Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    stumpert ik heb een twee pagina's eerder nog gepost over perfect dark en daardoor is de discussie begonnen, en ja ik heb alle Unreal delen gespeeld en Perfect Dark ook. Dus ik weet wel waar ik het over heb. _O_ O W N E D _O_
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dames, beetje dimmen a.u.b. :)
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog geen kinderbedtijd?

    @ Lenny, blijf van m'n posts af ;)
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:___!
    Anyway, ben benieuwd hoe PD wordt ontvangen. 800 punten lijkt wel een nette prijs helemaal vergeleken met de prijs van de MW2 map pack van 1200 :lol:
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben heel benieuwd naar PD. Helaas kan ik hem pas na half negen spelen (savonds) :'-(
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Even een discussie opwekken :thumbs: Waarschijnlijk wel beste arcade game van het jaar, ligt er iig nog aan wat er gaat komen.

    Das de beste techdemo van het jaar...

    Ook een topper!
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Beetje vroeg in het jaar nog voor beste arcade, we hebben nog 9 maanden te gaan ;) ik verwacht veel meer van MinerWars bijv.
    Denk dat PD ook weer echt zon game word die je 3 dagen veel speelt en er dan weinig zin meer in heb omdat je toch zon been there done that gevoel hebt. Mja voor maar 800 puntjes is dat het wel waard.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Been there done that terwijl ik de game nooit gespeeld heb? Knap. :)
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    In den hedendaagsche game zit elk element wat PD goed maakte toch wel driedubbel verwerkt denk ik.

    Dat haalt niet weg dat het een goede game is/word natuurlijk :b:! Kan niet wachten om hem vrijdag als ik weer thuis ben binnen te halen.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Deden ze dat maar :mad: kwam er tenminste niet alleen van die mainstream troep uit...

    Meeste hedendaagse dev's kunnen nog iets van deze game leren.
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dus PD is niet mainstream? Mario zeker ook niet?:+
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je praat alsof je het over feiten heb,
    moet je niet doen als het onzin is. vind ik tenminste.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je denkt dat er alleen maar 'mainstream troep' uitkomt kijk je niet goed...
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Want games als Bioshock en Gears of War is niets origineels aan.
    Die kunnen nog veel leren van Perfect Dark van de N64 8)
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bioshock en vooral Gears of War noem ik eigenlijk mainstream troep. Eerste delen waren misschien innovatief, maar daarna is het eigenlijk mainstream geworden imo.
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwa originaliteit? Voordat het mainstream werd?

    Leg me dan eens uit waarom deze 2 games zo'n succes werden.
    Volgens mij omdat ze juist zo anders waren als andere shooters.
     
  17. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Definiëer mainstream, want zowel BioShock en Gears vind ik alles behalve main stream. Als je bedoelt dat ze populair zijn geworden en nu veel mensen ze spelen, dan ben ik het met je eens. Verder vind ik vooral Gears écht een aparte ervaring, ofja eigenlijk alleen de multiplayer van Gears. De singleplayer is meh...
     
  18. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    1 woord: Overhyped
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :{
    :{ en dan denk je dat een mod het goede voorbeeld geeft met genuanceerde uitspraken.
    Mainstream troep wtf echt, gears 2 was vergeleken met 1 vooral mbt de singleplayer veel filmischer, meer "in your face actie etc". Bioshock is een super goede serie met een nog betere sfeer. En zo kan ik wel even doorgaan :)

    Kruip eens terug je ei in ofzo. Gears of War had wellicht nog wel een stevige marketing achter zich. Bioshock had het zeker niet. Bioshock is al heel specifiek voor een bepaald soort gamers. Ik denk dat je even moet opzoeken wat hypen is, overhyped zijn beide games niet. |:-
    Dat overhyped is gewoon je eigen schuld, je hebt te hoge verwachtingen gecreërd en schuift dat af op de developer.

    Het is iets dat ik vaker zie bij vervolgen, mensen die denken dat het revolutionair is of 10 keer beter dan een deel dat al top-notch was. Als ik kijk naar de verwachtingen van PD dan kan ik slechts zeggen dat ook hier weer veel mensen teleurgesteld zullen zijn. Wat we ook nog wel eens vergeten is dat veel games die je vroeger speelde heel vaak werden gespeeld omdat je geen geld had voor andere games. Sowieso was je minder kritisch omdat je minder vergelijkingsmateriaal had.

    True vind ik ook irritant, ik zet ook altijd duidelijk neer dat het is wat ik ervan vind maar sommigen hier pretenderen dat hun posts 100% feiten bevatten.
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Perfect Dark eindelijk vandaag!, meh heb wel Stage vandaag achja dan maar in de avond :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina