Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n zwaard gevonden, maar ik zie geen optie dat ik die kan toepassen. Ik kan het item alleen verplaatsen.

2. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of zijn de wapens waarmee je begint sterker dan wapens die je onderweg vind? Ik zit nu in chapter 10 en gebruik gewoon de wapens die ik had aan het begin van het spel. wel geupgrade uiteraard..

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Misschien moet je de rest ook eens upgraden?

Ik begrijp dat bij een maximale upgrade je items kunt "transformen"? Hoe werkt dit? Ik heb een doctor's belt of iets in die trant maximaal upgraded (was maar level 2 max), er staat een sterretje voor het item. Hoe kan ik het nu omvormen tot iets beters?

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je de nieuwe wapens ook net zo ver upgrade als je eerste zijn ze sterker ;)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Jullie maken alleen 1 fout: Dit transformeren kan alleen met wapens, en dus niet met items.

Maar wat ik dus begrijp is dat ieder wapen 3 tiers heeft, en deze laatste tier is voor elk wapen (per character) hetzelfde. Dat klopt toch? Dus zowel Lightnings eerste wapen als laatste wapen worden bij volledig upgraden Ultimate Weapon?

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Elke wapen kan een omega wapen worden, lijkt me o.o.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dus dat zou voor de weapon achievement moeten betekenen dat je maar 1 van die 8 wapens per persoon volledig hoeft te upgraden.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat denk ik weer niet, als ik het zo bekijk, elke getransformeerde wapen is een ander wapen opzicht. Het heeft een ander uiterlijk en een andere naam. Het is dus niet je oude wapen.

10. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe equip ik wapens dan? Ik kan ze alleen veranderen van plaats...

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Maar het wordt allemaal een Omega Weapon (in het geval van Lightning, bijv.). Iemand met een guide die dit kan verhelderen?

In het menu equiptment toekennen aan een character? :+

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Equipment>wapen slot kiezen met huidige wapen> verwisselen met andere wapen.

13. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Duidelijk antwoord.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou misschien zo kunnen zijn dat het een 'omega weapon' wordt in die groep. In de link die ik poste zag je dat je een aantal groepen wapens had per character, zoals 'Gladius' bij Lightning. Hier kon je Gladius> nog een wapen> Omega weapon krijgen. Misschien is het dus een 'omega weapon in de groep Gladius' en verschilt dus met de rest van Lightning's Omegas.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind het qua verhaal en sfeer enzo tot nu toe wel mooi. Grafisch is het ook mooi allemaal, al ben ik niet weggeblazen...
    Gameplay daarentegen, mwoh, mwoh, mwoh. Enige wat ik tot nu toe heb gedaan is auto-battle (a) (a) repeat zo vaak als nodig is. Boring!

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ook geen auto-battle doen. Dat maakt het spel alleen maar saaier. Wacht maar tot je moet werken met summons en paradigms :D.

17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zit nu in chapter 8, en het spel word maar beter en beter. Heerlijk switchen verschillende setups en maar toeslaan. En gebeat worden door een boss, terwijl het je eigen fout is, is soms zo lekker frustrerend dat je gewoon door blijft gaan met het spel :D Dit gaat weer een laat avondje worden denk ik zo :cool::b:

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Volgens mij ga ik die boss z'n ass zwaar kicken. Heb ondertussen bijna alle roles op level 3 (en alle zijtakken ook gedaan). Goed op weg naar level 5 roles. :cool:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    lvl5 kan nog niet hè ;)

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nee, maar je CP gaat wel gewoon mee. ;) Dus na de final boss kan ik al die CP dan wel spenden. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina