this maar wat je onenigheid noemt -_- . momenteel is iedereen een beetje Ultimate team verslaafd, dus spelen we minder ja haha...gister wel 1 potje kunnen spelen, wat was dat een rotverlies zeg kans na kans missen, komen we verdiend op gelijkspel, schieten ze de laatste minuut de winnende erin
Jup, hier heeft hij zeker gelijk in, straks ga ik nog slaan met mijn stok en een overdosis Vicodin nemen, waardoor ik weer ga slaan met mijn stok....Vervolgens gaat mijn stok stuk, moet ik helemaal naar de stokkenwinkel lopen, krijg ik weer last van mijn been, ga ik weer te veel vicodin nemen tegen de pijn en ga ik slaan met de inmiddels nieuw gekochte stok omdat ik te veel vicodin heb genomen..... het is een vicieuze cirkel
wat dachten jullie ervan om woensdagavond 'clubavond' te maken ? Kan iedereen op woensdag ? Martijn en Danny ? Blijven jullie nog bij ons ? Ik spreek jullie vrij weinig nl. Triple, House en ik willen weer een keertje clubs spelen, maar jullie zijn de any's, dus.........
voor mij is woensdag avond clubavond niet erg geschikt, omdat ik dan altijd met trainen enzo maarja julile zullen op andere avonden natuurlijk ook wel wat hebben maar ik heb deze week en volgende week toetsweek dus kan overdag veel dus ook morgen, moet dan wel ff leren zo af en toe maar kan ook zeker wel overdag ff clubben
? Jup, hoezo dan? ik bedoel ik heb per dag een toets of twee, en ga dan naar huis....waar ik natuurlijk wel ga leren maar ook fifa doe natuurlijk
Met triple heb ik zat contact. Woensdagavond clubavond vind ik een goed idee. Begin vanaf nu weer elke dag om 7 uur met werken en het is op dit moment druk dus werk elke dag tot 5. Wil het daarom niet te laat maken dus clubs spelen tussen 19 en 22 uur komt mij het beste uit!
Als ik toetsenweek heb, dan moet ik de toetsen gewoon maken. En na die uren moet ik gewoon les volgen...
Het is goed te weten dat iedereen er nog zin in heeft, en laten we eerlijk zijn, met z'n 4 of 5en ging het toch super. Morgenavond ben ik er vanaf 19:30
haaha echt?!! dat is ook niet echt ideaal, maar krijg je dan op school tijd om te leren of moet dat ook allemaal thuis, ik zou dat echt niet kunnen, dan had ik veel te weinig tijd....