Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, das dus kut want ik begrijp niks van portforwarding :p. Heb wel UPNP en daarmee zou het automatisch moeten lukken maar heb bij god geen idee hoe ik dat fix. Ik ga m'n laptop maar tijdelijk bedraad aansluiten.

@Ferron, thanks :+. Ben blut dus kan geen abbo nemen op Eweka oid.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  3. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gebruik ik zelf de eerste. Allemaal free servers.

Weet niet welke Reader je gebruikt, maar ik kreeg ze niet aan de praat met Grabit, maar met SABnzb wel. _0/

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, zal er straks even naar kijken

En meh, heb ik het net allemaal gefixt en aangesloten is er een technische storing bij Yabnews. Fuckers :mad:

5. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Tot de dag van vandaag heb ik altijd de nieuwsserver van xs4all gebruikt. Die was echter gelimiteerd tot een downloadsnelheid van 500 kb/s en 2 weken retentie. Zojuist de jouwe geprobeer en 200 kb/s SNELLER en een retentie van 520 dagen. Dankjewel voor de tip! :b:

6. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Your welcome

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Even animocheck: ik zoek nog iemand die voor €3,33 per maand 4 connecties (40mbit download max.) van mijn abonnement wil 'huren'. Het gaat om het volgende abonnement: http://www.xlned.com/bestellen/xl gold/

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Werken die lang? Werkt best goed volgens mij! Bedankt!

9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Geen id hoelang ze het vol houden :+

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dat merk je toch vanzelf ;)

11. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    sinds gisteren krijg ik de volgende foutmelding in sabnzb, voor de duidelijkheid, voorheen heeft hij het altijd gewoon gedaan!

(10061, 'Failed to connect: (10060, "(10061, \'Connection refused\')") -1@198.186.190.224:563')

iemand enig idee wat er aan de hand is? al op fora gezocht maar nooit echt een duidelijk antwoord, kan me niet voorstellen dat het iets met mijn poorten is omdat hij het voorheen dus wel altijd heeft gedaan.

edit: heb nu wel een backup van xs4all maar die heeft slechts een retentie van 2 weken.

edit2: ik word helemaal gek van FTD, bij elke spot die ik open krijg ik een scripterror. de oplossing is 2 vinkjes plaatsen in internetopties, zeggen ze, werkt mooi niet dus bij mij :mad:

Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  12. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt dat aan je virusscanner... als je hem uitzet zal je zien dat hij het wel doet!!

13. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik een bestand welke gespot is in FTD in mijn Newsleecher krijg??

Kan de NZB code niet vinden......of mag dit niet op dit forum? Dan graag via PM :)

Alvast bedankt

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Installeer FTD Watchdog, dan krijg je boven in die balk (waar ook de titel staat) knopjes erbij die je direct naar een NZB site linken.

15. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dat natuurlijk wel in Watchdog aangeven.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Na het installeren krijg je automatisch een wizard om alles in te stellen ;)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wat is nou de beste nieuwsgroep server dat ik kan halen als je dat zo noemt. Heb een paar dagen een proef genomen via de Yabnews server en wil er toch wel mee doorgaan. Wat raden jullie mij aan en is qua prijsklasse niet zo duur. Ik download maximaal met 600kb per seconde, dus hoef niet zo'n grote pakket te zijn. :+

19. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tips :)

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen zweren bij Eweka. €7,50 per maand, krijg je een tot 50 Mbit "lijn" (wat voor jou genoeg is, jij zit kennelijk op 4.8 Mbit), 570 dagen retentie (dus posts tot ongeveer 570 dagen geleden zullen er zo goed als altijd compleet op staan, en anders heb je nog altijd pars), geen opzegtermijn, SSL, en uiteraard... geen downloadlimiet. :+

http://www.eweka.nl

Deel Deze Pagina