Heb meestal mijn games van vgp.ca met 4 hooguit 5 dagen binnen. En de games meestal voor de helft van de nl prijs.
Wij versturen ze sowieso voor de releasedatum. Waarschijnlijk 2 dagen ervoor, zodat iedereen hem op 18 maart binnen heeft.
Veel plezier man ! Had ik toch met mijn gevoel moeten gaan en hem bij VGP moeten bestellen ipv mediaoffer.
Een dikke WTF uit de bart smit gids: God of War drie ZEVENTIG euro -10 euro introductiekorting.. WTF?!?!?! is dat spel normaal ZEVENTIG EURO?!?! Gaan ze die games nu nog duurder maken?
Volgens mij is de adviesprijs voor bijna elk PS3 spel hier €69,99 maar er zijn bijna geen winkels die het voor die prijs verkopen
Is een verkooptrucje, doen speelgoedwinkels erg vaak met games; afprijzen van een hogere prijs, terwijl de afgeprijsde prijs de gewone winkelprijs is. Let maar eens op games die net platinum/classic worden: zijn altijd 'afgeprijst' van 60 euro.
Denk dat first-party Sony titels bijna altijd €70 als adviesprijs hebben. Zo stond Uncharted 1 in het begin ook bijna overal aan €70 (op sommige plaatsen zelfs €75).
Ik heb nog nooit een game van 60 euro of hoger gekocht. Als je beetje rondneust vind je nieuwe games wel voor rond de 52 euro ( frs met de 10% korting en die reclame korting bv) Zo had ik Heavy rain voor 46 euro, en god of war 3 voor 52 euro besteld bij de frs.