ja dat is lucy en als je alle gesprekken met haar voert krijg conversionalist achievement. Na memory block 6...
Voor die glitches hoef je gelukkig niet alles overnieuw te doen, daar kwam ik ook halverwege het spel achter, dat ik dat moest doen. Moest uiteindelijk alleen block 1 en 2 over te doen.
Nou, bij mij duurde het tot het einde van memoryblock 6 en vlak daarna kreeg ik de converstationalist achievement.
Ik heb een probleem met dit spel. Ik ben nu in het poor district van damascus (memory Block 4) en dan zegt hij dat ik 3 investegations moet doen en dat ik die kan vinden door naar zown viewpoint te gaan. maar ik heb alle vieuwpoints al gehad (in een andere memory block) en ook als ik ze voor een 2de keer beklim komt er niks op mijn kaart. wat moet ik doen?
Je moet in het 2e deel van de stad gaan waar je in de vorige memory block nog niet in kon, en daar een willekeurige viewpoint beklimmen... Door dit te doen krijg je de locaties van alle viewpoints in dit district van de stad. Je moet er dus eentje doen in het nieuwe deel
zal hem even omhoog gooien want deze week ben ik in bezit van deze game. Ben er benieuwd naar.Iedereen zegt dat het een goed spel is.
Hij is tof, alleen een beetje repetitief, maar het verhaal is echt dope, spel ziet er echt prachtig uit. (Deel twee nog mooier natuurlijk)
je moet deel 1 zoiezo gespeeld hebben voordat je deel 2 gaat doen imo.. anders snap je gewoon nog minder van het verhaal xD
Dat doe ik zowieso altijd met deel 1 beginnen.Jullie horen het wel wat ik er van vind.Krijg hem morgen
Mwah je kan het verhaal ook op Wikipedia nalezen. Had AC1 2 jaar terug gespeeld dus wist sowieso nog bar weinig van het verhaal toen ik AC2 ging spelen.. dus ff op wiki gecheckt en toen wist ik het wel weer.
Ik zal nog eens een keer kijken of ik deze op 1000 kan krijgen. Ik moet alle templars en vlaggen nog. De rest heb ik allemaal gehaald
Als ik je nog een tip mag geven: zet de HUD uit (dat zit ergens bij opties)! Als je zelf je omgeving etc moet bekijken, speelt het veel leuker dan dat je de hele tijd naar je radar zit te turen en het ziet er bovendien ook nog eens veel mooier uit. Misschien moet je in het begin wel nog even het balkje met de besturing aanzetten om de besturing te leren. Maar zodra je die wel weet, moet je die ook weghalen. Veel plezier ermee
Heads Up Display. (http://nl.wikipedia.org/wiki/HUD_(videospel)) Alle informatie die 'voor' het spel op het beeld staat (levensbalk, radar, inventory e.d.).
Oke bedankt Lenny.Laat het spel nu gauw maar komen hihi Heb hem binnen.Is er een optie voor engelse ondertiteling in het spel?