Als je moest kiezen, Lost Oddysey of Final Fantasy XIII? Ik wil een van deze kopen. Ik koop ze niet alletwee want dan blijft er eentje altijd ongespeeld
Barthandelus (2) verslagen in Chapter 11. Heel erg makkelijk maar alleen een langdurige battle wat langer kan duren omdat hij steeds spells op je cast dat je voor een bepaalde tijd niet kan attacken. Maar gelukkig ben ik frustrederende Barthandelus voorbij ....
Ligt eraan. Ben je meer een klassieke jRPG speler of nieuw tot het genre of maakt het je niet heel erg uit dat er geen villages inzitten etc?
Eerst LO en daarna FF, is beter voor je beurs koop overigens wel de Aziatische versie van LO, heeft een hoes waar alle discs gewoon in passen
Ik had hem gister ook neer. Hoe lang heb je er over gedaan? Bij mij was het echt op het randje omdat ik weer zo'n vervelende doom counter boven m'n hoofd kreeg. Crystarium uitgebreid! Eindelijk verder dan lvl 4
21 Minuten Maar hij cast Doom pas bij mij toen hij iets van 400.000 HP had en toen was hij bijna in zijn stagger fase en toen was het snel voorbij omdat Fang 20.000 -22.000 hit als zijn Stagger rond de 350% is. Doom was rond de 900 toen hij down ging
Heeft iemand nog tips om in/na Chapter 11 flink veel Gil te grinden? Ik heb namelijk bijna al m'n components gebruikt, en ik vind genoeg Creature components, maar totaal geen Mechanical components. En ik kan ze wel kopen, maar m'n Gil gaat er veel te hard doorheen zo, en Incentive Chips kan ik niet meer grinden . Anyone?
Als je in Oerba bent kan je de Repairing Bhakti Miniquest doen. Als je die voltooid en je hebt meer dan 10.000 voetstappen in Grand Pulse gelopen krijg je een 15G Achievement en spullen ten waarde van 600.000 GIL die je kan verkopen
Ik ga denk ik toch voor Lost Oddysey. Ik kon echt niet beslissen welke ik eerst wilde kopen. Ik vind oldskool turnbased erg cool, maar het battle systeem van FF XIII leek me ook wel gruwelijk vet... Dus ging ik maar de soundtrack van beiden beluisteren. Vooral de battle theme van Lost Odyssey vind ik heel vet . http://www.youtube.com/watch?v=1nQ0ZcftxnE Ik ben zelf niet echt zo'n JRPG freak maar ik vond enkele titels wel erg leuk. Golden Sun bijvoorbeeld. Verder heb ik FF IV ook met veel plezier gespeeld, Kingdom Hearts is ook een van mijn favorieten. Het is niet echt de gameplay van het genre wat me aantrekt. De story telling en de typische japanse stijl vind ik erg cool. Ook merk ik dat bij elke JRPG die ik gespeeld heb echt fenomenale muziek zit. Eternal Sonata heb ik uitgespeeld, vond er niet zoveel aan maar de muziek was heel goed!
Tales of Vesperia is ook erg cool! Zeker een aanrader ! Ik wil FF XIII ooit wel eens spelen, zit er nou veel verschil tussen de 360 & Ps3 versie?
ToV toentertijd een demo van gespeeld. De demo vond ik niet veel, maar je kon ook letterlijk niets doen. 2/3 battles en de demo was voorbij.
De demo gaf zeker geen goed beeld van Tales of Vesperia. Je werd er zomaar ingedumpt en je wist niet hoe of wat.