Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar weet je ook hoeveel CP je moet hebben voor de lv5 gebeuren?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zodra je de Egg hebt is het zo gedaan...

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je veel grinden? Of moet je überhaupt grinden?

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hoeft niet, alleen als je de achievements wilt halen.

5. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik geloof dat het al een aantal keer is gevraagd maar ik vraag het toch nog maar even..

Dit zou mijn eerste Final Fantasy worden maar maakt dit iets uit?
    Zou ik geen bal van de verhaallijn snappen of zoiets?
    Want dan laat ik dit gewoon lekker aan me voorbij gaan :+

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het is inderdaad al heel vaak gevraagd. :+
    Misschien iets voor in de startpost ofzo.

In ieder geval: Iedere Final Fantasy game heeft zijn eigen verhaal en characters. Op wat thema's na hebben de verhalen niks met elkaar te maken.

7. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had al zo'n gevoel dat het vaak was gevraagd kon alleen het antwoord niet zo snel terug vinden..
    iig bedankt voor je antwoord :D

In dat geval denk ik dat ik hem na m'n toetsweek ga halen! :D

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zonde dat ik ook zo lang op dat stuk ben blijven hangen nu ik weet dat er een stukje is in chapter 11 waarbij je ruim 22.000 CP in een run kunt krijgen. En een run duurt tussen de 5 en 10 minuten :/

Aardig verschil. ;)

Het wordt héél anders hoor. Als elke character op een gegeven moment elke rol aankan en je wil alle roles upgraden heb je miljard CP nodig. De upgrades worden duurder en duurder. Ik had gister even 300.000 CP verzameld en het was zo weg :+

Of elke boss wilt halen. Tot nu toe beste spot gevonden in chapter 11, mar dan nog, als ik alles op lvl 4 wil krijgen hoef ik voorlopig even niks anders te doen dan dit :)

*Doet nieuwe poging tot grinden*

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik snap het begin verhaal niethelemaal kan iemand mij dat even uitleggen!?

voor wat ik weet: er zitten mensen (gevangenen??) ofzo in een trein ergens heen (waarheen??) die weten te ontsnappen en thats it
    ben nu bij chapter 2

mis ik wat info??

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Hoezo denk je dat alle anderen wel weten wat er in het begin gebeurd. Het is de bedoeling dat je vol met vraagtekens zit. Later in het spel wordt alles waarschijnlijk wel uitgelegd via dialogen en flashbacks

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Misschien moet je opletten. :+

Er wordt genoeg verteld in Chapter 1 (tenminste meer dan jij nu zegt :+). Natuurlijk gaan ze niet meteen het hele verhaal uit de doeken doen. :p

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand mij vertellen wat ik allemaal gemist heb aub?

13. GengeR

GengeR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Persoonlijk snapte ik nog niet veel van het verhaal na chapter 1, heb me toen even goed ingelezen met een paar reviews, dan word het wel duidelijk.
    Ook naarmate het spel vordert begon ik er meer van te snappen.
    Het is dat er met veel woorden werd gesmeten die ik nog niet snapte, l'cie, fal'cie, cieth, pulse l'cie, focus .....
    Maar nu begrijp ik het allemaal wel en word het verhaal en het spel alleen maar toffer.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    maar das nog geen antwoord op mijn vraag, wil iemandaub even het begin verhaal uitleggen?

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lol idd. Ik had precies hetzelfde. Ik had echt zoiets van, wie of wat zijn dat? Maar naarmate ik verder kwam, bleek elk puzzelstukje goed te vallen en nu snap ik ook veel meer van het verhaal.

Ik moet zeggen dat ik toch wel aardig verbaasd was over het einde van chapter 8. Ik zag dat stuk van Sazh totaal niet aankomen eigenlijk :eek:

Tja, als je het echt precies wilt weten, zit er niets anders op dan chapter 1 opnieuw te spelen. Dat lijkt mij dan het beste voor je :)

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    waarom kanniemand het me ff vertellen?
    ik wil niet 3 uurtjes op nieuw gaan spelen...

17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog tot volgende week vrijdag wachten, kan ik eindelijk weer een episch FF-avontuur beleven. Zin in.

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht kun je wikipedia even raadplegen?

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Je hoef inderdaad maar 1 omega weopon per character te maken. Elk char heeft 8 wapens die je allemaal eenmaal moet upgraden (dus in een ander wapen). Een van die nieuwe wapens moet je weer levellen en upgraden naar omega voor de achievement.

Elk begin wapen zorgt echter voor een ander omega weopon (of hoe ze ook heten bij de andere characters) het wapen heet wel hetzelfde maar stats zijn anders. Zo zijn er een aantal die hoge damage hebben maar waardoor je ontzettend slow word of niet meer kan helpen om te staggeren.

Met de juiste accesoires moet je sommige dingen kunnen verhelpen maar volgens mijn inzien is lightnings beste wapen het wapen dat begint als lionheart (krijg je ook snellere stagger!) en best goede damage.

Over die egg vinden zo gedaan , die egg krijg je pas als je een van de latere marken verslaat geloof ik en om die te verslaan zul je eerst hoop moeten levellen zonder de egg.

Voor iedereen die het verhaal niet snapt. Check gewoon constant het gehele datatorium (of hoe het ook heet) iedereen zat in het begin wtf. Maar het verhaal word steeds duidelijker naarmate het vordert maar in het datatorium wordt alles uitgelegd. Waar je bent, Wie wat is enz.

Over de accesoires. Deze kan je zeker upgraden en las iets over de doctors code. Deze moet je 200 exp geven en dan dismantle. Krijg je een elixer. Is super potion waarvan je er maar 1 krijgt in de game en via deze combo kan je er iets meer krijgen. Ideaal voor je mark missies!

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omg ik heb al lopen googlen maar snap het alsnog niet helemaal
    is het zo moeilijk dat iemand me ff uitlegd hoe het begin verhaal gaat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina