[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dit topic lijkt haast alleen over FMA te gaan tegenwoordig. Volg die hele reboot van de serie niet, vond de eerste eps niet al te boeiend, allemaal al gezien (zo voelt het i.i.g.)

    Heb een poosje niks meer gekeken, maar ben van de week begonnen aan Neon Genesis Evangelion en Full Metal Panic! Mecha blijft leuk :9

    Ik ga die site (en anime) is checken, bedankt :)
     
  2. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zo goedemorgen, 46 was idd de laatste die ik heb gezien. Geen idee hoe ik bij 48 kwam xD
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal met je eens, eerste serie was ronduit LAME! :cool:

    Op zomganime worden echt vaak series in de spotlight gezet, lekker gemakkelijk voor het kiezen van de volgende serie.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dan mis je heel veel, want de serie is nu totaal anders dan de eerste en ook nog eens vele malen beter dan de eerste.

    Blijkbaar maar 2 episodes gezien? :+
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij was inderdaad weer goed de epi, en deze keer volgt de anime de manga wat bij de eerste serie niet het geval was. Ja op het begin is het hetzelfde maar daarna word het een rollercoaster ride 8).
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zijn ook dezelfde ;). De eerste episodes zijn dezelfd eerste episodes als het originele, alleen in een sneller tempo en soms een paar extra scènes. Maar als je de reacties hier leest dan lijkt het je er doorworstelen het wel waard, tenminste als je de originele serie vet vond.
    Hij had het over de eerste episodes... :+.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de eerste 25 episodes gezien van Brotherhood en om eerlijk te zijn vond ik de eerdere versie een stuk leuker...misschien speelt nostalgie ook mee aangezien ik de anime al behoorlijk wat jaartjes geleden had gezien. Verder volg ik de laatste anime niet meer echt want veel van het spul dat uitkomt is ronduit bagger en ik heb er maar moeite mee om de goede series eruit te vissen. Zelfs enkele "aanraders" uit dit draadje trekken mij niet.

    Alles wat ik nu zie zijn high school series waarbij een jongen die oh zo verlegen is het meisje van zijn leven ontmoet...en dit allemaal getekend in de meeste generieke stijl ooit. Ik zal binnenkort eens kijken naar de series van 2009 want misschien zit daar nog iets leuks bij.
     
  8. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    epi 48 FMA is uit :D
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    *Gaat nu kijken. _O_

    Blijft heerlijk om anime in HD op je tv te bekijken. :)
     
  10. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    Fullmetal ingehaald, damn wat is die goed. was het maar al volgende week :mad:

    anders nog iemand die aanraders heeft om het wachten wat te verkorten?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Hij was goed, maar volgende week wordt ie beter.

    Gaat Hohenheim zich opofferen tegen Pride? :eek:
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gistern Seikon No Qwaser 04 uncensored gezien. Dit is eigenlijk bijna geen ecchi meer te noemen, ik vind het wel geinig though :9
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Spring 2010 lineup:

    [​IMG]

    Ziet er over het algemeen weer crappy uit.

    Misschien wordt Senko no Night Raid wat. Ik hou altijd wel van spy/dief-settings.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    staat genoeg tussen :D
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Helaas niks nieuws van Bones of Production I.G. :mad:

    Maar natuurlijk maakt dat van Bones me niet uit, omdat ze dan mooi op FMA: B kunnen focussen. :cool:

    Edit: Ik zie net dat er wel 1 nieuwe BONES serie tussen staat.

    En dat is ook nog eens een samenwerking met Stan Lee (Spider-Man, Fantastic Four, X-Men, Iron Man, Hulk). Dat is nog eens interessant. :)
     
  16. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Leest hier iemand de manga ook van FMA?
    Ik vond het al vaag dat de nieuwe anime een stuk sneller ging dan de manga, maar het ziet er naar uit dat ze binnenkort er een einde aan gaan breien.
     
  17. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    volg ik ook, is idd erg (of niet erg) de uncensored versie

    \o/ staat idd genoeg tussen, enkel ken ik er de helft niet van =(
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. :'-(
    Hopelijk gaat de manga toch nog heel lang door. Dat ze dan naar Xing of een ander land gaan. ^_^
     
  19. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook hoor, we hebben nog niks van Xing gezien, maar de anime gaat op deze snelheid de manga inhalen, en FMA is nou niet echt een serie dat fillers heeft, we merken het wel. Nieuwe manga chapters komen ook maar eens per maand uit dus kijken wat de nieuwe gaat brengen.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Helaas loopt de serie nu bijna gelijk met de manga, schijnt. Dan moeten ze dus óf fillers erin gooien óf er zelf een einde aan breien. :mad:

    Misschien komt er dan over 3 jaar een derde FMA serie die weer verder gaat waar deze serie veranderde. :+
     

Deel Deze Pagina