1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als ik in Taakbeheer bij Processen kijk gebruiken Chrome en dwm.exe samen tussen de 25-50 'Processor', welke waarde ik daar dan ook aan moet toekennen. Ik heb het idee dat dit best veel is! :eek:
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, en met één tabblad open waar ik even niks mee doen, kan het zo naar 3 zakken.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    % processorgebruik is het ;)
    Maar goed dat kan afhankelijk wat je aan het doen bent binnen chrome en wat voor processor je hebt.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Stond er wel van te kijken. Chrome een erg lichte en snelle browser, neemt dat ding soms 50% van m'n werkgeheugen in beslag!!
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Snelheid moet ergens vandaan komen.. ;) Blijkbaar is Chrome dan toch niet zo licht (niet te verwarren met responsief).
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Figures. :)
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat is het nou, werkgeheugen of processorgebruik? :+
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik heb een zyxel modem/router met daarachter een NETGEAR WNDR3700 hangen (router dus). Als ik de Zyxel in bridging mode zet functioneert de NETGEAR perfect, echter doet mijn telefoon het niet meer (die dus via de zyxel wordt geregeld).

    Hoe kan ik de Zyxel in 'bridging' mode zetten maar mijn telefoon behouden? Wellicht DHCP uitschakelen?
     
  9. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Weet iemand hoe ik mounting programmas als Daemon Tools en MagicDisc van mijn PC afhaal? Ik heb ze geuninstalled via de 'Programma's' tab in configuratiescherm, maar hoewel hij nu niet meer in die lijst staat, staan de programma's nog steeds op mijn PC. De reden dat ik ze van mijn PC af wil hebben is dat mijn computer steeds crashed door critical errors die vermoedelijk door foute hardware veroorzaakt worden, en misschien dat de PC de virtuele harddiscs ziet als foute hardware, een gokje van mij aangezien ik geen nieuwe hardware heb aangesloten.

    De foutmelding die ik kreeg bij de crash was Kernel_APC_Pending_During_Exit. Iemand een idee wat het kan zijn als het niet aan de hardware ligt?
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb ook een vraagje,

    Mijn laptop begint als ik het geluid aan heb staan en ik klap hem dicht, keihard te piepen.
    weet iemand hoe dit komt?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Staat je mic niet aan :+
     
  12. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie misschien waar ik Realtek audio manager kan downloaden?
    Ik heb dit nodig op mijn windows xp omdat ik het geluid van mn 5.1 center en bass moet omwisselen.
    Dit had ik toen ook gedaan met deze programma maar kan hem nergens meer vinden
    [​IMG]
     
  13. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik kon geen Laptop topic vinden;)

    Ik heb een Ace Aspire 7730G, en soms, als ik hem in de slaapstand doe, geeft hij een beste harde pieptoon, die pas uit gaat als ik het scherm van mijn laptop weer open doe. Iemand een idee wat dit is?

    gr
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Voor de mensen die er misschien ook hebben meegemaakt:

    Ik ben bezig om de Belastingaangifte van 2009 uit te printen, via het programma Belastingaangifte 2009. Het printen gaat echt als dikke stront door een trechter, terwijl het gewoon een pagina's met letters zijn zonder enige afbeelding met kleur of iets dergelijks. Ik moet er 4 uitprinten, en dat duurt nu al 1.5 uur 8)

    Via Word spuugt mijn printer volle pagina's er zonder problemen binnen no-time uit. Ligt het aan het programma, of is er iets anders aan de hand?
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Waarom:

    - kan mijn computer de meeste filmpjes van HD 720p niet goed afspelen? ze gaan heel traag, of lopen half vast, of nja, ze gaan traag.
    - als ik full screen doe bij WMP als ik een filmpje afspeel (een film bijv. niet HD) dan flipt ie em en gaat ie terug naar normaal scherm? Full screen doet ie niet? (deed ie eerst wel..) of hij loopt vast.
    - als ik media delen doe en ik vink mn 360 aan dan loopt ie vast en moet ik hem opnieuw opstarten?
    - als ik een MP4-bestand afspeel met WMP dan flipt ie em half als ik tegelijk internet? bij avi-bestanden is dat niet zo?
    - WAAROM VOORAL DAT EERSTE??? Ligt het aan mn grafische kaart ofzo?? :'-(:'-(:'-(:'-(
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt over het algemeen als een gare windows install. Hoe lang geleden is Windows er opnieuw opgezet?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Grote kans.
    Voor goede playback van HD content heb je minstens een nVidia 9000 serie of ATI 3000 serie videokaart nodig, aangezien dat de series zijn waar hardwarematige decoding ingebakken zit.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    een jaar ofzo, windows xp, met een kopie-cd van mn oom.
    en lenny, jah dat dacht ik ook, maar zo'n kaart heb ik niet. :+
     
  19. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik hiermee goed zit in dit topic, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn router wordt geflood en ik vroeg me af wat ik hier tegen kan doen. Hier een gedeelte uit de Firewall log.
    Het ligt iig niet aan virussen, etc want alle pc's hebben AVG en woren dagelijks gescand
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    draait er ergens een torrent programma? zo ja, zet die eens uit en kijk dan nog eens in je log

    zo nee, draai dan op 192.168.2.4 even een Hijack-this en post t log hier
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina