Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens. De demo zoog. Tales of Vesperia was imo een hele goede game. Heb er dan ook 100 uur in ofzo (oke, maar 97 speeluren oid... moest hem nog ff 3 uur aan laten staan voor de achievement, was zó dichtbij maar had alles al gedaan :9).

Maar zullen we maar terug naar FFXIII? :D

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af, heeft de rating die je krijgt na de battle nog ergens effect op?
    krijg je iets extras als je meer sterren behaald?

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gforce of iemand anders had hier al es antwoord op gegeven. Het vult je TP sneller aan (als ik het me goed herinner).

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Pffff... Ik blijf maar wachten tot de game me echt een keer goed pakt. Speel nu al bijna 9 uur, maar heb totaal geen gevoel bij het verhaal en de characters. Erg vreemd, want meestal zit ik binnen no-time in een verhaal van een RPG. Had er toch wel iets meer van verwacht!

5. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bangler nog iets, deze armband geeft 50+ strenght en een thalis man die 25+ magic geeft bij palamecia airship. Weet iemand onder welke paradigsm extra accesorie voor Light is??

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Meer sterren = meer kans op rare drops.
    En het vult inderdaad je TP sneller aan.

7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    De game heeft mij al een paar keer geraakt. Ik speel nu zo'n 14 uur. Misschien komt het bij jou nog wel. *)

Edit: Oké, ik heb nu het gevoel dat ik volledig de mist in ben gegaan met upgraden! Al mijn accessoires zijn op. :mad: Overigens heb ik nu wel wat sterke wapens, maar als ik zo lees op andere forums had ik veel beter kunnen wachten tot hoofdstuk 11! Weet iemand hoe ik nu snel aan nieuwe accessoires kan komen?

Tweede edit: Ik lees nu ook dat alle schade (ik heb vier wapens geupgrade; 1 naar level 7 en de rest naar level 5) ingehaald kan worden op Gran Pulse. Klopt dit?

Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, dat heb ik ook gehoord, en vermoed ook wel dat dat waar is.
    Ik hoop het iig wel, gezien ik ook behoorlijk de mist in ben gegaan wat betreft upgraden en gearen van de characters :'-(

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Huh? Wat heb je gedaan dan? Of bedoel je components?

10. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Sorrie, bedoelde components...|:-

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Je weet dat je components gewoon weer kan kopen in de creature shop en Lenora's Garage (of hoe het ook heet)? ;)

12. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar ben ik sinds vanmiddag achter gekomen... Is het dan niet verstandig om mijn geupgrade wapens te ontmantelen?
    Maar ik ben nu in hoofdstuk 7 en heb ongeveer 3.500 Gil. Is dit veel? En hoe kan ik snel Gil verkrijgen?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoe(zo) kun je de mist in garen met het upgraden en gearen van je chars? Er is toch niet maar een juiste manier ?

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Waarom zou je je wapens ontmantelen? Zo'n probleem is het toch niet? Zo worden de wapens toch sterker?

Snel Gil is hier echt al heel vaak langsgekomen, dus even terugkijken. ;)

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je bent straatarm 8)
    De plek waar jij nu ongeveer bent had ik altijd rond de 80.000 Gil.
    Je moet bij je Components kijken of je spullen hebt waar een deze discriptie word gegeven :

You can sell it for a premium.

Als dat er staat moet je die gebruiken voor een upgrade aangezien je daarmaar iets van 5xp krijgt.
    Als je het niet hebt verkocht/geupgrade verkoop deze dingen dan en dan kan je redelijk wat geld maken.

16. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Fuuuuuuuuuuuuuuck... Jammer dat ik geen components meer heb. :mad:

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt toch alleen je wapens geupgrade maar aangezien je dat beter pas na Chapter 11 kan doen omdat je wel dan een idee hebt welke wapen je gaat gebruiken.
    Ik hoop voor je dat je geen Accesory hebt geupgrade dus die ringen die je bonus geven voor Strength en Magic en HP enzovoort.
    Want als je dat hebt gedaan is het echt geldverspilling omdat er toch om de 2 chapters nieuwe Ringen in de shop komen.

Dan moet je wachten tot Chapter 11 als je in Oerba bent daar is er een miniquest waar je 600.000 Gil kan verdienen als je de missie goed uitvoert

18. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    ... Als pleister op de wond. :)
    En nee ik heb gelukkig geen accessoires geupgrade. Alleen de wapens van Lightning, Snow, Sash, Vanille en Hope. Lightning tot lvl. 7 en de rest tot lvl. 5, dus de schade is geloof ik nog te overzien. Alleen baal ik ervan dat ik alles kwijt ben. Maargoed, ik ga mij er morgen maar weer is in verdiepen. Ik ben helemaal gaar van mijn huiswerk... :{

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb eigenlijk tot nu toe niks met 't verzamelde gil gedaan. Zit op 700.000+ en nog geen gil uitgegeven t/m halverwege chapter 13 8) Wel weer een mooie grindspot gevonden met 100.000CP per run ^^ In hoofdstuk 13 doen ze opeens aan sub-bosses respawnen en dat levert in een run 35.500, 32.000 en nog een keer 32.000 aan CP op. Dus ik ben vanavond nog even een uurtje heen- en weer aan het rennen :+

Mijn huidige party is nu zo:

Lightning: HP -> 9125
    Strength -> 1446
    Magic -> 1483

Fang: HP ->8235
    Strength -> 2146
    Magic -> 1200

Hope: HP -> 6705
    Strength -> 1029
    Magic -> 1961

Speel nu trouwens heel vaak met Evened odds paradigm in het begin van een battle. Werkt als een trein!

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow. Als je in Chapter 11 aankomt en je farmt ff skyrocketen je stats letterlijk! Ik ben in anderhalf uur farmen bijna 2x zo sterk geworden, haha. Ik ging op deze plek grinden, en het komt inderdaad neer op 6k CP per minuut als je niet slacked 8) Snow heeft inmiddels rond de 300k CP opgespaard.

Heb ook nog rond de 50 Incentive chips (ja, die van 2.5k) in m'n inventory van chapter 9 die ik zo kan verkopen als ik geld nodig heb... Heb nu rond de 11k maar in feite heb je op dit punt niet zo héél veel aan gil, aangezien het nog niet echt waard is om je wapens boven tier 1 te upgraden (aangezien de betere wapens pas later beschikbaar zijn), en gil later makkelijk te krijgen is :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina