[TV-Amerika] Lost [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 28 mrt 2008.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een aflevering weer! Wat ben ik toch blij met Lost!
    Weet niet of iedereen dit weet, maar dit seizoen word in 3 delen gesplitst van elk 6 afleveringen. De eerste 6 gingen dus voornamelijk om de strijd in de tempel. En zoals het er nu uitziet gaan de volgende 6 dus over
    meneer Widmore.
    . Maar nu is de vraag, aan welke kant staat hij. Die van Man in Locke, of Jacob.?

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    We weten nog niet eens aan welke kant Jacob en Locke staan :9

Heerlijke aflevering weer inderdaad :cool: Genieten iedere week!

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Die discussie heb ik dus wel vaker, een maat van mij is voor het team van Locke, omdat hij denkt dat Locke voor "free will" en Jacob voor "fate" staat. Terwijl ik helemaal geen kant kan kiezen, omdat ik niet weten wat hun hele bedoeling nou eigenlijk is. Plus, vind ik ze alletwee gewoonweg sadistisch :D

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben een week geleden begonnen met kijken, en ik zit nu al op seizoen 2. Dus gaat lekker. Heerlijk deze serie, kijkt gewoon heel lekker weg, veel mysterie en onduidelijkheid, wat wel leuk is. :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben ook weer bezig met de serie, en vind het gewoon een nice serie maar ik begrijp die hype gewoon echt niet. Eng of spannend vind ik het gewoon echt nooit maar mysterieus en interessant wel. Hoe dan ook....het begint toch lichtelijk verwarrend te worden nu. Ik zit op episode 13 van seizoen 5.

Sawyer,Julia,Jin and nog wat andere leven een redelijk goed bestaan op het eiland, en ze werken voor Dharma, want het eiland is gestopt met time travel, en dus zitten ze nu in de jaren 70. De rest was weer thuis maar zijn nu ook op het eiland terug...

1- Waarom zijn Sun en Ben geland/gecrasht met het vliegtuig, terwijl Jack, Kate, Hurley en Sayeed in de jungle wakker worden? In een summary op Youtube zag ik dat de scenes van Sun en Ben allemaal in hedendaagse tijd is...beetje shit dat ik via een summary daar achter moest komen, in de serie werd dit eigenlijk niet uitgelegd.

Maar in een episode zei die Koreaan(even zijn naam kwijt) tegen Hurley dat dit allemaal al gebeurd is, en dan vraagt Hurley...als dat zo is..waarom herkende Ben Saeed niet toen ie werd gemarteld door hem....hoe zit dit allemaal? Ik bedoel....komt het erop neer dat Sawyer,Julia,etc, altijd al voor Dharma gewerkt hebben? Zo ja....pfff...dan weet ik het even niet meer.

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ga vanaf maandag beginnen met seizoen 1. Ik heb nooit Lost willen kijken en het boeide me eigenlijk ook niet heel veel, maar je hoort er toch veel goede verhalen over. Ik zit elke werkdag een uur heen en terug in de trein dus ik kan 2 eps per dag kijken. In een week tijd zijn dat voor mij 8 afleveringen. Ik heb er zin in!

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe bevalt het? Ik heb m'n vriend ook per ongeluk verslaafd gemaakt. 8)

Epi 08 is weer tof!

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Ep 08 is weer een lekkere knaller. Niet van het niveau van de afleveringen hiervoor, maar zeker heel erg interessant. Ik had weinig vertrouwen in dit seizoen, maar ze doen het echt, echt goed! Heel gaaf :cool:

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Anyone die het volledig snapt en mij het kan uitleggen?

10. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402

1. Ik heb het ook niet echt helder meer maar voor mij was het vrij duidelijk dat Ben en Sun in een andere tijdslijn zaten als de rest. Waarom Sun niet mee gaat met de rest, geen idee maar Ben gaat niet mee omdat ie niet een passagier van Oceanic 815 was.

2. Op een gegeven moment wordt dat uitgelegd. Het gedeelte in de jaren 70 ligt eerder in de tijdslijn maar wordt nu pas beleefd alsof het het heden is, waardoor Ben Sayid niet herkend bij het martel gebeuren. Wat tot gevolg heeft dat ze in de jaren 70 dus ook 'gewoon' kunnen sterven omdat het eigenlijk het verleden niet is.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Awesome fucking aflevering _O_

12. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het een beetje vergelijkbaar met 'The Constant' van vorig jaar waar Desmond z'n geheel eigen afl kreeg. Vond die episode geweldig en deze minstens zo leuk.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Inderdaad, beste aflevering tot nu toe van dit seizoen! Was altijd al benieuwd naar Richard :)

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Deze ep was inderdaad ERG tof! Toch een aantal vragen beantwoord :) En het wordt een beetje duidelijk waar het verhaal nu naartoe begint te werken. Benieuwd naar de volgende!

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Erg sterk weer inderdaad.

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vroeg me altijd al af hoe dat schip daar in de jungle is beland...

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Een van de beste afleveringen ooit. _O_

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Amen.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hij was idd erg tof!!

20. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Als het nou echt de hel was, kun je dan ook met 100% zekerheid zeggen dat de zwarte man de duivel is?

Deel Deze Pagina