[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ondanks de 8 Multiplayer maps die erin zitten vind ik het wel stoer dat ze zommige mappen converteren. Ach, we zullen in April waarschijnlijk toch weer nieuwe mappen krijgen. Ben erg benieuwd welke DLC het allemaal gaat worden.

    Heel benieuwd!

    Had BC1 nieuwe mappen online?
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Yep, heb er nu iets van 8 kills nog maar 12 te gaan :mad:
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb je nog tips toevallig? O-)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    veel mortar strikes op rush objectives doen, ik had er gister 4 in 1 keer :+ (meer geluk dan wijsheid natuurlijk maar denk wel dat je daarmee de meeste kans maakt een kill mee te pakken)
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok dan! Eerst Recon maar even doorspelen totdat ik Mortar Strike heb. Het instorten van huizen is een mooie toevoeging, maar ik weet niet of we hier echt zo'n irri achievement voor hadden moeten hebben. Ik neem namelijk aan als je Mortar Strikes uitvoerd op het objective gebouw dat je ook teamkills maakt....
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik speel 99% SQUAD:TDM, Ik gooi veel mortar strikes als Recon maar heb ook mijn Engineer uitgerust met 8 RPG's. Nu gewoon zoveel mogelijk gebouwen beschadigen door alle muren eruit te blazen (onderste verdieping bij drie story buildings). Ik laat dan meestal een hoek van het gebouw staan. Als alle vier de hoeken weg zijn en een paar zijmuren dan stort het gebouw in.

    En dan maar wachten tot er iemand in het gebouw rent. Als iemand er in rent, wacht dan 2 - 3 seconden om zeker te weten dat hij niet meteen het gebouw weer uit rent. Anders blaas het gebouw op en stort hij voor jan l*l in :). Als je even wacht dan is hij meestal de eerste of tweede verdieping opgerend. Als de muren en het dak nog heel is, is er voor hen geen ontsnappen meer mogelijk. Ze kunnen niet in de 4 seconden die ze hebben na het kraken en piepen van het gebouw de tijd om er op tijd uit te komen. Soms heb je geluk dat bij kapotte gebouwen de slachtoffers het niet in de gaten hebben en niet proberen te vluchten.

    Dus bobytrap een huis en wacht dan rustig af. En tijdens het wachten hopen dan niemand anders het gebouw opblaast. Het is fucking frustrerend aangezien het vaak mislukt. Of huis stort in door iemand anders, of mensen die in het gebouw zitten springen er op tijd uit (logisch).

    Gewoon veel spelen en er bewust voor gaan. Soms heb ik in 10 potjes 0 "Destructor 2.0" kills, en soms heb je er in 1 pot gelijk 3.

    Succes!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat gebeurt inderdaad wel eens, die 4 dubbele kill gister zat ook nog een teamkill bij. Dat is wel irritant maar t weegt niet op tegen t uitschakelen van het objective lijkt me.

    wat me meer zorgen baart is dat ik gister heel erg veel objectives zag die zo gepakt werden. Dus groepjes snipers die een paar minutenlang zon objective bombarderen zonder in de buurt te komen.
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, en als dan iedereen die achievements heeft gehaald kunnen we weer 'normaal' spelen???

    Kom ook wel eens in een potje waar alle gebouwen worden ge 'mortar striked' WTF???

    Achievements zijn leuk, maar soms heb ik het idee dat ze toch hun doel voorbij schieten. Iemand die RUSH gaat spelen maar alleen met die destruction achv bezig is lijkt me niet echt de ideale toevoeging voor mijn team:D

    (niks persoonlijks overigens, vind dat DICE beter moet nadenken)
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Jup, daar ben ik het mee eens. Als je er als ontwikkelaar voor kiest om achievements in je multiplayer gedeelte te stoppen, maak dan achievements die de gameplay niet beinvloeden. Net zoals die achievement dat je 5 friends moet knifen. Kom op zeg! Je kan van tevoren voorspellen dat mensen dit bewust tijdens public matches gaan doen.

    Ik ben bang dat ik de 1000 niet zal gaan halen vanwege die Demolish troep. Ik moet er echt voor gaan spelen en dat wil ik nu nog niet. Ik heb teveel lol door gewoon m'n eigen gang te gaan. Ik hou me totaal niet bezig met het opblazen van gebouwen aangezien de kans van slagen zo verschrikkelijk laag ligt.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, was in BC ook al zo erg de eerste paar weken. Gisteren ook een paar potjes gehad waar de helft van je team bezig is met boosten i.p.v. m-com stations opblazen. Headshot met een repair tool e.d. 8)
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren ook trouwens een game lekker gecamped :D SQAUD:TDM 18 kills / 0 deaths :) ze konden me niet vinden :D ROFL

    [​IMG]

    3 x Combat Efficiency Pin (6 kill streak)
    2 x Combat Excellency Pin (8 kill streak)

    Totaal 1700 punten aan Pins :) was wel lekker.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarom ben ik ook nog steeds van mening dat ze in iedere game alleen offline achievement stoppen. Probleem meteen opgelost.
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Kan ik me in vinden.

    Is in bv MW2 toch ook (ben geen achv gast, maar ik MW2 MP veel gespeeld maar verdomd weinig achievements, de SP nauwelijks aangeraakt)?
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Op zich zijn MP achievements best oké. Zeker bij games die om de MP draaien. Maar dan geen domme zoals boven aangegeven. Maar rank based of weapon based is goed. Die niet de gameplay beinvloeden.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    bak een taart en ga het vieren, camper :emo:
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha idd, het heet echt niet voor niets RECON class...

    Enige waar ik me aan erger bij BF BC 2 zijn de recon mannetjes die de hele tijd achterblijven en sniperen in een hoekje,bah.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Lees me tekst dan viool! Zeg toch een keer gecamped. En de naam van het plaatje zegt ook niets? Geef het zelf toch ook aan.

    Viool! I Guess jealousy is a motherfucker!

    Niet, je kan je tag ingeven maar momenteel staat hij even uit.

    Das ook zo, maar recon moet dat wel doen, daar zijn ze voor. Niet voor close combat! Daar heb je andere classes voor :).
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Recon = Verkennen, die zouden dus moeten spotten, voorop lopen, verkennen etc. Niet achteraan ergens blijven hangen bij een boompje, terwijl de rest van het team probeert de bommen te plaatsen.

    Soms is het zo erg dat je zelfs in de minderheid bent met de overige 3 classes, nou dan wordt je dus keihard gestraft.
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Waarom reageer je dan zo aangebrand op iets wat je zelf al toegeeft? Blijkbaar ben je er zelf ook niet trots op dus..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina