[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het een mooie film, wel een aanrader;)
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Alice in Wonderland 3d
    6/10

    Deze film was voor mij de eerste 3d film die ik gezien heb in de bios en ik vond het wat tegenvallen eerlijk gezegd. Op sommige momenten zag het er heel tof uit, maar je moet je teveel focussen op het beeld vind ik. Je krijgt er best moee ogen van.

    Het verhaal was wel oke, maar niet heel speciaal.
    De karakters in de film waren wel echt leuk bedacht, moest er af en toe wel een beetje om grinniken.
    De hoofdrol speelster vond ik niet zo goed.
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar weer is DeathProof gekeken, in het begin werd ik wel beetje gek van 'die oude beelden' ik vond het echt storend (heb dan ook een 42 inch fullHD..waar het je eerder opvalt). Lijkt net of je een oude videoband zit te kijken 8)
    Vind het moeilijk om een mening te vormen over deze film, hij heeft wel wat speciaals en raars (Tarentio :9 ). Dat eerste verhaal vond ik wel oké, tweede wat minder en niet echt realistisch (hoe kun je erop blijven zitten, of waarom rem je niet gewoon :9 )
     
  4. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks met een stel mensen Black Sheep gekeken. :lol:
    Wat een rare kutfilm is het eigenlijk.
    Horror/Komedie
    Het was een slechte horror middelmatige komedie.
    Die schapen zijn wel fucking geniaal :+
    3/10 Voor de moeite.

    Oja en Percy Jackson and the huppelup dinges, maar daar heb ik niet veel van meegekregen omdat we meer zaten te praten.
     
  5. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    8)
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Straks Hachiko: A dogs story kijken,

    Dan wordt janken.. :+

    [​IMG]
     
  7. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja, ik zeg wel vaker straks als ik eerder bedoelde. Maar als je het typt ziet het er best wel raar uit ja.
    Had beter toen straks kunnen typen.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Alice in Wonderland: 7/10 Hij was leuk. Ik heb het naar mn zin gehad tijdens de film. IMAX 3D vond ik ook helemaal de shit ook al vond ik Avatar beter tot zn recht komen in 3D dan deze film.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Nee, ook niet 8)
     
  10. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja laat maar 8)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    RocknRolla
    Vond hem erg tof, als ik hem zou vergelijken met Lock, Stock en Snatch dan is ie wel een heel stuk minder. Maar ondanks dat ook zeer vermakelijk. Al had ik weer zo'n geniale 'alles komt op zijn plaats einde' verwacht zoals in LS en Snatch maar dat viel nog wel mee. Gerard Butler begin ik echt een held te vinden. :D 8

    Van de week ook eens The Big Lebowski gezien. Nooit gezien dus verwachte er wel wat van omdat zowat iedereen het geniaal vond. Viel wel mee eigenlijk, aantal dingen waren wel geniaal maar dat was het dan ook. John Goodman was dan weer wel echt awesome. 7

    Walter Sobchak: [pulls out a gun] Smokey, my friend, you are entering a world of pain.
    The Dude: Walter...
    Walter Sobchak: You mark that frame an 8, and you're entering a world of pain.
    Smokey: I'm not...
    Walter Sobchak: A world of pain.
    Smokey: Dude, he's your partner...
    Walter Sobchak: [shouting] Has the whole world gone crazy? Am I the only one around here who gives a shit about the rules? Mark it zero!
    The Dude: They're calling the cops, put the piece away.
    Walter Sobchak: Mark it zero!
    [points gun in Smokey's face]
    The Dude: Walter...
    Walter Sobchak: [shouting] You think I'm fucking around here? Mark it zero!
    Smokey: All right, it's fucking zero. Are you happy, you crazy fuck?
    Walter Sobchak: ...It's a league game, Smokey.


    _O_
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    The Descent: Part 2
    Aangezien deel 1 op TV was, heb ik maar even deel 2 gekeken die al weken op mijn PC stond. Op zich was hij best te doen. Hij bevatte iets meer gore dan de vorige delen maar qua "spanning" en opbouw was het ongeveer hetzelfde, vooral de scene met de handboeien was wel...aardig. Omdat het een, weinig vernieuwend, vervolg is en toch een stuk minder dan deel 1, wordt het cijfer ook wat lager. Ik had er weinig van verwacht, maar het viel dus mee. Het einde vond ik daarentegen wel erg kut.

    Deze scene was ook wel tof :cool::
    [​IMG]


    6.5/10
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Shut the fuck up Donny!

    :cool:
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    REC 2 is al een tijdje uit. Heb hem gister binnengehaald. Iemand die hem al heeft gezien?? Is nu in hetzelfde huis maar dan wordt een SWAT-team gevolgd..
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  16. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Crank gekeken. Toffe actiefilm. Anderhalf uur lang niets dan actie op het scherm, met af en toe een korte onderbreking hiervan.
    7,5/10
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fuck yeah. :cool: Laat die film maar komen.
     
  18. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Hot Fuzz gekeken. Man, wat een master film. _O_

    Vette actie, mooie moordscenes (xD) en heel veel comedy. Echt een film voor mij. Krijgt van mij een dikke 9.
     
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    DUDE! Black sheep is geniaal, lang geleden dat ik met zo'n mega-smile een film heb zitten kijken.. Laatste keer dat ik zoveel lol heb gehad met een gore-film was Braindead denkik! Uiteraard moet je geen serieuze psychologische horror verwachten, maar ik vond hem fantastisch \o/
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    From Paris with love
    Vond em vaag en het verhaal is gaar... Er is niet echt een verhaal ofzo.. of zo simpel dat je steeds denkt "waar in de f*ck gaat dit nu eigenlijk over". Vooral in de eerste helft van de film heb je echt geen idee waar het op slaat omdat het te stomzinnig voor woorden is. Ik kan de film in 1 zin uitleggen en dan hoef je hem niet meer te zien en heb je niks gemist. Terroristen financieren aanslagen door drugs, John Travolta schiet iedereen neer. Klaar. bespaar je 1,5 uur. Dit is de simpelste film in maanden...
    3/10
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina