[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging gister avond met een vriend squad death match doen. En het ging voor het eerst goed. We waren met zn 2en tegen squads van vier en we hebben alsnog bijna gewonnen de hele tijd. Het laatste potje ging het nog beter waren we aan de winnende hand maar toen vielen de servers uit. Maar we zijn ook alle stats kwijt van die avond volgens mij :emo:

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Als de server/game eruit valt. Ben je alleen de stats van de game kwijt waar je op dat moment in zat. De rest blijft gewoon geregisterd.

3. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoelang de medic packs blijven liggen en hoeveel je er neer kunt leggen?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daarom is het hc. En ricochet was gewoon kut. Hoe vaak kilde je niet iemand met een killstreak reward. Ze moet het gewoon doen zoals in CoD4 (?). Gewoon kick en een ban op die server voor de rest van de game. Dan is je probleem zo opgelost. Bij CoD4 werkte het niet goed aangezien je daar gamemodes had met maar 1 leven. Hier zal het wel goed werken ook omdat de matches hier gewoon langer duren.

5. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies 2x TK en je word gekicked uit de server.. Moeten ze overal invoeren.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Kicken hoeft niet, kan ook per ongeluk gebeuren. Gewoon de respawn tijd naar 1 minuut zetten voor elke teamkill. Vanaf de tweede pas tellen.

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Door naar hun gamecard te gaan en op mute te klikken.
    2 stuks, wanneer je een 3e gooit verdwijnt de 1e

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind dit juist positief. Ik speel conquest niet en nu krijgen we dus in Rush een extra map erbij, voor noppes.

10. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook graag nieuwe maps voor STD ..

11. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Komt vast nog wel meer, vooral nu Infinity Ward ook op de 30e nieuwe content uit gaat brengen. Die lui vechten elkaar hele tijd tegen heb ik het gevoel.

12. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat een oplichterij weer

oeh! conquest map maar dan nu in rush mode! ik vervang vlaggetjes voor bommen!

noem het vip + gratis en iedereen hapt erin!

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jullie snappen het duidelijk niet. De enigste reden dat EA dit doet is om verkopers van 2ehands spellen het moeilijker te maken. Zit toch eens niet zo te zeuren, je krijgt toch iets gratis? Als je nou moest betalen voor die 2 extra maps had je reden tot klagen, nu niet.

14. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    zijn de servers down bij jullie ook? wat krijgen jullie te zien als je niet kan joinen? bij mij kom ik 1 van de 10 keer in een game en kan zelfs nog kiezen of ik in een squad wil en dan word ik weer terug naar het main menu gekicked?

15. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Hoezo is het oplichterij? Het is simpel weg gewoon om tweedehands en illegaal tegen te gaan.

Wees blij dat er wat erbij komt. En al zou het al op de cd staan dan nog heb je niks te klagen want je krijgt het alsnog gratis. Sommige mensen hebben ook altijd wat te zeuren:emo::{

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het staat inderdaad al op de disc, ik hoefde niets te downloaden, hoefde alleen de code in te voeren en ik had toegang tot die extra maps. Er komt trouwens ook nog een 2e mappack die ook gratis is voor VIP's geloof ik.

17. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ja die komt de 30e dus;) En er komt als het goed is nog meer content waarvan sommige ook gratis zullen zijn dankzei de VIP code.

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel voor het tegengaan van piraterij, maar niet voor het tegengaan van tweedehands verkoop. Het is zoiets als een auto tweedehands kopen, maar waarvan je de geluidsinstallatie pas kan gebruiken op het moment dat je een x aantal euro's betaald aan de autofabrikant.

Van mij mag dat Project Ten Dollar de prullenbak in, aangezien het vooralsnog meer ergernis opwekt dan sympathie.

19. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er werd voor de release aangegeven dat er een gratis map pack zou komen? niet?

nu blijkt dat dus gewoon een map te zijn die AL IN DE GAME zit alleen de mode veranderd..

of ik heb op elke site het verkeerd gelezen, of zij lopen gewoon te flashen want een 'map pack' kan je dit niet noemen

en wat is het met die VIP Code?:9 hoeveel mensen kopen een spel 2e hands bij de release? heel weinig oftewel er zijn miljoenen mensen met die "vip" code

lijkt wel alsof sommige zich echt vip erdoor voelen

maar goed dit is mijn kijk erop

Ik ben geen zeurpiet, ik geniet nog steeds van de game maar die DLC stelt me nu gewoon teleur..had iets heel anders verwacht (maps)

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, de game is tenslotte AL een week oud! Schande!

8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina