Indeed, maarjah zo haal je wel het maximum uit het spel natuurlijk. Heb er zelf ongeveer zon 80 uur opzitten, de meeste grote questlines uitgespeeld (guilds, expansions, main etc.) en ik vind het wel goed geweest. Misschien dat ik het spel nog een keer oppak om wat sidequests te gaan doen maar meer ook niet.
Mehrunes Razor zou ik doen. Kut quest, maar geweldige loot boven level 23. Loot blijft maar respawnen omdat de expansion bugged is. Voor de rest stel ik mij met mijn huidige save een doel alle plaatsen te ontdekken en nieuwe te verkennen. Dit kun jij ook doen.
Je kunt ook Fallout 3 gaan spelen. Alles is hetzelfde, behalve de setting en het verhaal. EDIT: Wat hij zeg dus. ^
Jep, ben ik het mee eens. Oblivion was te groot en te leeg. Ja, je kon wel om de halve kilometer een grot tegenkomen, maar die zijn allemaal hetzelfde. Er is bijna niets uniek in Oblivion. Ik was dan ook blij verrast toen Fallout 3 een kleiner spel was, maar wel gevuld met unieke content. Niet één quest is hetzelfde.
Precies, en zoals je zegt was je in Oblivion snel op die grotjes uitgekeken. Voor de rest was er in de 'wild' niet echt veel meer te beleven. Dat is Fallout 3 anders. Als je gewoon op pad ging kwam je altijd wel iets nieuws tegen. Verlaten forten, outcast HQ, al die stations en riolen enz. Ik vond ook dat in Fallout 3 de steden veel interssanter waren dan in Oblivion. Er zat meer afwisseling in.
Nee joh! De wereld van Fallout 3 oogt inderdaad leeg, maar dat hoort bij het gevoel dat het spel wilt overbrengen. Daarnaast oogt de wereld slechts leeg, hij is wel degelijk goed gevuld.
ik vond in oblivion die rovers altijd leuk, op zo'n brug mag je ze betalen of ze vermoorden je. In het begin ben je dan nog veel te zwak en is het of betalen of bijna dood gaan. Later lach je om dat soort ventjes
Hoezo? Het spel levelt toch met je mee? Ik merk iig weinig verschil tussen nu en in het begin qua moeilijkheid. Ik ben nu trouwens begonnen met de Thieves guild, maar omdat ik iets moest stelen van een mage, ben ik, als arch-mage zijnde, eruit geflikkerd Naja, ik heb de achievement, dus ik laat het maar zo.
Pfoe hoop het niet! heb ooit's tinker op m'n tante's Laptop geïnstalleerd tijdens een regenachtig familie weekend dus misschien dat een van m'n neefjes ermee heeft zitten pielen. Hoezo trouwens? zo moeilijk was het nou ook alweer niet dacht ik
Je hebt alle achievements offline gehaald + er zijn achievements geglitched die dus onhaalbaar zijn, maar jij hebt de sk1lls.
Ik heb dus niet gecheat of wat dan ook, wel staat dus mijn GT bij iemand anders op de GfWL dus daar moet ik ff wat aan doen. Als je verder nog wat stront te slingeren hebt kun je dat via PM doen want dit is toch echt de Oblivion thread
en toch vond ik oblivion leuker, heb dan ook elke centimeter in oblivion ontdekt terwijl ik dit niet heb bij fallout. Komt dan ook puur omdat ik de setting van oblivion (hoe tof die van fallout ook was) leuker vond, hou wel van een fantasiewereld. Is ook gewoon net wat vrolijker, heerlijk om door de wereld van oblivion te lopen met die lekkere muziek op de achtergrond en mooi uitzicht voor je (als je bv op een rots staat).