen?
     
  14. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0

    bij deze dus
     
  15. Mollie

    Mollie Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ow okee bedankt, ik zat al te denken dat ik iets fouts heb gedaan, maar dit is dus bij iedereen het geval. Bedankt.
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is countervoetbal lonend, nooit ontkend...

    En jij zit niet te wachten op mijn verslagen? Post die van jou dan ook niet. Ik heb tenminste nog verslagen waarbij actie was, bij jou is het meer van ''Oh, mijn tegenstander had 70% balbezit, maarrrr door mijn fantastische counter in de 89ste minuut win ik, woehoe''

    En dat over mijn blog slaat natuurlijk nergens op. Ga eerst kijken voordat je poep gaat praten, ongelooflijk, wat een niveau
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet me niet overschatten, meestal hebben ze 80 % balbezit :+

    Kijk, als jij jouw verslagen post, vol met actie, woehoe, be my guest

    Maar ik ben nou eenmaal een counterfreak O-) , dus post ik die van mij

    En van de 100 mensen zijn er ongetwijfeld 98 die het niets kan schelen of irritant vinden, ik doe het nl voor die 2 andere :+
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een klein financieel probleem met UT10. Ik probeerde een Engels team opstarten, maar het bleek onhaalbaar, dus verkocht ik de spelers (met verlies). Nu heb ik een Spaans/Frans/Koreaans/Nederlands elftal. Maar ik heb maar 1,200 coins, dus als iemand van mij de volgende spelers wil kopen?

    Mexes
    Iniesta
    Gomis
    Trezequet
    Pique
    R.Albiol
    S.Aguerö

    Ik hoor het wel!
     
  19. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog ms poins over? koop 2 a 3 pakjes om een begin elftal te krijgen, met een beetje geluk zit er een torres tussen of iets anders, die zou ik dan verkopen, heb je gelijk een mooi startbudget. anders, als er geen superspelers in zitten bouw je met de spelers in die 3 pakjes een normaal gold elftal (maar je krijgt ook stadions, contract kaartjes, wat je allemaal nodig hebt) en vervolgens ga je wat toernooien spelen (zou eerst offline proberen) zodat je coins verdient en je squad kan uitbrijden.

    amen
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    EA heeft het kopen van pakjes met MS Points tijdelijk geblokkeerd, totdat ze de glitches hebben gepatched en de glitchers hebben gepakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina