[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ooh ok thnx! Ik ga dan lekker slapen, zie het wel morgen......
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    PodCast staat op MajorNelson z'n Twitter.

    Ik luister hem nu en EDIT deze post als ik wat nieuws hoor.

    EDIT
    Kost 1200 Microsoft Points :emo: BEVESTIGD!
    5 mappen BEVESTIGD! ;
    Bailout, Appartement Complex
    Salvage, Sneeuw-map. Verlaten vuilnisbelt. Veel rotzooi en snelle actie. 1 van de kleinere mappen, perfect voor Free-For-All.
    Storm, regenachtige map. Verlaten warenhuizen. Beetje Downpour achtig. Domination en Hardcore HQ een pre!
    Crash, uit COD4. Kleine bewerkingen. Hier-en-daar wat nieuwere routes.
    Overgrown, uit COD4. Kleine bewerkingen. Hier-en-daar wat nieuwere routes. Populairste map uit COD4.

    EDIT 2
    De oudere mappen zijn niet al te veel bewerkt. Ze willen het "origineel" behouden.
    Geen nieuwe playplists.
    Geen nieuwe gametypes.
    Geen nieuwe wapens.
    Geen nieuwe Callsigns.


    Kortom, redelijke fucking teleurstellend :emo:
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ok, bevestigt door Robert Bowling himself. 5 maps, 1200 punten.

    EDIT:

    Rampage was me voor.
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb net de podcast beluisterd en 402 bevestigd dat er wel een nieuwe hardcore playlist komt, zoals Hardcore Moshpit en er komen ook mappen in bijvoorbeeld HQ zoals Terminal etc.

    En ik denk dat ze beetje bij beetje informatie los zullen laten. Ze willen niet alles in een keer vrijgeven.

    Op z'n twitter heeft ie trouwens wel aangegeven (een tijdje terug) dat we nieuwe challenges, titles en emblems zullen krijgen.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat begrijp ik. Maar die komen in de toekomst, niet met de Map Pack :) Ik zie het allemaal wel. 30 maart it is.
     
  7. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    lol 1200 punten zijn ze leip geworden?
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, zo bedoel ik het niet |:-
    Ik bedoel dat je verplicht bent om 1200 punten te betalen voor 3 nieuwe en 2 oude, ze moeten gewoon doen dat je ook alleen de nieuwe kunt kopen voor 800 punten (zelfs dat is dan duurder dan Treyarch's map pack :+)

    Genoeg gezeik ~ we'll see.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleh, als dit zo is ga ik hem denk ik toch maar niet aanschaffen :x.
    Geen nieuwe challenges, gametypes etc. Laat maar zitten.
     
  10. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    hahaha:thumbs:
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    1200(P) was te verwachten en ik ben geheel niet verrast. Het was slechts wachten tot er een grote game was die het kon maken dat te vragen voor z'n DLC. Met arcade games zaten mensen ook heel lang te zeuren toen vele arcade games ineens 1200(P) gingen kosten terwijl 800(P) gebruikelijk was en ook dat is nu een hartstikke normale prijs.
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe het lobby systeem gaat werken.. Er zijn er altijd die geen mappack hebben..
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    idd teleurstellend van IW.

    had eigenlijk ook niet anders verwacht. ik vind het een heel tof spel maar wel een big fail van IW. de problemen die zich tot nu toe hebben voorgedaan zijn dan gedeeltelijk voortgekomen uit de populariteit van dit spel waardoor mensen gaan hacken en glitchen, maar de ondersteuning van IW was en is erg slecht.

    ook heb ik de afgelopen anderhalve week het idee dat het met de verbinding nog slechter is dan eerst. meerdere mensen die dit ook ervaren??

    ik ga waarschijnlijk de mappack wel halen, vind het duur en teleurstellend dat er maar 3 nieuwe mappen in zitten. crash en overgrown vind ik heerlijke mappen uit CoD4 maar had toch wel gehoopt op wat nieuwe wapens. Dragunov zou ik graag terug zien.
     
  14. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat ik MW2 op de box heb verkocht. speel nu op de pc en krijg de maps wel gratizz.
     
  15. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoer voor jou
     
  16. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    :)Yes hiero, heb hier dus de laatste tijd ook egt veel last van,
     
  17. jyggns

    jyggns Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er ook behoorlijk last van. gemiddeld wordt er per game 2x een nieuwe host gezocht, en dan is het nog maar de vraag of de verbinding dan wel goed is. hoop dat ze t fixen wanneer de nieuwe maps komen :x
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Kut-IW. Ik ga denk ik terug naar Halo 3, alle mappacks daarvoor gedownload, heb weer lol in gamen zo. Er is bij mij iets geknapt toen ik weer lekker Domination wou spelen en constant gespawnkilled werd door Chopper Gunners en andere bullshit. Tis alleen nog SND en FFA bij mij hoor, niet meer.
     
  19. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    epic fail? of van mij een fail als ie al eens is gepost:)
    http://forums.modernwarfare247.com/index.php?/topic/14870-map-karachi-is-a-remake-of-cs-1-6-variant/

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    niets met stoer te maken mr flame uitlok:), laat me niet uitmelken meer met die malle mappacks van ze:)
    voor cod4 en 5 ook de packs gekocht en vaak zijn de maps nog slecht ook die ze toevoegen.
    voor 1200 punten heb je ook een of meerdere volledige games van live arcade.
    tis gewoon te duur voor 3 nieuwe maps en 2 remakes. 400 punten max voor dit soort content. of gewoon gratis
    kost gewoon punten omdat microsoft geld rekent voor de hosting van de packs, wat ze dus door verrekenen op de gamers die al 50/60 euri neer leggen voor de game op de console waarvan de pc versie ook maar 40 kost.

    got milk?
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Op een gegeven moment werd ik ook pissed tijdens halo:+ maar de onzin viel inderdaad in het niet vergeleken met MW2. Ik speel ook voornamelijk SnD en FFA en dit vooral omdat het rustiger is. Domination/headquarters/demolition en groundwar is me te chaotisch.

    De map pack zal ik hoogstwaarschijnlijk wel halen maar niet direct op de release, ik kijk eerst wel op youtube hoe de mappen zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina