[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    :) inderdaad, niet normaal zo lang wachten is echt ondragelijk.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die maps zijn dus niet extra, maar gewoon net als alle andere staan ze op de disc al. De twee "nieuwe" zijn ook gewoon dezelfde maps met wat vlaggetjes, hier en daar wat scenery omgegooid en dat is het dan.
    Dan noemen ze het VIP en net alsof het allemaal heel speciaal is maar het stelt allemaal geen kut voor.
    4-5 maps per game mode is echt weinig, het voelt allemaal gewoon teveel dat ze later lekker ons kunnen uitzuigen voor extra map-packs.

En was het niet al zo dat console games 15 euro duurder zijn omdat ze geruild konden worden? :b:

Zoals een oud collega van mij heeft 3 keer BC2 gekocht voor z'n zoons en nu belde hij mij op of ik zin had in een potje deze middag...blijkt dat hij zelf die maps niet eens kan spelen! Hoe genaaid zou jij je voelen? :+ Die kerel is nu iig bezig met een mailtje naar EA.

3. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mappen in dit spel zijn zo goed opgezet dat je elke keer weer wat nieuws vind... of het nu een goede sniperplaats is of een leuke route naar de vlag! Er is altijd wel wat nieuws... En ik vind het best slim dat ze die VIP code gedaan hebben... In de toekomst zullen er ook nog best wel wat meer mappen komen die je met de VIP code kan downloaden...

Maar het is wel dom voor je collega... ik denk dat EA er niet zoveel aan zal doen.

4. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73

ik doe mee, mss wel later dan want ben vaak pas vanaf ca 22.00 uur online maar als ik een exact data weet kan ik mss wel wat regelen ;)

5. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde met een Medic kit om die achievement te halen. Maar met dat reviven enzo haal je makkelijk steeds 5000 punten per ronde.

Ik ga gewoon lekker zo door tot level 22 ;).

6. Munnie

Munnie Guest

Gisteren battlefield gekocht en het bevalt me wel. In het begin ff wennen omdat ik cod gewent was.. Maar het lukt nu aardig, Kan zijn dat ik ff wat mensen invite. Kijk maar of je wil accepteren Gamertag is Munnie NL

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Daarom besluit je het maar in 2 topics te zeggen? :+

8. Munnie

Munnie Guest

Haha ja, mag dat?;)

9. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik voeg je vanavond nog wel ff toe, kweenie tot hoelaat je gaat?

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vandaag een pot rush gedaan. meteen maar de UAV gescoort en iemand omver gevlogen :).

11. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net te spelen, en ik leave de game omdat mijn teamleden te hard in mijn oor aan t schreeuwen waren. Opeens had ik mijn defrillibator?? niet meer, punten van alle classes waren weg, over stond 0/50000bv. De red dot had ik nog wel, voor de rest is alles weg...
    Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe dit kan? in ieder geval is het zwaar kut,,al mijn punten weg,, ook ben ik weer rank 1:mad:

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook rank 1 en al mijn vrienden in de lobby ook.. ik kreeg gelukkig wel weer mijn rank terug na een reboot.. maar sommige lui op mijn lijst helaas niet.

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat ligt dus gewoon aan de servers, is deze eerste week wel vaker voorgekomen :)

14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de scope eruit ziet verschilt per sniper rifle.

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Here we go again, waarom plannen ze dit in het weekend :x en niet door de weeks:

EA Maintenance, now with extra added hardware
    http://blogs.battlefield.ea.com/bat...1/ea-maintenance-now-with-added-hardware.aspx

17. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zit er niet echt mee, vanavond speel ik mee in een spooktocht dus en morgen uitslapen en morgen avond een verjaardag dus. Doordeweeks zit mij normaal gesproken meer dwars.

18. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de servers vandaag de hele dag down???

19. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien wel. Heb het net even geprobeerd. Ook zijn al mijn stats gereset, hopelijk komen ze weer terug als de servers online zijn.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dus ze zijn om 9:00 begonnen met servers plaatsen? is er ook bekend hoe lang ze hier mee bezig zijn? (Lijkt mij dat als ze enigzins voorbereid zijn dit in 2 a 3 uurtjes gedaan moet zijn)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina