Gelukkig is de voice-acting van hoog niveau, dus ik heb de subtitels eigenlijk nooit gemist in AC. Ik kan me alleen wel voorstellen dat als je in een wat drukkere omgeving speelt, het soms wel vervelend kan zijn.
ik heb niet echt een drukke omgeving.Maar vind ondertiteling altijd wel handig engels/nederlands maakt me niet uit.Nu moet je indd heel goed luisteren Begrijp het wel.Dat is het punt niet.Maar het is toch altijd handig vind ik dan. Bedankt in ieder geval
Ik moet het spel nog spelen.Heb alleen nu de tutorial achievement gehaald. Tot nu toe is hij wel leuk
Bugs zijn fouten in spellen, waardoor de game niet werkt zoals het zo moeten werken. Glitches zijn fouten in het spel, die in je voordeel werken, je passeert een moeilijk stuk of je unlocked een achievement op een manier hoe hij eigenlijk niet unlocked moet worden.
Het is toch echt dit. Dacht trouwens dat dit al in de tutorial werd uitgelegd, maar voor mij is het al lang geleden Je moet inderdaad goed opletten.
De glitches zijn in AC tijdens cutscenes de blauwe DNA-achtige streepjes/vakjes die je op je scherm ziet, dan moet je op een willekeurige knop drukken, en dan zie je iets van dichterbij. Cutscenes zijn de filmpjes tussendoor
Jazeker, echt een toffe game. Misschien ietwat repetitief, maar deel twee maakt alles goed. Raad je dus zeker aan om hierna Assassin's Creed II aan te schaffen.
wou eerst de 2de te gaan kopen. maar als dat dan tegen valt ben je meteen 60 euro kwijt. Kan ik beter voor de eerste gaan die kost maar 15 euro.
De goedkoopste AC2 is 30 euro (incl.). Dan praat je over een nieuwe, je zou hem ook 2e hands kunnen kopen . Maar ik denk niet dat je er spijt van krijgt als je eerst de AC1 koopt en later nog eens deeltje 2