[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Gozer het is echt verschrikkelijk irritant als een medic mij de hele tijd revived terwijl ik daarna weer de hele tijd wordt afgemaakt door hetzelfde mannetje. Ik ben er echt voor dat je zelf nog een soort van keuze hebt in het accepteren van de revive, want JA er zijn medics die dit doen om hun eigen score op te laten lopen.

    Ik raak er in ieder geval erg gefrustreerd van als ik 4,5 keer meteen weer dood ga, en de medic mij gaat reviven i.p.v. eerst die dude shieten. =(
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    'Begrijp niet wat je nou zit te whinen, als je gerevived bent ben je eerst een seconde invincible. Een seconde is lang genoeg om dekking te zoeken.
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dikke pech, dat is een gameplay element dat kenmerkend is voor Battlefield, en dat gaan zeer echt niet meer uithalen of veranderen. En als je het echt zo erg vind dan kan je maar beter niet meer spelen lijkt mij 8)
     
  4. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of je revived gewoon iemand als het "clear"is, tjonge jonge jonge.
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar zelden 'clear' in een BF game;)
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    naja je wilt het niet snappen dan. Maar het is toch meer dan logisch om eerst die dude dood te schieten, daarna te reviven? Anders is het of heel erg egoïstisch of gewoon dom
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Meestal als ik iemand wil reviven die voor m'n neus dood word geschoten ga ik zelf ook dood. Dat lijkt me nogal logisch. Als ik iemand tegenkom en het is clear dan revive ik. Het punt wat ik wilde maken is dat sommige personen dit spelletje gewoon te serieus nemen. Alsof een paar stats en wat getallen zoveel zeggen. :b:
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat mij echt niet om de stats, naja als ik een stat al belangrijk vind is het win/loss.

    Maar het is gewoon retevervelend.
     
  9. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Pats!
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot op die hoogte snap ik je nog wel, alleen als ik medic zou zijn en jij was neergeschoten, zou ik jou eerst reviven en dan het vuur openen op jouw killer, dus als ik dood ga leef jij nog (om die doed te killen).

    Wellicht ben jij tegen de tijd dat ik die gast neer heb (kijk, ik vuur korte salvo's met M249, maar sommigen doen dat anders, ahum M60 en full auto maar) alweer dood, dus revive ik je eerst.

    Ik kan me in ieder geval wel in die medics verplaatsen.

    And remember kiddies:

    It's just a game!
     
  11. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu mw2 maar heb moeite om hem te spelen.
    bfbc2 ligt me toch veel meer maar moet nog heel veel oefenen

    [​IMG]
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Revive zorgt ook dat je al offense geen ticket verliest...
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar kan ik mijn stats online vinden?
     
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik praat hier echt tegen grote solide betonnen muren

    zoek het allemaal maar lekker uit.

    NEWBS!
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Anders zorg je toch dat je meteen respawned.....heb je er geen last meer van :)
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja want we hoeven geen 15 seconde te wachten tot we kunnen respawnen... ik ben hier klaar |:-
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je hoeft niet 15 sec op de grond te wachten hoor...
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ??

    Volgens mij kan je niet direct respawnen. Ik zit vaak al op READY te rammen, maar dan spawn ik echt nog niet ... en in die TUSSENTIJD kan je best gerivived worden.

    (Of snap ik het nu al de hele tijd verkeerd???)
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    http://bfbcs.com/xbox360


    Jezus wat is deze game onmogelijk om te spelen met random mensen zeg! =(
    - Ze geven je, hoevaak je ook op Back drukt of door je mic het roept géén ammo/health.
    - Medic's reviven je op de stomste plekken, totdat je geen kogels meer hebt. Ook al ben je defence!
    - Tegen je teammates zeggen dat ze moeten wachten met Mcom planten, zodat ik C4 eerst overal kan pleuren heeft geen zin. Ze spawnen op je terwijl je aan het rondstrooien bent en planten die shit gelijk. Ook al is het 4 tegen 1.
    - Amper iemand spot.
    - Elke keer als ik ook eens een keer dood ga kan ik alsnog op niemand spawnen want die lui zijn gewoon te slecht om te snappen dat ze even moeten wachten met naar voren rennen als je halve team dood is.

    Shit, echt net mijn slechtste ervaringen met deze game ooit gehad. Achter elkaar in servers met squadmembers die er gewoon geen reet van snappen of het absoluut niet kunnen. Hou hier echt absoluut niet van, maar wat moet je als iedereen van je friendlist al zn squad vol heeft zitten.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet direct spawnen maar je kunt toch naar een ander scherm als je aan het wachten bent?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina