:{
:{ en dan denk je dat een mod het goede voorbeeld geeft met genuanceerde uitspraken.
Mainstream troep wtf echt, gears 2 was vergeleken met 1 vooral mbt de singleplayer veel filmischer, meer "in your face actie etc". Bioshock is een super goede serie met een nog betere sfeer. En zo kan ik wel even doorgaan
Kruip eens terug je ei in ofzo. Gears of War had wellicht nog wel een stevige marketing achter zich. Bioshock had het zeker niet. Bioshock is al heel specifiek voor een bepaald soort gamers. Ik denk dat je even moet opzoeken wat hypen is, overhyped zijn beide games niet.
Dat overhyped is gewoon je eigen schuld, je hebt te hoge verwachtingen gecreërd en schuift dat af op de developer.
Het is iets dat ik vaker zie bij vervolgen, mensen die denken dat het revolutionair is of 10 keer beter dan een deel dat al top-notch was. Als ik kijk naar de verwachtingen van PD dan kan ik slechts zeggen dat ook hier weer veel mensen teleurgesteld zullen zijn. Wat we ook nog wel eens vergeten is dat veel games die je vroeger speelde heel vaak werden gespeeld omdat je geen geld had voor andere games. Sowieso was je minder kritisch omdat je minder vergelijkingsmateriaal had.
True vind ik ook irritant, ik zet ook altijd duidelijk neer dat het is wat ik ervan vind maar sommigen hier pretenderen dat hun posts 100% feiten bevatten.