[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ware het niet dat de helft van het forum sarcasme schijnbaar niet begrijpt en dat het ook totaal niet overkomt via een forum :+

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als iemand op overduidelijke sarcasme serieus gaat reageren is het geniaal, anders niet. :)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Geef mij maar gewoon <3 want dan kan ik hem ook </3'en. :+

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG] Dulle

Na een paar minuten was ik gestopt met zoeken, wist wel dat jij er toch wel mee kwam. Dulle vind alles. :+

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Nee bah :+

doe dan deze :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie hier het voorbeeld. :+

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die past toch niet bij de rest van de smileys?

Ik vote: [​IMG]

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heel even iets anders, ik zag juist dat bij een centrale thread de afbeeldingen ineens verdwenen waren. Blijkbaar is Bayimg even (tijdelijk?) offline, nu op zich kan je op 101 plekken wel images uploaden & hotlinken maar zolang het om een gratis account gaat en niet je eigen webspace is er vroeg of laat toch altijd wel iets mee a/d hand.

Zou het niet mogelijk/wenselijk zijn deze misschien op XBW zelf te uploaden? Daarom niet voor alle (screenshots, boxart,... van) gamethreads maar eerder voor de meer tijdloze overzichtsthreads (HDTV, Dolby, Media delen, xbox live networking, etc.).

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mja, maar dan moet de crew dat allemaal gaan bijhouden denk ik, want anders zal de functie ook voor andere doeleinden gebruikt worden. Op dit moment kunnen volgens mij alleen Mirik en Jorrit als bijlagen toevoegen op het forum.

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar daarom hoeft het misschien ook geen algemene optie te zijn, maar desnoods gewoon op aanvraag? Maar als iemand een uitgebreide tutorial maakt, ik zeg maar wat over casemodding of Dolby surround, zou het op zich spijtig zijn dat na een tijd gewoon al die images verdwenen zijn. Zelfs al is de auteur hier nog actief op het forum, dan nog heeft ie ze misschien nietmeer zelf.

Ik weet niet hoe het zit met copyright op sommige afbeeldingen, niet dat daar ooit iets van komt maar officieel kan je nu misschien de verantwoordelijkheid bij de poster leggen, en nietmeer als je ze zelf host?

In elk geval zou het volgens mij op zich wel handig zijn.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Leg uit.

:D

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als host voor plaatjes van Jesikah Maximus bijvoorbeeld.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah zo. Maar we hebben toch ook een babes topic? En mijn account bij Picasa is gebanned, omdat Jesikah Maximus niet lekker genoeg was voor google ofzo en ik moet nu toch ergens mijn plaatjes kwijt :+

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Misschien een feature in de ledenlijst: zoeken op gamertag. Want soms wilt iemand mij toevoegen op xbox live en dan zou ik wel willen weten of die op xboxworld zit op niet!

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    http://forum.xboxworld.nl/memberlist.php?do=search

Speciaal voor jou! :cool: <3

Bij ledenlijst --> rechtsboven zoeken --> Geavanceerd zoeken

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan onder de snelle zoekfunctie bovenaan nog een checkbox komen met 'alleen zoeken in titels'. Zie je op andere boards ook, erg handig :)

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dit is ook wel een toffe smiley [​IMG]

19. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een idee voor een aparte arcade subforum? nu zitten de arcade spellen in het algemene 360 spellen forum. Je kan natuurlijk wel zoeken maar het maakt het een stuk overzichtelijker :)

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat stond een paar maanden terug inderdaad ook al ter discussie i.v.m. de opheffing van Help en Cheats. Inmiddels komen er zoveel degelijke arcades uit die zeer populair zijn, kijk naar PD, BF1943, Castle Crashers enz., dat een apart subforum misschien niet zou misstaan. Eventueel kan hij op de plek van het nieuwtjes forum, die views vallen daar toch erg tegen imo. Maar dat hangt ook van de mening van de rest van de crew af. Mij lijkt het wel een aardig idee als je kijkt naar de al de releases van de arcades.

*Wacht op meningen van de overige mods/admins*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina